Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hé?!
Die raakt zowaar bijna de grond! Nog nooit gezien, zo doorveren!
Misschien bij de Adaptive Drive op comfort modus? Maar dan nog...
Tja, een foto is natuurlijk slechts een momentopname. Het zijn misschien zachte sportbanden en daarmee op een testparcours, wie weet bij welke snelheid werd die bocht genomen. Ik zou uit dergelijk beeld juist conculderen dat de wagen enorm veel grip heeft. En andere wagen zou misschien niet zo fel doorveren, maar wel van de baan schuiven.
Denk dat 'ie in een felle bocht zat en tegelijkertijd een bultje heeft genomen, en dus hard is ingeveerd?
In de test zelf spreken ze in ieder geval (bij die foto) over een hoge mate aan comfort, zelfs in extreme omstandigheden. Gecombineerd met een vinnig en inspirerend weggedrag is dat enkel maar positief, imo.
Verschil tussen links en rechts is nooit zo groot bij bmw ophangingen zelfs niet als je zo snel in de bochten gaat. Moet één of andere custom set up zijn die om één of andere reden getest wordt.
Uiteraard is dat wel normaal. Nogmaals: je weet niet met welke snelheid die bocht genomen werd. In het artikel spreken ze alleen over "extreme omstandigheden". Dat in deze omstandigheden de 4 wielen op de grond blijven en de wagen perfect in zijn spoor blijft mag gerust een opsteker genoemd worden, denk ik dan.
Verschil tussen links en rechts is nooit zo groot bij bmw ophangingen zelfs niet als je zo snel in de bochten gaat. Moet één of andere custom set up zijn die om één of andere reden getest wordt.
En dat kun je allemaal met het blote oog aan dat ene fotoke zien zonder enige vorm van extra informatie?
Mja misschien met de nieuwe variabele ophangingen dat dergelijke verschillen mogelijk zijn, die ophanging is vrij nieuw dus veel fotos kunnen we er nog niet van gezien hebben dus misschien is het wel mogelijk. Ik heb al duizenden fotos van de klassieke ophagingen gezien on track en voor mij is dergelijk verschil toch wel de eerste keer dat ik dat zie.
Hoe zit het eigenlijk in 't algemeen over het inrijden van moderne motoren, en dan die van BMW in 't bijzonder? Heb verleden week een 525d besteld, en zou graag weten hoe hem in te rijden... Alvast bedankt voor een reactie;
Verschil tussen links en rechts is nooit zo groot bij bmw ophangingen zelfs niet als je zo snel in de bochten gaat. Moet één of andere custom set up zijn die om één of andere reden getest wordt.
Maar allez
Da's een stock kar die door AMS werd getest (zelfs standaardophanging als ik me niet vergis), gewoon zeer extreem gereden. Leen me je '5 even uit, als je wil, ik krijg die zonder probs ook in die positie.
Da's een stock kar die door AMS werd getest (zelfs standaardophanging als ik me niet vergis), gewoon zeer extreem gereden. Leen me je '5 even uit, als je wil, ik krijg die zonder probs ook in die positie.
Ik denk zelfs dat het uit die ene foto zeer moeilijk af te leiden is wat het preciese verschil tss links en rechts precies is. Foto's kunnen soms misleidend zijn door het perspectief en zo. Wellicht zouden veel andere auto's bij dit maneuvre gewoon op hun dak staan.
Da's een stock kar die door AMS werd getest (zelfs standaardophanging als ik me niet vergis), gewoon zeer extreem gereden. Leen me je '5 even uit, als je wil, ik krijg die zonder probs ook in die positie.
met mijn sportophanging en hr race veren zou je wel heel snel moeten gaan denk ik
Ik denk zelfs dat het uit die ene foto zeer moeilijk af te leiden is wat het preciese verschil tss links en rechts precies is. Foto's kunnen soms misleidend zijn door het perspectief en zo. Wellicht zouden veel andere auto's bij dit maneuvre gewoon op hun dak staan.
behalve gta die staat al rijdende op zijn dak terwijl hij dit uitvoert
met mijn sportophanging en hr race veren zou je wel heel snel moeten gaan denk ik
Maar lukt perfect. Alles valt door te doen slaan, gewoon een bocht zoeken met een knoert van een dip in, ik ken er zo twee : brug (afrit) over de autostrade richting Gent Zuid, en de steenweg in Tielt richting Deinze, links bergaf net voor je aan het laatste rode licht komt voor je 't recht stuk op rijdt waar de BMW- en de Mercedes-dealer zitten. Daar aan hoge snelheid doorheen en ge krijgt elke auto tegen zijn stootrubbers.
Ik heb een PSS9 zitten, nog een tik harder en stugger dan jouw ophanging, en die krijg ik op die plaatsen ook doorgestoten als ik er geen rekening mee houd.
Daar is niks moeilijk aan. En bovenstaande foto van die '5 is dan ook geenszins abnormaal ... 't is wel een foto waarop de auto abnormaal hard aan de tand gevoeld wordt, maar met de auto is niks mis.
Maar lukt perfect. Alles valt door te doen slaan, gewoon een bocht zoeken met een knoert van een dip in, ik ken er zo twee : brug (afrit) over de autostrade richting Gent Zuid, en de steenweg in Tielt richting Deinze, links bergaf net voor je aan het laatste rode licht komt voor je 't recht stuk op rijdt waar de BMW- en de Mercedes-dealer zitten. Daar aan hoge snelheid doorheen en ge krijgt elke auto tegen zijn stootrubbers.
Ik heb een PSS9 zitten, nog een tik harder en stugger dan jouw ophanging, en die krijg ik op die plaatsen ook doorgestoten als ik er geen rekening mee houd.
Daar is niks moeilijk aan. En bovenstaande foto van die '5 is dan ook geenszins abnormaal ... 't is wel een foto waarop de auto abnormaal hard aan de tand gevoeld wordt, maar met de auto is niks mis.
Comment