Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Auto Motor und Sport testwerk.

Giostyle, plat oep zenne bek

Aan één kant toch al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Wel kan ik bij momenten eens genieten van de forsere duw bij het accelereren of het hernemen. Ik zie dit zelfs als een bepaalde extra veiligheid in sommige omstandigheden.

Ik wil maar zeggen, het is niet het vermogen van de motor dat telt, maar wel de rijstijl van de chauffeur.
      Hier kan ik volledig inkomen. Met m'n vroegere 1.4 benzine moest je gaspedaal tegen de grond duwen om voor een vrachtwagen de snelweg op te rijden. Je kan natuurlijk achteraan aanschuiven, maar zo tussen 2 vrachtwagens in zitten vind ik ook niet zo aangenaam.

Comment

• plat oep zenne bek

Aan één kant toch al...
        Nice Pic

Comment

• Citaat Autowereld nr. 265: De E-klasse heeft niet afgedaan. Maar de 5 Reeks is gewoon de beste in zijn klasse.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• zelfde mening

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Vandaag in Aartselaar eindelijk eens de 5 grondig kunnen bekijken. Zowel ik als m'n vader waren niet echt overwhelmed, 't is een zeer mooie auto, maar niet zo 'striking' als de vorige... misschien een beetje te braaf dus. Het interieur is wel een zéér grote verbetering.

ben inderdaad van dezelfde mening, te braaf en te classieke lijnen. wel knap binnenin en een optie lijst om u tegen te zeggen, wie een knappe 5 wil zal weten war buget hij daar voor zal nodig hebben( typisch duits dus)een 520D heeft zelfs geen alarm standaard

Comment

• Gisteren eentje tegengekomen in het wild, dacht eerst dat het een M3 was omdat 'ie zo'n dikke motorkap had. Pas toen hij voorbijreed en ik de achterkant zag, herkende ik de nieuwe 5

Toch wel erg onopvallend hoor, maar wel knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichten
                een 520D heeft zelfs geen alarm standaard
                Dat steelt toch ook geen mens...
                OO 00 OO

Comment

• China krijgt elektrische 5-reeks

Naast de langere versie van de 5-reeks, krijgen de Chinezen ook als enige een elektrische variant van de Fünfer. Hij wordt gemaakt in samenwerking met de Tongji University en zou de naam 'Echo' dragen. Plannen voor een effectieve productie zijn er nog niet, al zal BMW daar morgen ongetwijfeld (tijdens de Peking autoshow) meer over vertellen. Het is ook dan dat we de technische gegevens verwachten. De afstand die gereden kan worden op elektriciteit wordt momenteel geschat om en bij de 100 kilometer. Verder legt de woordvoerder het nut ervan uit. "De Chinese overheid investeert miljarden dollars in de elektrische technologie, en de vele investeringen maken dat er zeer snel en veel vooruitgang geboekt kan worden" We gaan verder: "Elektrische wagens zijn een must in China: Olie moet geïmporteerd worden en de CO2 uitstoot is veel te hoog."
                  Via Autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Dat steelt toch ook geen mens...

wordt door de verzekeringsmaatschappijen ook niet meer gevraagd; een degelijke startonderbreker is voldoende, zelfs voor mijn nieuw bestelde 530D is er geen "alarm" meer nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                      wordt door de verzekeringsmaatschappijen ook niet meer gevraagd; een degelijke startonderbreker is voldoende, zelfs voor mijn nieuw bestelde 530D is er geen "alarm" meer nodig.
                      Een alarm is dan ook een volledig overbodig iets. Van mij part verbieden ze alarminstallaties in auto's. Een autoalarm werkt storend, het verstoort de rust als het (al dan niet terecht) afgaat, en houdt geen enkele dief tegen. Het is reeds 1000en keren aangetoond met de verborgen camera: op een druk parkeerplein breekt iemand in in een auto, met luid loeiend alarm tot gevolg. Geen enkele voorbijganger belt de politie. En dat heeft een heel goede reden: nobody cares dat jou auto gestolen wordt!

Comment

• Er zijn er blijkbaar al geleverd? In Gent eentje geparkeerd zien staan op gewone platen, op iemands oprit.

Blijft een enorm knappe verschijning, zelfs zonder M pack.

Comment

• Gisteren een 5 gespot op de e403. Een zwarde 525 D als ik me goed herinner. Ik vond hem er niet uitspringen tussen de andere. Beetje een teleurstelling eigenlijk.
                          Last edited by ; 24/04/2010, 19:19.

Comment

• Geweldig: als er iemand post dat ie de 5 een prachtige verschijning vind, is er direct iemand bereid om het tegendeel te beweren. En als ie dan een gewaagder design zou hebben, wordt het alras te tijdsgebonden en zal men vlug uitgekeken zijn op het onderscheidende design. En zo heb je altijd een punt. Ach ja, over kleuren en smaken...
                            In ieder geval: mijn 525d wordt geleverd in de week van 7 juni. Ik behoor dus tot de groep die hem wel mooi vinden. Ik vraag me af of er bij diegenen die hem te bedaagd, te safe, te simpel en wat nog meer vinden, de mening zouden veranderen als ze hem konden betalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                              In ieder geval: mijn 525d wordt geleverd in de week van 7 juni. Ik behoor dus tot de groep die hem wel mooi vinden. Ik vraag me af of er bij diegenen die hem te bedaagd, te safe, te simpel en wat nog meer vinden, de mening zouden veranderen als ze hem konden betalen...
                              LOL! Je zegt zelf smaken en kleuren...?? En plots kan iemand die een 5 lelijk vindt, hem volgens u niet betalen?

Comment

• Iemand een (technisch onderbouwde) verklaring waarom de F10 standaard op gewone banden komt en enkel de 550i runflats krijgt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Iemand een (technisch onderbouwde) verklaring waarom de F10 standaard op gewone banden komt en enkel de 550i runflats krijgt?
                                  Lagere CO2? (minder rolweerstand met gewone)
                                  Basisprijs doen zakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Er zijn er blijkbaar al geleverd? In Gent eentje geparkeerd zien staan op gewone platen, op iemands oprit.

Blijft een enorm knappe verschijning, zelfs zonder M pack.
                                    Net via concessie gehoord dat het m-pack vanaf productie september 2010 op zowel Berline als Touring beschikbaar zou zijn!
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Bij de E60 was dat toch ook al zo. De standaard 16'ers onder mijn 530d waren niet geschoeid met RFT's. Het zal inderdaad te maken hebben met een lagere basisprijs. Alle grotere optionele velgen zullen dat hoogstwaarschijnlijk wel hebben. De 550i zal dus standaard met grotere wielen komen dan de andere motorversies. Ik verwacht dat de 535d, net als bij de E60, ook standaard grotere velgen zal krijgen en dus ook standaard RFT's zal hebben.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                        Net via concessie gehoord dat het m-pack vanaf productie september 2010 op zowel Berline als Touring beschikbaar zou zijn!
                                        Ik ben razend benieuwd hoe dit pakket eruit zal zien.
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Iemand een (technisch onderbouwde) verklaring waarom de F10 standaard op gewone banden komt en enkel de 550i runflats krijgt?
                                          Komt de 550 met een grotere benzinetank, en geen plaats voor reservewiel?

Comment

Working...
                                          X