Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door drivingfun Bekijk Berichten

Nog altijd POES!

Comment

Nog altijd POES!
      COOL!!!!!

Comment

Nog altijd POES!
        leuk fopje!

(Wax-it en consoorten: check die lak)

Comment

• Knap incl de velgen, maar hij mag toch iets agressiever worden. Het ontbreken van een diffusor zou zeer jammer zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            (Wax-it en consoorten: check die lak)
            Da's al helemaal zo slecht niet meer! Als je dat vergelijkt met de lak op de E87/E81/E90ev/E60ev, groot verschil. De lakkwaliteit gaat er met de nieuwe generaties duidelijk op vooruit, allez toch wat appesienevel betreft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Da's al helemaal zo slecht niet meer! Als je dat vergelijkt met de lak op de E87/E81/E90ev/E60ev, groot verschil. De lakkwaliteit gaat er met de nieuwe generaties duidelijk op vooruit, allez toch wat appesienevel betreft.
              Des te beter

Comment

• Ik heb maandag een nieuwe 5 voor de eerste keer in het verkeer gezien en eerlijk gezegd viel het wat tegen.

Comment

• Gisteren kwam er een 528i naast me rijden op de snelweg en die accelereerde nog redelijk snel weg! Maar ik ben nog niet overtuigd van het exterieur, het ziet er zo braafjes en nogal 'simpel' uit.. Hopelijk verandert dat met het M-pack. Een 7 is tot nu toe veel geslaagder.

Comment

Nog altijd POES!
                    Ik heb 6 jaar met een POES gereden en heb het nooit geweten...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Die velgen staan wel als gegoten ..

Comment

• zelfde tiefsee blauw met cinnamon interieur.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk Berichten
                            zelfde tiefsee blauw met cinnamon interieur.
                            Blij dat ik een zwart interieur besteld heb, die bruine plastiek is vreselijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                              Blij dat ik een zwart interieur besteld heb, die bruine plastiek is vreselijk...
                              is Zimtbraun denk ik; eigenlijk in het echt nog harder tegenvallend dan op de foto

Comment

• Dat hout en dat roze/bordeaux interieur is verschrikkelijk...
                                Doet veel van de stijl en schoonheid van het tiefseeblau teniet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  Op de E60 E61 was dat logisch omdat dat een pack was ... Op mijn volgende ga ik deze keer zelf een individual kleur kiezen ... Geen 13 in een dozijn meer voor mij ;-)
                                  Kan ik in komen...

Vandaag in Leuven 3 nieuwe 5-series gezien. Best leuk, maar... eentje in 't zwart (ok, stijlvol, maar d'er zijn nog andere stijlvolle kleuren), eentje in één of andere grijs (wellicht gekozen in de hoop dat het vuil dan minder opvalt, en 't was dan nog een saai en kleurloos grijs...) en nog eentje in een donker blauw... (precies zo gekozen om geen zwart te hebben...)

Jammer, jammer, jammer,... zo kleurloos...
                                  't Lijkt soms wel of men beschaamd is om met zo'n wagen te rijden en anoniem wil opgaan in de massa...
                                  Of dat men schrik heeft dat de vormen van de wagen zouden getoond worden...

Comment

• Zie hem meer en meer rijden en vind het nogal een heel onopvallende verschijning.

Het M-sportpakket zal nodig zijn om hem af te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                      Zie hem meer en meer rijden en vind het nogal een heel onopvallende verschijning.

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Sommige mensen vinden het juist zo goed aan de nieuwe 5 dat die zo sober en onopvallend is.

Daarstraks nog ééntje gezien met een gescheiden dubbele uitlaat; 550i geloof ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                        Zie hem meer en meer rijden en vind het nogal een heel onopvallende verschijning.
                                        Da's de bedoeling he.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                        Bwa, het M-sportpakket zal hem een sportievere look geven, hem idd meer "af" maken, maar vergeet maar dat ie daardoor meer gaat opvallen. 99% van de mensen ziet niet eens het verschil. Als je wilt opvallen, moet je een andere auto kiezen, of hem in het roze laten schilderen.

Comment

Working...
                                        X