Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb m'n eerste 525d ? gezien

Comment

• wat ik erg lelijk blijf vinden is dat je de achterophanging blijft zien
      nooit gezien bij een 5

Comment

• Je ziet dat bij de meeste auto's, ook die van 't merk waar jij zo van houdt. Als 't natuurlijk in alu is, dan valt dat in het begin erg hard op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Vanaf wanneer zal het M-sportpakket geleverd kunnen worden?
          Vanaf september 2010
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Vandaag heb ik in Hasselt in 3 minuten tijd 3 stuks nieuwe 5 berlines gezien. Twee zwarte en 1 zilvergrijze. Ze hadden alle 3 die prachtige 19" velgen. In 't zilvergrijs, met chromé raamomlijsting, vond ik 'm op 't eerste zicht knapper dan in 't zwart met hoogglans shadowline.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het is één van de knapste berline's op de markt; zeker in die klasse

Comment

• Gisteren alweer ne zwarte gezien in't wild. I want one!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                  Gisteren alweer ne zwarte gezien in't wild. I want one!!!!
                  Je had hem beter gevangen met uwe lasso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Je had hem beter gevangen met uwe lasso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

(Als zomervelgen dan graag Styling 312 eronder )
                      Voor alle duidelijkheid: dit is toch imperial blue hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Voor alle duidelijkheid: dit is toch imperial blue hé?
                        Dit is tiefsee blau

Comment

Dit is tiefsee blau
                          Is het niet te donker om tiefseeblau te zijn?

Volgens mij is het imperialblau... Kan aan de foto liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Is het niet te donker om tiefseeblau te zijn?

Volgens mij is het imperialblau... Kan aan de foto liggen.
                            Dit is imperialblau

Comment

• Je hebt gelijk. De donkere foto deed mij twijfelen.

Comment

Je hebt gelijk. De donkere foto deed mij twijfelen.
                                BTW, heb nog altijd niet de foto's van de X3 te pakken gekregen
                                Srr makker

Comment

BTW, heb nog altijd niet de foto's van de X3 te pakken gekregen
                                  Srr makker

Geen probleem ik wacht wel.

Comment

Geen probleem ik wacht wel.
                                    Heb er afgelopen week geen tijd meer gehad om er achter te horen

Comment

Heb er afgelopen week geen tijd meer gehad om er achter te horen
                                      En de HD valt niet meer te repareren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Vandaag heb ik in Hasselt in 3 minuten tijd 3 stuks nieuwe 5 berlines gezien. Twee zwarte en 1 zilvergrijze. Ze hadden alle 3 die prachtige 19" velgen. In 't zilvergrijs, met chromé raamomlijsting, vond ik 'm op 't eerste zicht knapper dan in 't zwart met hoogglans shadowline.
                                        Idem, zeer duidelijk. In 't zilver op 19" vind ik 'm schitterend, in de meeste andere kleuren en op alles dat kleiner is dan 19" vond ik 'm tot nu toe zeer teleurstellend.

Vandaan een spacegrijze (kan dat? leek er alvast hard op) 528i gezien op 18" en standaardophanging. Ik was er geen béétje wild van. De enige die 'k live on the street al zag en mooi vond, was die zilverkleurige op 19". De rest: helemaal niet wild van. Als je dan een knappe E60 facelift ziet op 18", ziet er nog geen béétje gedateerd uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Idem, zeer duidelijk. In 't zilver op 19" vind ik 'm schitterend, in de meeste andere kleuren en op alles dat kleiner is dan 19" vond ik 'm tot nu toe zeer teleurstellend.

Vandaan een spacegrijze (kan dat? leek er alvast hard op) 528i gezien op 18" en standaardophanging. Ik was er geen béétje wild van. De enige die 'k live on the street al zag en mooi vond, was die zilverkleurige op 19". De rest: helemaal niet wild van. Als je dan een knappe E60 facelift ziet op 18", ziet er nog geen béétje gedateerd uit...
                                          De F10 heeft zoals je aangeeft de juiste kleur en juiste velg (minstens 19") nodig om een headturner te zijn
                                          De E60 daarentegen had gewoon een 18" velg nodig om op te vallen. De vorige generatie 5 reeks zal de geschiedenis ingaan als de meest controversiële 5 reeks maar ook als een tijdloze schoonheid!

Comment

Working...
                                          X