Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb een nieuwe donkerblauwe 530d tegengekomen met een groene (autohandelaars)plaat en die wou blijkbaar eens goed gas geven op de autosnelweg .
de felle angels eyes vielen ook op.
Weet iemand hoe je bij de navigatie automatisch kan laten inzoomen als je bv. aan een kruispunt komt? Ik kan het niet zo direct vinden in de menu! Heb de Professional navi.
Alvast bedankt voor een antwoordje.
Dit is die van mij ... rij er al 1,5 maand mee rond, super tevreden!! Een echte drivers-car
tov mijn vorige X3!
Enkele snelle foto's (in vuile staat van de voorbije dagen)
- Sophistograu
- Zwart leder interieur met grijze metalen inlegplaatjes
- 21 inch velgen Ferricgrey (de andere set opgeborgen voor winterbanden)
- Exclusive line plus pakket
- Innovation pakket (met oa. head up display)
- de sportautomatische versnellingsbak
Volgende week wat betere foto's als ik hem eens laten wassen heb :-)
Dit is die van mij ... rij er al 1,5 maand mee rond, super tevreden!! Een echte drivers-car
tov mijn vorige X3!
- Sophistograu
tov mijn vorige X3!
- Sophistograu
Zeer knap. Eén kleine correctie wel: je velgen zijn 20" ipv 21".
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Weet iemand hoe je bij de navigatie automatisch kan laten inzoomen als je bv. aan een kruispunt komt? Ik kan het niet zo direct vinden in de menu! Heb de Professional navi.
Alvast bedankt voor een antwoordje.
Dat weet ik ook niet. Is dat wel mogelijk? Ik weet wel dat je nu afritten van snelwegen kan laten afbeelden op je scherm, maar kruispunten... neen, dat weet ik niet.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Klopt .... heb het nog eens op de bestelbon opgezocht ... er zijn hier echte kenners!
Heb je de standaard ophanging? Zo ja, wat dan met het comfort? Zelf heb ik voor de 18" gekozen: aanvaardbaar qua looks (20" is natuurlijk veeeel mooier) maar nog heel comfortabel. Verder heb ik binnenin wel Fineline anthraciet inzetstukken, volledig alu was me wat te veel. het alu biesje onderaan de inzetstukken is genoeg voor mij.
Nice car by the way, mooie kleur en dito velgen!
Op het Audi A4 forum wordt er over een VAG COM kabel gepraat die toelaat sw updates te doen. Men past er beepjes mee aan, stellen needle sweeps in, laten andere teksten verschijnen, enz. Is zo'n truukje ook mogelijk op de bc van de F10? Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je de standaard ophanging? Zo ja, wat dan met het comfort? Zelf heb ik voor de 18" gekozen: aanvaardbaar qua looks (20" is natuurlijk veeeel mooier) maar nog heel comfortabel. Verder heb ik binnenin wel Fineline anthraciet inzetstukken, volledig alu was me wat te veel. het alu biesje onderaan de inzetstukken is genoeg voor mij.
Nice car by the way, mooie kleur en dito velgen!
Ik heb de dynamic damping control. Mogelijkheid om verschillende standen te selecteren: standard, comfort, sport en sport+
Rij meestal in comfort, sport voor kleine trajecten en als het snel moet gaan. Sport maakt de auto bijna 'nerveus' .... echt geweldig voor een kort snel traject.
Vind het héél comfortabel zelfs in combinatie met de 20 inch velgen en runflat banden. Ik kan moeilijk vergelijken, kom uit een X3 waar de ophanging en het rijgedrag nogal 'loom' waren.
Familielid die een vorige 5 reeks (M sport pakket) van enkele jaren terug heeft was wel enorm onder de indruk toen em er mee reed.
Wel erg hard en gevoelig voor putten in de weg. (die er momenteel nog altijd genoeg zijn)
Vind het héél comfortabel zelfs in combinatie met de 20 inch velgen en runflat banden. Ik kan moeilijk vergelijken, kom uit een X3 waar de ophanging en het rijgedrag nogal 'loom' waren.
Wel erg hard en gevoelig voor putten in de weg. (die er momenteel nog altijd genoeg zijn)
Is dit niet wat tegenstrijdig?
héél comfortabel en toch erg hard en gevoelig voor putten.
Ik rij zelf met een 3-touring met 18" velgen. Dat is al vrij hard.
offerte is binnen voor de 525d Touring en ik zit wat te twijfelen om:
1. of de 19" erop te zetten uit het pack en dan achteraf geen bmw velgen te kopen in 18" voor de winter met runflats
2. of de 18" te nemen (als wintervelg) en dan er achteraf die 20" te plaatsen.
Natuurlijk is het comfort belangrijk...
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
héél comfortabel en toch erg hard en gevoelig voor putten.
Ik rij zelf met een 3-touring met 18" velgen. Dat is al vrij hard.
offerte is binnen voor de 525d Touring en ik zit wat te twijfelen om:
1. of de 19" erop te zetten uit het pack en dan achteraf geen bmw velgen te kopen in 18" voor de winter met runflats
2. of de 18" te nemen (als wintervelg) en dan er achteraf die 20" te plaatsen.
Natuurlijk is het comfort belangrijk...
Tja, dat is zoals ik hem ervaar ... een 'salon'-gevoel op goede wegen en kleine oneffenheden.
Gevoeliger voor grotere oneffenheden zoals putten (zeker op de sportstand)
Comment