Oorspronkelijk geplaatst door BeFour
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenDaarstraks nog ééntje gezien met een gescheiden dubbele uitlaat; 550i geloof ik?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten535i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDag manje!
Alles goed nog ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenCheck je dan es die bandenspanning eens voor mij? Liefst voor vanavond!
Aargh! dat wordt onmogelijk vrees ik!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenmajaat! met u? zit je nog altijd in B? de komende twee weken krijg ik weer een overdosis ..
Nu vingers kruisen en hopen op geschikte vacature ergens tussen nu en september
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAargh! dat wordt onmogelijk vrees ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKom Alexander, stel me niet teleur.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten535i
wel geen ronde tjoepkes .. maar gescheiden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenZeer juist. Het laatste wat ik (en samen met mij vele anderen) zou willen is een opvallende wagen.
Met niet opvallend bedoelde ik "weinig vernieuwend" zoals de E60/61 wel was.
Een iets gewaagder / vernieuwend ontwerp mocht wel. Ben het met de meesten eens dat een wagen niet mag opvallen, maar een gloednieuw model (dan nog wel de belangrijkste reeks van het merk) mag toch wat meer opvallen. Niet autoliefhebbers zullen nooit zien dat er een nieuw model passeert (grote 3 / kleine 7 ... ?). De 7 vind ik dan wel weer mooi en de 5 touring zal dit ook worden.
Comment
-
Heb vandaag een witte en een zwarte zien rijden en ik vind het een heel knappe wagen!
Comment
-
15 min geleden voor de 3de keer vandaag een zeer knappe nieuwe 5 gezien , met zwarte niertjes ... zeer knap om die te zien naderen in uwen spiegel
5 min later toen ik de bank buitenkwam passeerde hij terug en zag ik dat het een 530d was...
@Alexander :
1 van de vorige dagen een 530d geleverd geweest ?
Kwam van Monserez
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten15 min geleden voor de 3de keer vandaag een zeer knappe nieuwe 5 gezien , met zwarte niertjes ... zeer knap om die te zien naderen in uwen spiegel
5 min later toen ik de bank buitenkwam passeerde hij terug en zag ik dat het een 530d was...
@Alexander :
Kwam van Monserez
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenMet niet opvallend bedoelde ik "weinig vernieuwend" zoals de E60/61 wel was.
Een iets gewaagder / vernieuwend ontwerp mocht wel. Ben het met de meesten eens dat een wagen niet mag opvallen, maar een gloednieuw model (dan nog wel de belangrijkste reeks van het merk) mag toch wat meer opvallen. Niet autoliefhebbers zullen nooit zien dat er een nieuw model passeert (grote 3 / kleine 7 ... ?). De 7 vind ik dan wel weer mooi en de 5 touring zal dit ook worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten15 min geleden voor de 3de keer vandaag een zeer knappe nieuwe 5 gezien , met zwarte niertjes ... zeer knap om die te zien naderen in uwen spiegel
@Alexander :
Kwam van MonserezOorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk BerichtenZie hem ook altijd richting moeskroen rijden rond 7u30, het is inderdaad een knap exemplaar (wat 2 zwarte niertjes niet kunnen doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenMonserez himself rijdt met een zwarte 530d met zwarte niertjes. Extreem knap
Ik vind zwart nu net de minst mooie kleur voor een F10, (licht)grijs staat veel vetter:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenNee, niet de pa van Charles Zijn nonkel denk ik.
Comment
Comment