Auto Motor und Sport testwerk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenHé?!
Die raakt zowaar bijna de grond! Nog nooit gezien, zo doorveren!
Misschien bij de Adaptive Drive op comfort modus? Maar dan nog...
Comment
-
Denk dat 'ie in een felle bocht zat en tegelijkertijd een bultje heeft genomen, en dus hard is ingeveerd?
In de test zelf spreken ze in ieder geval (bij die foto) over een hoge mate aan comfort, zelfs in extreme omstandigheden. Gecombineerd met een vinnig en inspirerend weggedrag is dat enkel maar positief, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenTest of niet: dit is niet normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVerschil tussen links en rechts is nooit zo groot bij bmw ophangingen zelfs niet als je zo snel in de bochten gaat. Moet één of andere custom set up zijn die om één of andere reden getest wordt.
Comment
-
Mja misschien met de nieuwe variabele ophangingen dat dergelijke verschillen mogelijk zijn, die ophanging is vrij nieuw dus veel fotos kunnen we er nog niet van gezien hebben dus misschien is het wel mogelijk. Ik heb al duizenden fotos van de klassieke ophagingen gezien on track en voor mij is dergelijk verschil toch wel de eerste keer dat ik dat zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVerschil tussen links en rechts is nooit zo groot bij bmw ophangingen zelfs niet als je zo snel in de bochten gaat. Moet één of andere custom set up zijn die om één of andere reden getest wordt.
Da's een stock kar die door AMS werd getest (zelfs standaardophanging als ik me niet vergis), gewoon zeer extreem gereden. Leen me je '5 even uit, als je wil, ik krijg die zonder probs ook in die positie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar allez
Da's een stock kar die door AMS werd getest (zelfs standaardophanging als ik me niet vergis), gewoon zeer extreem gereden. Leen me je '5 even uit, als je wil, ik krijg die zonder probs ook in die positie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar allez
Da's een stock kar die door AMS werd getest (zelfs standaardophanging als ik me niet vergis), gewoon zeer extreem gereden. Leen me je '5 even uit, als je wil, ik krijg die zonder probs ook in die positie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk denk zelfs dat het uit die ene foto zeer moeilijk af te leiden is wat het preciese verschil tss links en rechts precies is. Foto's kunnen soms misleidend zijn door het perspectief en zo. Wellicht zouden veel andere auto's bij dit maneuvre gewoon op hun dak staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenmet mijn sportophanging en hr race veren zou je wel heel snel moeten gaan denk ik
Ik heb een PSS9 zitten, nog een tik harder en stugger dan jouw ophanging, en die krijg ik op die plaatsen ook doorgestoten als ik er geen rekening mee houd.
Daar is niks moeilijk aan. En bovenstaande foto van die '5 is dan ook geenszins abnormaal ... 't is wel een foto waarop de auto abnormaal hard aan de tand gevoeld wordt, maar met de auto is niks mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenbrug (afrit) over de autostrade richting Gent Zuid,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar lukt perfect. Alles valt door te doen slaan, gewoon een bocht zoeken met een knoert van een dip in, ik ken er zo twee : brug (afrit) over de autostrade richting Gent Zuid, en de steenweg in Tielt richting Deinze, links bergaf net voor je aan het laatste rode licht komt voor je 't recht stuk op rijdt waar de BMW- en de Mercedes-dealer zitten. Daar aan hoge snelheid doorheen en ge krijgt elke auto tegen zijn stootrubbers.
Ik heb een PSS9 zitten, nog een tik harder en stugger dan jouw ophanging, en die krijg ik op die plaatsen ook doorgestoten als ik er geen rekening mee houd.
Daar is niks moeilijk aan. En bovenstaande foto van die '5 is dan ook geenszins abnormaal ... 't is wel een foto waarop de auto abnormaal hard aan de tand gevoeld wordt, maar met de auto is niks mis.
Comment
Comment