heb m'n eerste 525d ? gezien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVanaf wanneer zal het M-sportpakket geleverd kunnen worden?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Vandaag heb ik in Hasselt in 3 minuten tijd 3 stuks nieuwe 5 berlines gezien. Twee zwarte en 1 zilvergrijze. Ze hadden alle 3 die prachtige 19" velgen. In 't zilvergrijs, met chromé raamomlijsting, vond ik 'm op 't eerste zicht knapper dan in 't zwart met hoogglans shadowline.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenGisteren alweer ne zwarte gezien in't wild. I want one!!!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
(Als zomervelgen dan graag Styling 312 eronder )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVoor alle duidelijkheid: dit is toch imperial blue hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDit is tiefsee blau
Volgens mij is het imperialblau... Kan aan de foto liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIs het niet te donker om tiefseeblau te zijn?
Volgens mij is het imperialblau... Kan aan de foto liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJe hebt gelijk. De donkere foto deed mij twijfelen.
Srr makker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenBTW, heb nog altijd niet de foto's van de X3 te pakken gekregen
Srr makker
Geen probleem ik wacht wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Geen probleem ik wacht wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHeb er afgelopen week geen tijd meer gehad om er achter te horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaag heb ik in Hasselt in 3 minuten tijd 3 stuks nieuwe 5 berlines gezien. Twee zwarte en 1 zilvergrijze. Ze hadden alle 3 die prachtige 19" velgen. In 't zilvergrijs, met chromé raamomlijsting, vond ik 'm op 't eerste zicht knapper dan in 't zwart met hoogglans shadowline.
Vandaan een spacegrijze (kan dat? leek er alvast hard op) 528i gezien op 18" en standaardophanging. Ik was er geen béétje wild van. De enige die 'k live on the street al zag en mooi vond, was die zilverkleurige op 19". De rest: helemaal niet wild van. Als je dan een knappe E60 facelift ziet op 18", ziet er nog geen béétje gedateerd uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdem, zeer duidelijk. In 't zilver op 19" vind ik 'm schitterend, in de meeste andere kleuren en op alles dat kleiner is dan 19" vond ik 'm tot nu toe zeer teleurstellend.
Vandaan een spacegrijze (kan dat? leek er alvast hard op) 528i gezien op 18" en standaardophanging. Ik was er geen béétje wild van. De enige die 'k live on the street al zag en mooi vond, was die zilverkleurige op 19". De rest: helemaal niet wild van. Als je dan een knappe E60 facelift ziet op 18", ziet er nog geen béétje gedateerd uit...
De E60 daarentegen had gewoon een 18" velg nodig om op te vallen. De vorige generatie 5 reeks zal de geschiedenis ingaan als de meest controversiële 5 reeks maar ook als een tijdloze schoonheid!
Comment
Comment