550i heeft standaard 18 inch, alle andere varianten 17 inch. Om een of andere reden plaatst BMW op z'n grotere velgen enkel runflat banden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten550i heeft standaard 18 inch, alle andere varianten 17 inch. Om een of andere reden plaatst BMW op z'n grotere velgen enkel runflat banden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben razend benieuwd hoe dit pakket eruit zal zien.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat zijn die tekens links op zijn kofferklep? Is er een Sinees in de zaal die dat kan vertalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat zijn die tekens links op zijn kofferklep? Is er een Sinees in de zaal die dat kan vertalen?
Het is maar een gokje maar ik denk dat het 535Li betekent
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe die Chinese karakters staan voor 'huazhan baoma',de eerste twee staan voor China Show en de laatste is de Chinese naam voor BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe die Chinese karakters staan voor 'huazhan baoma',de eerste twee staan voor China Show en de laatste is de Chinese naam voor BMW.
Uh? Maar dat logo gaat toch op alle 535Li's staan in China?
Comment
-
Misschien niet de beste plaats om dit te posten, maar ik ben op zoek naar een mooi bruin leder om in de F10 te plaatsen. De standaard kleuren van BMW zijn om te huilen en zoek daarom 'achteraf'plaatsers. Heb op fora gevonden dat ICT in Lier dat doet, maar ook Kustom Creations in Geel, waarbij de laatste precies toch beter werk levert. Heeft iemand ervaring met het achteraf plaatsen van lederen stoelen, en dan met deze twee bedrijven in het bijzonder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenMisschien niet de beste plaats om dit te posten, maar ik ben op zoek naar een mooi bruin leder om in de F10 te plaatsen. De standaard kleuren van BMW zijn om te huilen en zoek daarom 'achteraf'plaatsers. Heb op fora gevonden dat ICT in Lier dat doet, maar ook Kustom Creations in Geel, waarbij de laatste precies toch beter werk levert. Heeft iemand ervaring met het achteraf plaatsen van lederen stoelen, en dan met deze twee bedrijven in het bijzonder?
Vind je het zimtbraun van het standaard gamma dan niet mooi?
Sattelbraun vind ik ook een knap bruin.
Trouwens die ICT in Lier ziet er ook enorm professioneel uit, kustom creations lijkt mij dan weer meer een tuningfirma...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHier kan je ook terecht: http://www.carleather.be/NL/main.htm
Vind je het zimtbraun van het standaard gamma dan niet mooi?
Sattelbraun vind ik ook een knap bruin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nieuwe generatie RFT's zijn niet meer zo stug hoor. Mijn 7 is, ondanks de verlaging en 20" RFT's, nog steeds supercomfortabel.
Comment
Comment