Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDit is imperialblau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOei, dan zie ik plots het Tiefsee blauw liever!
Als mijn vader ooit een 5 koopt, ben ik er van overtuigd dat het imperialblau wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOei, dan zie ik plots het Tiefsee blauw liever!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenImperialblauw kan je het beste vergelijken met Monaco blauw
Zou eens zo'n Tiefsee in't echt moeten zien.
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik zie blauw enkel graag als het zeer donker is. Imperial is niet lelijk, maar echt zeer klassiek. Die kleur op een 7 en je hebt een echte bompakar. Dan is carbonzwart veel sportiever.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
True, tenzij je zo'n donkerblauw combineert met een knappe velg (jouw 20" = wat mij betreft ideaal), hoogglans Shadow Line en een leuke interieurkleur (b.v. jouw interieur). Dan is daar niks bompa aan, imo.
Carbonzwart is knap, yep. Zou 't wel opnieuw willen. Wel een pest om te onderhouden als je 't speciale ervan wil behouden. Als je 'm mat (bekrast) laat worden, wordt het een gewoon donkerblauw. Enkel als 'ie echt puntgaaf staat is 't zwart met een blauwe ondertoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOei, dan zie ik plots het Tiefsee blauw liever!Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZelfde als de cab dan.
Zou eens zo'n Tiefsee in't echt moeten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zie blauw enkel graag als het zeer donker is. Imperial is niet lelijk, maar echt zeer klassiek. Die kleur op een 7 en je hebt een echte bompakar. Dan is carbonzwart veel sportiever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zie blauw enkel graag als het zeer donker is. Imperial is niet lelijk, maar echt zeer klassiek. Die kleur op een 7 en je hebt een echte bompakar. Dan is carbonzwart veel sportiever.
Donkerblauw blijft iig mijn favo kleur voor een auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen 3 coupé niet, een BMW 7 wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDenk niet dat het dezelfde motor is... De 525d is geen toegeknepen 530d zoals je vroeger de 211pk versie had van de 530d.
En als ze het doen, dan ga je alsnog BIV moeten betalen want BMW geeft dat door.
Als je dus wil BIV uitsparen en toch meer vermogen hebben je een 525d gaat moeten bestellen en wat ketchup laten opdoen...
Niet dezelfde motor? Het is toch ook een 3.0 zescil.? Zouden ze dan een ander motorblok maken voor een 525d? Ik zeg niet dat het niet kan, maar lijkt me toch onwaarschijnlijk? Iemand een andere mening hierover? Thanks
Comment
Comment