Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 550i heeft standaard 18 inch, alle andere varianten 17 inch. Om een of andere reden plaatst BMW op z'n grotere velgen enkel runflat banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      550i heeft standaard 18 inch, alle andere varianten 17 inch. Om een of andere reden plaatst BMW op z'n grotere velgen enkel runflat banden.
      Als je grote velgen wilt moet je het gebrek aan comfort er ook maar bijnemen

Comment

• De nieuwe generatie RFT's zijn niet meer zo stug hoor. Mijn 7 is, ondanks de verlaging en 20" RFT's, nog steeds supercomfortabel.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Thanks guys!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik ben razend benieuwd hoe dit pakket eruit zal zien.
            gij ni alleen
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• 5-serie L live @ Auto China Beijing:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 5 foto's: [www.carview.co.jp]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wat zijn die tekens links op zijn kofferklep? Is er een Sinees in de zaal die dat kan vertalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Wat zijn die tekens links op zijn kofferklep? Is er een Sinees in de zaal die dat kan vertalen?
                    Er staat "dit is een originele/echte BMW"

Comment

• dat is Chinees voor "NOT MADE IN CHINA"

Comment

Wat zijn die tekens links op zijn kofferklep? Is er een Sinees in de zaal die dat kan vertalen?

Het is maar een gokje maar ik denk dat het 535Li betekent

Comment

• Als dat 't is, dan eet ik mijn schoen op.

Comment

• Geef eens in in Google Translator hé!

Comment

De die Chinese karakters staan voor 'huazhan baoma',de eerste twee staan voor China Show en de laatste is de Chinese naam voor BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                De die Chinese karakters staan voor 'huazhan baoma',de eerste twee staan voor China Show en de laatste is de Chinese naam voor BMW.
                                Netjes! Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Uh? Maar dat logo gaat toch op alle 535Li's staan in China?

Comment

• Misschien niet de beste plaats om dit te posten, maar ik ben op zoek naar een mooi bruin leder om in de F10 te plaatsen. De standaard kleuren van BMW zijn om te huilen en zoek daarom 'achteraf'plaatsers. Heb op fora gevonden dat ICT in Lier dat doet, maar ook Kustom Creations in Geel, waarbij de laatste precies toch beter werk levert. Heeft iemand ervaring met het achteraf plaatsen van lederen stoelen, en dan met deze twee bedrijven in het bijzonder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                      Misschien niet de beste plaats om dit te posten, maar ik ben op zoek naar een mooi bruin leder om in de F10 te plaatsen. De standaard kleuren van BMW zijn om te huilen en zoek daarom 'achteraf'plaatsers. Heb op fora gevonden dat ICT in Lier dat doet, maar ook Kustom Creations in Geel, waarbij de laatste precies toch beter werk levert. Heeft iemand ervaring met het achteraf plaatsen van lederen stoelen, en dan met deze twee bedrijven in het bijzonder?
                                      Hier kan je ook terecht: http://www.carleather.be/NL/main.htm

Vind je het zimtbraun van het standaard gamma dan niet mooi?

Sattelbraun vind ik ook een knap bruin.

Trouwens die ICT in Lier ziet er ook enorm professioneel uit, kustom creations lijkt mij dan weer meer een tuningfirma...
                                      Last edited by ; 29/04/2010, 00:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Hier kan je ook terecht: http://www.carleather.be/NL/main.htm

Vind je het zimtbraun van het standaard gamma dan niet mooi?

Sattelbraun vind ik ook een knap bruin.
                                        Nee, zimtbraun kan ons niet bekoren (beetje te veel oranje in), en dan wordt trouwens ook de onderkant van het dashboard ook in dat bruin uitgevoerd, en dat stoort me. We zoeken eerder dat bruin van de nieuwe A8 (Balboa?). Dat in combinatie met volledig zwart dash en Sophistograu kan wel chique zijn. En Sattelbraun kan je dan weer niet op de F10 krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          De nieuwe generatie RFT's zijn niet meer zo stug hoor. Mijn 7 is, ondanks de verlaging en 20" RFT's, nog steeds supercomfortabel.
                                          Staat op de 7 niet standaard de electronic damping control; maw de adaptieve dempers? Dan is het wel supercomfortabel rijden denk ik , zelfs met 20"

Comment

Working...
                                          X