Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• no hotlinking
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      De gasrespons is toch wel veel beter in de sportstand? Ik vind het verschil toch zeer duidelijk voelbaar ...
      Bij een diesel heb je die sportstand niet nodig. Hij maakt gewoon meer toeren, maar een diesel is gewoon krachtiger als hij in lagere toeren kan doortrekken. Voor een benzine versie is dit perfect.

Comment

• Heb de nieuwe 5 vandaag voor het eerst eens goed gezien.

Ik vind het een mooie auto, maar het neigt eerder naar een 3-serie dan 5 op uiterlijk af.

Comment

• Als je er ene tegenkomt IRL op de standaardvelgen (17"?) en met autostradevuil erop (zeker in een donker kleur met standaard chrome line), dan vind ik 't toch maar een brave auto eigenlijk. Vooral achteraan dan, weinig speciaal. Vooraan vind ik 'm wel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Als je er ene tegenkomt IRL op de standaardvelgen (17"?) en met autostradevuil erop (zeker in een donker kleur met standaard chrome line), dan vind ik 't toch maar een brave auto eigenlijk. Vooral achteraan dan, weinig speciaal. Vooraan vind ik 'm wel .
            denk daarom wel dat de Touring hem gaat overklassen qua 'looks'
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
              geen oranje tellers meer?
              Tzijn zo witte leds dacht ik? Heb het nu ook niet zien branden in't donker maar ik dacht dat het nu geen oranje meer was . Voor de tellers allesinds hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                http://belgie.autowereld.com/autonie...p?artikel=9809

ik denk eigenlijk dat bovenstaande in europa ook niet slecht zou verkopen.
                Vooral de bar spreekt me aan
                Zo een lange 5 vind ik eigelijk knapper dan de 7-reeks.

Comment

• Net 1 zien staan, zeker niet lelijk.

Comment

• Schitterende kar imho!
                    Heb er een uurtje mee kunnen rondrijden eergisteren, en 't is een erg goede zet van BMW vind ik. Afwerkingsniveau en meteriaalgebruik is weer top notch.

530d testgereden met adaptive drive en heel de santeboetiek, schitterend

Comment

• @Alexanderr

Hoe zit het eigenlijk met de verkoop van de nieuwe 5 , heb je daar een zicht op ?

Comment

• Staat te hoog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Staat te hoog.
                          Bwa... die staat niet te hoog, maar een grote velg met zo'n fijne spaakjes past gewoon niet bij dit type wagen. Als je nu die wagen zou verlagen dan past het nog altijd niet. Het is een combinatie die gewoon niet werkt, ik vind het er cheapo uitzien. Zet er een passende velg onder en het plaatje klopt wel.

Comment

• Zie dat wit geval daar nu staan...
                            Of hoe een "kleur" de uitstraling van een wagen volledig kan verneuken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Zie dat wit geval daar nu staan...
                              Of hoe een "kleur" de uitstraling van een wagen volledig kan verneuken.
                              Ik heb hem nu in verschillende kleuren rl gezien en het wit vind ik hem het mooist mee staan.

Zo zie je maar smaken.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Staat te hoog.
                                Dat is simpel op te lossen.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vandaag in Aartselaar eindelijk eens de 5 grondig kunnen bekijken. Zowel ik als m'n vader waren niet echt overwhelmed, 't is een zeer mooie auto, maar niet zo 'striking' als de vorige... misschien een beetje te braaf dus. Het interieur is wel een zéér grote verbetering.

Last edited by ; 10/04/2010, 03:31.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        . Zet er een passende velg onder en het plaatje klopt wel.

welke velg bedoel je dan ?

Comment

• testje

Bij onze eerste kennismaking met de nieuwe BMW 5-serie konden...

Comment

Working...
                                          X