no hotlinking
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDe gasrespons is toch wel veel beter in de sportstand? Ik vind het verschil toch zeer duidelijk voelbaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je er ene tegenkomt IRL op de standaardvelgen (17"?) en met autostradevuil erop (zeker in een donker kleur met standaard chrome line), dan vind ik 't toch maar een brave auto eigenlijk. Vooral achteraan dan, weinig speciaal. Vooraan vind ik 'm wel .Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtengeen oranje tellers meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenhttp://belgie.autowereld.com/autonie...p?artikel=9809
ik denk eigenlijk dat bovenstaande in europa ook niet slecht zou verkopen.
Vooral de bar spreekt me aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Staat te hoog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenZie dat wit geval daar nu staan...
Of hoe een "kleur" de uitstraling van een wagen volledig kan verneuken.
Zo zie je maar smaken.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Staat te hoog.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Vandaag in Aartselaar eindelijk eens de 5 grondig kunnen bekijken. Zowel ik als m'n vader waren niet echt overwhelmed, 't is een zeer mooie auto, maar niet zo 'striking' als de vorige... misschien een beetje te braaf dus. Het interieur is wel een zéér grote verbetering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten. Zet er een passende velg onder en het plaatje klopt wel.
welke velg bedoel je dan ?
Comment
Comment