Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel kan ik bij momenten eens genieten van de forsere duw bij het accelereren of het hernemen. Ik zie dit zelfs als een bepaalde extra veiligheid in sommige omstandigheden.
Ik wil maar zeggen, het is niet het vermogen van de motor dat telt, maar wel de rijstijl van de chauffeur.
Hier kan ik volledig inkomen. Met m'n vroegere 1.4 benzine moest je gaspedaal tegen de grond duwen om voor een vrachtwagen de snelweg op te rijden. Je kan natuurlijk achteraan aanschuiven, maar zo tussen 2 vrachtwagens in zitten vind ik ook niet zo aangenaam.
Vandaag in Aartselaar eindelijk eens de 5 grondig kunnen bekijken. Zowel ik als m'n vader waren niet echt overwhelmed, 't is een zeer mooie auto, maar niet zo 'striking' als de vorige... misschien een beetje te braaf dus. Het interieur is wel een zéér grote verbetering.
ben inderdaad van dezelfde mening, te braaf en te classieke lijnen. wel knap binnenin en een optie lijst om u tegen te zeggen, wie een knappe 5 wil zal weten war buget hij daar voor zal nodig hebben( typisch duits dus)een 520D heeft zelfs geen alarm standaard
Gisteren eentje tegengekomen in het wild, dacht eerst dat het een M3 was omdat 'ie zo'n dikke motorkap had. Pas toen hij voorbijreed en ik de achterkant zag, herkende ik de nieuwe 5
Naast de langere versie van de 5-reeks, krijgen de Chinezen ook als enige een elektrische variant van de Fünfer. Hij wordt gemaakt in samenwerking met de Tongji University en zou de naam 'Echo' dragen. Plannen voor een effectieve productie zijn er nog niet, al zal BMW daar morgen ongetwijfeld (tijdens de Peking autoshow) meer over vertellen. Het is ook dan dat we de technische gegevens verwachten. De afstand die gereden kan worden op elektriciteit wordt momenteel geschat om en bij de 100 kilometer. Verder legt de woordvoerder het nut ervan uit. "De Chinese overheid investeert miljarden dollars in de elektrische technologie, en de vele investeringen maken dat er zeer snel en veel vooruitgang geboekt kan worden" We gaan verder: "Elektrische wagens zijn een must in China: Olie moet geïmporteerd worden en de CO2 uitstoot is veel te hoog."
wordt door de verzekeringsmaatschappijen ook niet meer gevraagd; een degelijke startonderbreker is voldoende, zelfs voor mijn nieuw bestelde 530D is er geen "alarm" meer nodig.
wordt door de verzekeringsmaatschappijen ook niet meer gevraagd; een degelijke startonderbreker is voldoende, zelfs voor mijn nieuw bestelde 530D is er geen "alarm" meer nodig.
Een alarm is dan ook een volledig overbodig iets. Van mij part verbieden ze alarminstallaties in auto's. Een autoalarm werkt storend, het verstoort de rust als het (al dan niet terecht) afgaat, en houdt geen enkele dief tegen. Het is reeds 1000en keren aangetoond met de verborgen camera: op een druk parkeerplein breekt iemand in in een auto, met luid loeiend alarm tot gevolg. Geen enkele voorbijganger belt de politie. En dat heeft een heel goede reden: nobody cares dat jou auto gestolen wordt!
Gisteren een 5 gespot op de e403. Een zwarde 525 D als ik me goed herinner. Ik vond hem er niet uitspringen tussen de andere. Beetje een teleurstelling eigenlijk.
Geweldig: als er iemand post dat ie de 5 een prachtige verschijning vind, is er direct iemand bereid om het tegendeel te beweren. En als ie dan een gewaagder design zou hebben, wordt het alras te tijdsgebonden en zal men vlug uitgekeken zijn op het onderscheidende design. En zo heb je altijd een punt. Ach ja, over kleuren en smaken...
In ieder geval: mijn 525d wordt geleverd in de week van 7 juni. Ik behoor dus tot de groep die hem wel mooi vinden. Ik vraag me af of er bij diegenen die hem te bedaagd, te safe, te simpel en wat nog meer vinden, de mening zouden veranderen als ze hem konden betalen...
In ieder geval: mijn 525d wordt geleverd in de week van 7 juni. Ik behoor dus tot de groep die hem wel mooi vinden. Ik vraag me af of er bij diegenen die hem te bedaagd, te safe, te simpel en wat nog meer vinden, de mening zouden veranderen als ze hem konden betalen...
LOL! Je zegt zelf smaken en kleuren...?? En plots kan iemand die een 5 lelijk vindt, hem volgens u niet betalen?
Bij de E60 was dat toch ook al zo. De standaard 16'ers onder mijn 530d waren niet geschoeid met RFT's. Het zal inderdaad te maken hebben met een lagere basisprijs. Alle grotere optionele velgen zullen dat hoogstwaarschijnlijk wel hebben. De 550i zal dus standaard met grotere wielen komen dan de andere motorversies. Ik verwacht dat de 535d, net als bij de E60, ook standaard grotere velgen zal krijgen en dus ook standaard RFT's zal hebben.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment