Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
    Zo zie je maar dat smaken verschillen. Sommige mensen vinden het juist zo goed aan de nieuwe 5 dat die zo sober en onopvallend is.
    Zeer juist. Het laatste wat ik (en samen met mij vele anderen) zou willen is een opvallende wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
      Daarstraks nog ééntje gezien met een gescheiden dubbele uitlaat; 550i geloof ik?
      535i
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        535i
        Dag manje!

Alles goed nog ?

Comment

535i
          Check je dan es die bandenspanning eens voor mij? Liefst voor vanavond!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Dag manje!

Alles goed nog ?
            majaat! met u? zit je nog altijd in B? de komende twee weken krijg ik weer een overdosis ..
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Check je dan es die bandenspanning eens voor mij? Liefst voor vanavond!

Aargh! dat wordt onmogelijk vrees ik!
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

majaat! met u? zit je nog altijd in B? de komende twee weken krijg ik weer een overdosis ..
                Neenee, t'zit er daar op man

Nu vingers kruisen en hopen op geschikte vacature ergens tussen nu en september

Comment

Aargh! dat wordt onmogelijk vrees ik!
                  Kom Alexander, stel me niet teleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Kom Alexander, stel me niet teleur.

1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

535i
                      550i heeft ook gescheiden uitlaten hè!!
                      wel geen ronde tjoepkes .. maar gescheiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Zeer juist. Het laatste wat ik (en samen met mij vele anderen) zou willen is een opvallende wagen.

Met niet opvallend bedoelde ik "weinig vernieuwend" zoals de E60/61 wel was.

Een iets gewaagder / vernieuwend ontwerp mocht wel. Ben het met de meesten eens dat een wagen niet mag opvallen, maar een gloednieuw model (dan nog wel de belangrijkste reeks van het merk) mag toch wat meer opvallen. Niet autoliefhebbers zullen nooit zien dat er een nieuw model passeert (grote 3 / kleine 7 ... ?). De 7 vind ik dan wel weer mooi en de 5 touring zal dit ook worden.

Comment

• Heb vandaag een witte en een zwarte zien rijden en ik vind het een heel knappe wagen!
                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• 15 min geleden voor de 3de keer vandaag een zeer knappe nieuwe 5 gezien , met zwarte niertjes ... zeer knap om die te zien naderen in uwen spiegel

5 min later toen ik de bank buitenkwam passeerde hij terug en zag ik dat het een 530d was...

@Alexander :

1 van de vorige dagen een 530d geleverd geweest ?
                            Kwam van Monserez

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              15 min geleden voor de 3de keer vandaag een zeer knappe nieuwe 5 gezien , met zwarte niertjes ... zeer knap om die te zien naderen in uwen spiegel

5 min later toen ik de bank buitenkwam passeerde hij terug en zag ik dat het een 530d was...

@Alexander :

Kwam van Monserez
                              Zie hem ook altijd richting moeskroen rijden rond 7u30, het is inderdaad een knap exemplaar (wat 2 zwarte niertjes niet kunnen doen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                Met niet opvallend bedoelde ik "weinig vernieuwend" zoals de E60/61 wel was.

Een iets gewaagder / vernieuwend ontwerp mocht wel. Ben het met de meesten eens dat een wagen niet mag opvallen, maar een gloednieuw model (dan nog wel de belangrijkste reeks van het merk) mag toch wat meer opvallen. Niet autoliefhebbers zullen nooit zien dat er een nieuw model passeert (grote 3 / kleine 7 ... ?). De 7 vind ik dan wel weer mooi en de 5 touring zal dit ook worden.
                                Belangrijkste reeks niet, maar wel een belangrijk model.

Comment

• Het klopt wel dat de nieuwe 5 zeer subtiel is en zeker in het zwart, dat heb ik gemerkt toen ik hem nu een paar keer heb zien rijden...Maar heel knap zo sober.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    15 min geleden voor de 3de keer vandaag een zeer knappe nieuwe 5 gezien , met zwarte niertjes ... zeer knap om die te zien naderen in uwen spiegel

@Alexander :

Kwam van Monserez
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk Berichten
                                    Zie hem ook altijd richting moeskroen rijden rond 7u30, het is inderdaad een knap exemplaar (wat 2 zwarte niertjes niet kunnen doen)
                                    Monserez himself rijdt met een zwarte 530d met zwarte niertjes. Extreem knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                      Monserez himself rijdt met een zwarte 530d met zwarte niertjes. Extreem knap
                                      Aha, de pa van Charles dus?

Ik vind zwart nu net de minst mooie kleur voor een F10, (licht)grijs staat veel vetter:

Comment

• Nee, niet de pa van Charles Zijn nonkel denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                          Nee, niet de pa van Charles Zijn nonkel denk ik.
                                          Zit die Charles op het forum?

Comment

Working...
                                          X