Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag eerste 5 gezien in zwart.
    Wist eerst niet goed wat ik zag, is dit 7 maar ziet er precies anders uit.
    Toen hij voorbijreed zag ik dat het de nieuwe 5 was.
    Vind dat hij toch wat karakter mist en precies te heet gewassen 7 is (die meer uitgesproken lijnen heeft).
    Valt zeker niet op in straatbeeld, wat op zich niet slecht is maar zal dan wel vlug vervelen.
    Heb liever dat een nieuwe wagen wat meer discussie uitlokt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
      Misschien niet de beste plaats om dit te posten, maar ik ben op zoek naar een mooi bruin leder om in de F10 te plaatsen. De standaard kleuren van BMW zijn om te huilen en zoek daarom 'achteraf'plaatsers. Heb op fora gevonden dat ICT in Lier dat doet, maar ook Kustom Creations in Geel, waarbij de laatste precies toch beter werk levert. Heeft iemand ervaring met het achteraf plaatsen van lederen stoelen, en dan met deze twee bedrijven in het bijzonder?
      Je kan ook altijd proberen om bij Alpina aan te kloppen, al weet ik niet 1. of je zoveel centen veil hebt om dat te doen/te willen doen, 2. of ze daar zo happig zijn om aan de F10 te werken terwijl ze zelf nog niks officieel gepubliceerd hebben, en 3. of dat überhaupt mogelijk zou zijn.

Comment

• Kies gewoon het kleur leder dat je mooi vindt en laat dit dan plaatsen via bmw individual. Ook al zijn er nog geen voorgekauwde individual f10 pakketten beschikbaar, dit moet perfect mogelijk zijn. Dit is dan het echte individual, want buiten die pakketten is er nog veel meer mogelijk. Bvb: wil je een gele f10 dan krijg je die. Hetzelfde voor ket leder.

Comment

Misschien niet de beste plaats om dit te posten, maar ik ben op zoek naar een mooi bruin leder om in de F10 te plaatsen. De standaard kleuren van BMW zijn om te huilen en zoek daarom 'achteraf'plaatsers. Heb op fora gevonden dat ICT in Lier dat doet, maar ook Kustom Creations in Geel, waarbij de laatste precies toch beter werk levert. Heeft iemand ervaring met het achteraf plaatsen van lederen stoelen, en dan met deze twee bedrijven in het bijzonder?
          Zoek ook eens in Nederland, daar vind je dat meer omdat ze met hun takssysteem die opties liever na de aankoop nemen.

Comment

• kben em vandaag gepasseerd, in zwarte kleur. echt tegenvallen, kverkies het oude model

Comment

Nee, zimtbraun kan ons niet bekoren (beetje te veel oranje in), en dan wordt trouwens ook de onderkant van het dashboard ook in dat bruin uitgevoerd, en dat stoort me. We zoeken eerder dat bruin van de nieuwe A8 (Balboa?). Dat in combinatie met volledig zwart dash en Sophistograu kan wel chique zijn. En Sattelbraun kan je dan weer niet op de F10 krijgen...
              Individual cohibabraun lijkt mij uw ding te zijn
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Individual cohibabraun lijkt mij uw ding te zijn
                Thanks Alexanderr; echter na wat zoeken blijkt dit via Individual toch wel veel te kosten. En dat voor een ander kleurtje. En het achteraf doen lijkt me toch riskant: ze trekken je deurpanelen los, en 't valt nog maar af te wachten of het allemaal weer op z'n plaats geklikt geraakt en er dan ook rammelvrij blijft zitten. Verder ook de stoelen er nog uit, achterbank demonteren, ik weet het niet of dat allemaal zo goed is voor het rammelvrij houden van het geheel. Toch bedankt voor diegenen die suggesties aan d'hand deden.
                Ik hou het maar op zwart denk ik....

Comment

• Gisteren een privé ingeschreven 530d gezien in Deinze, m'n eerste "in het wild". Was eentje in 't zilver, standaard raamomlijsting (chroom met matzwarte dakzuilbekleding), maar wel op de 5-dubbelspaaks 19" velgen, op - denk ik - (wat hoog staande) standaardophanging.

Eigenlijk toch erg knap. Vind 'm zeer mooi in 't zilver metallic, statig en slank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Gisteren een privé ingeschreven 530d gezien in Deinze, m'n eerste "in het wild". Was eentje in 't zilver, standaard raamomlijsting (chroom met matzwarte dakzuilbekleding), maar wel op de 5-dubbelspaaks 19" velgen, op - denk ik - (wat hoog staande) standaardophanging.

Eigenlijk toch erg knap. Vind 'm zeer mooi in 't zilver metallic, statig en slank.
                    Heb er nu ook al een aantal gezien, zowel privé als met garageplaten. Eerst vond ik hem knapper in een lichte kleur, space grau of zilver... Maar heb laatst een zwarte gezien met die 19" dubbelspaaks velgen en dat was toch wel te smaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                      Ik ben vandaag met eentje de hele dag onderweg

Eerste vaststelling: Man wat een KAR...
                      Naish, met welke motorisatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                        Naish, met welke motorisatie?
                        530D waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                          530D waarschijnlijk
                          Bij mijn weten zijn nagenoeg alle demo's 530D's; heb zelf met 2 gereden van verschillende garages en dat waren beiden 530d's.

Comment

Full loaded
                            Fully zelfs!

Dat is een auto voor de vrouw aan opties!

Comment

Ik ben vandaag met eentje de hele dag onderweg

Eerste vaststelling: Man wat een KAR...
                              Wat is je idee van rijden in vergelijking met de X5?

Comment

Goh, heel anders... Directer, vinniger,...

Maar ik kom daar wel nog even op terug in mijn verslagje
                                Trekt een pakje beter dan uw X5 zeker?

Overweeg je een 5 misschien?

Comment

Goh, heel anders... Directer, vinniger,...
                                  Een berline die directer en vinniger rijdt dan een SUV? Wie had dat nou ooit verwacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Trekt een pakje beter dan uw X5 zeker?

Overweeg je een 5 misschien?
                                    F11 535d M-Sport dacht ik.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Een berline die directer en vinniger rijdt dan een SUV? Wie had dat nou ooit verwacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door naish Bekijk Berichten
                                      dat is logisch... Mijn x5 is nog een toegenepen versie en de nieuwe 530d niet meer. Verschil in gewicht, stroomlijn, banden,...

Ik overweeg zeker een 5 als opvolger, maar er zijn nog een paar kandidaten en aangezien het nog niet voor sebiet is...

Dat is idd logisch... Maar ik ga binnenkort eens met een e350cdi rijden en het zou mij verwonderen als dat hetzelfde kan realiseren...

WAT EEN VERSLAG!

Thnx!

Comment

• (Als zomervelgen dan graag Styling 312 eronder )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Wat is die oranje strip tussen wielkast en lichtblok?

Deze foto toont tenminste de wagen zoals hij in werkelijkheid is. Met veel andere foto's heb je de indruk dat de neus lomp is, hier zie je net zoal IRL dat dat totaal niet het geval is en dat dit een prachtig gelijnde wagen is. Ben daardoor erg benieuwd naar de nieuwe 1- en 3-serie.

Comment

Working...
                                          X