Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die velgen wou ik ook...

Comment

• ik heb nu wel moeite met die twee soorten blauw. Welke is dat nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        ik heb nu wel moeite met die twee soorten blauw. Welke is dat nu?
        100 % zeker Imperialblau.

Comment

• Is er iets aan de hand met de lak, of ligt het aan de foto?

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            100 % zeker Imperialblau.
            Thanks! Ik zou ze zeer graag eens beide naast elkaar zien eigenlijk. Wij kunnen de kleur nog veranderen tot in juli ergens vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
              Is er iets aan de hand met de lak, of ligt het aan de foto?

denk dat het de schaduw van een boom is; anders is het lak met een motief en bij BMW zeker een meerprijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                anders is het lak met een motief en bij BMW zeker een meerprijs

Dat is gewoon sinaasappellak, het gevolg van besparingen en een te gejaagd productieproces.
                Héél veel merken hebben er tegenwoordig last van, maar bij BMW lijkt het vaak wel de kroon te spannen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                  denk dat het de schaduw van een boom is; anders is het lak met een motief en bij BMW zeker een meerprijs

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Dat is gewoon sinaasappellak, het gevolg van besparingen en een te gejaagd productieproces.
                  Héél veel merken hebben er tegenwoordig last van, maar bij BMW lijkt het vaak wel de kroon te spannen...
                  Yep, Zelfs een MINI heeft dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    :Yep, Zelfs een MINI heeft dat niet.
                    bij mij anders wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Gewoon een gevolg van de opgelgde milieunormen omtrent waterlakken en sneldroogproces.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Gewoon een gevolg van de opgelgde milieunormen omtrent waterlakken en sneldroogproces.
                        Ja, dat is onzin.

Ik ben een tijd terug bij een leverancier PPG geweest en heb hem toen ook uitgevraagd over die nieuwe op water gebaseerde lakken omdat ik ook schrik had voor een sinaasappellak.
                        Volgens hun is dat puur een gevolg van te weinig droogtijd tussen laklagen door. Deze zomer zelf het effect gezien bij mijn broer, 1x te snel willen zijn --> sinaasappeleffect. 2de keer was het perfect glad...

Ga naar een degelijke carrossier en die spuit je die kar perfect zonder sinaasappeleffect met dezelfde lakken

Comment

• Inderdaad, de laatste BMW's hebben daar last van. Bij een donkere kleur valt dat natuurlijk feller op dan bij een lichte kleur. Ik vind het alvast niet storend en weet niet of het bij andere merken ook zo is.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            bij mij anders wel!
                            Serieus?

In ieder geval, bij de mijne nog niet veel van gemerkt.... Op een lichte kleur zal het idd veel minder opvallen dan.

Comment

• Misschien is er ook nog een verschil omdat jij uni-lak hebt?
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Misschien is er ook nog een verschil omdat jij uni-lak hebt?
                                Uni lakken hebben het ook

Maar op wit zul je dat moeilijk of niet zien denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Misschien is er ook nog een verschil omdat jij uni-lak hebt?
                                  Misschien. Maar m'n moeder heeft ook UNI-lak op haar 1, mét orange peel.

Hij zal het wel hebben, valt gewoon totaal niet op.
                                  Last edited by ; 17/05/2010, 19:33.

Comment

• Onze 1 heeft dat ook. De X5 had dat veel minder!

Comment

Onze 1 heeft dat ook. De X5 had dat veel minder!
                                      Andere productielocatie's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Andere productielocatie's
                                        Zou het dat zijn? Ik dacht eerder het generatieverschil ofzo. Don't know...

Comment

Zou het dat zijn? Ik dacht eerder het generatieverschil ofzo. Don't know...
                                          X5 was volgens mij ook nog van voor de waterbasis-lakken.

Comment

Working...
                                          X