Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Voor mij een 535d in grijs of zwart, met bovenstaande velgen, zonder achterspoiler.

    Comment


    • Amai niet, zo dik!

      Comment


      • Idd wel dik, al zou ik dat achterste stuk in carroseriekleur laten spuiten..

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
          Idd wel dik, al zou ik dat achterste stuk in carroseriekleur laten spuiten..
          Ik vind het altijd mooier dat er contrast is en zekers zo'n diffusor look. Dus voor mij graag zo.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten




            Het lijkt alsof er door die dorpels nog grotere velgen nodig zijn om er echt knap uit te zien... Ook op de touring met M-pack viel me dat al op. Ik ben in ieder geval tevreden dat ik de mijne zonder M-pack besteld heb!

            Comment








            • De E60 vond ik van in het begin "WAUW"
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten






                De E60 vond ik van in het begin "WAUW"
                Dan moet je de foto van het M-sportpakket laten zien, en niet de foto van de M5.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Heb "mijn" velgen er eens ondergezet. I like what I see.


                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Dan moet je de foto van het M-sportpakket laten zien, en niet de foto van de M5.
                    Ik zoek die foto van een e60 voorkant, met de angel eyes aan, en al de rest errond zwart, denk van een BMW reclame geweest. In ieder geval niet veel verschil M5 / Mpack
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                      Doet me denken aan Wallace...

                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment






                      • Comment


                        • Ziet er wat te goedkoop uit achteraan
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

                          Comment


                          • jep de achterkant blijft subliem, die is zodanig goed dat je die niet kapot kunt helpen maar de voorkant is niet echt verbeterd;

                            Comment


                            • Ik vind het zeer knap. Enkel de velgen ben ik niet zo'n fan van.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door BMW PressClub Global
                                BMW 5 Series Sedan: Premiere for BMW xDrive and the world’s best performing six-cylinder diesel engine.
                                The intelligent four-wheel drive system BMW xDrive now also provides the new BMW 5 Series Sedan with the highest level of supremacy in all road and weather conditions. The permanent, electronically controlled four-wheel drive system guarantees optimum power transfer at all times through precise and variable distribution of motive force to the front and rear axles according to each situation. In normal driving conditions torque is transferred to the front and rear axles at a ratio of 40 : 60. This distribution ratio can be changed within a fraction of a second if the sensors monitoring the slip on all wheels detect the respective requirement. The xDrive system has an anticipatory function, stabilising the vehicle before the driver even notices the necessity to act. As the system is adapted for optimised driving dynamics, it also constantly transfers increased power to the rear wheels as soon as the vehicle enters a bend. When the vehicle exits the bend, the xDrive system returns to its basic setting in favour of optimum traction and stability.
                                The system is employed in the new BMW 550i xDrive Sedan. The series’ top-of-the-range model is powered by a 300 kW/407 bhp V8 engine with BMW TwinPower Turbo and direct petrol injection and features as standard an eight-speed automatic transmission. Acceleration from 0 to 100 km/h is achieved in 4.8 seconds and average fuel consumption in the EU test cycle is 11 litres/100 km.
                                September 2010 will also see the launch of the fourth and most powerful diesel version, the BMW 535d Sedan. Its straight-six engine with BMW TwinPower Turbo and Common Rail direct injection develops a power output of 220 kW/300 bhp at 4,400 rpm from a cubic capacity of 3 litres. Maximum torque is 600 Nm, which already becomes available at 1,750 rpm. The supercharging system featured by the world’s most powerful six-cylinder diesel engine corresponds to the Variable Twin Turbo principle, meaning that just above idling speed a smaller supercharger is activated, an additional, larger supercharger being activated in the case of an increased torque demand.
                                Spontaneous and sustained engine power allows the BMW 535d Sedan, which is equipped with an eight-speed automatic transmission, to accelerate from 0 to 100 km/h in just 5.7 seconds. This racing temperament is combined with impressive efficiency. This is mainly due to the Common Rail system featured by the all-aluminium engine, which operates at a maximum pressure of 2,000 bar, guaranteeing a particularly accurate supply of fuel. The BMW 535d Sedan achieves an average fuel consumption of 6.1 litres/100 km in the EU test cycle.
                                Thus, the BMW 5 Series Sedan now offers a choice of four petrol and four diesel power units. Front-runner in the efficiency rating is the entry model BMW 520d. The saloon car, which is powered by a 2-litre four-cylinder diesel engine with 135 kW/184 bhp and comes as standard with Auto Start Stop function, continues to extend its lead within the competitive environment thanks to an average fuel consumption of 4.9 litres/100 km and a CO2 emission level of 129 grams per kilometre according to the EU test cycle.

                                M Sports Package for the new BMW 5 Series Sedan and the new BMW 5 Series Touring.
                                The M Sports Package for the new BMW 5 Series Saloon and for the new BMW 5 Series Touring will be presented simultaneously in September 2010. The package, which was developed by the BMW M GmbH, comprises components that have been specifically adapted to match the suspension, the aerodynamics, and the exterior and interior design of each model. The M sports suspension, M aerodynamics package and 18-inch M light alloys featuring a double spoke design contribute towards enhanced driving dynamics and an exceptionally powerful appearance. Moreover, optionally available features include 19-inch M light alloys as well as an M rear spoiler for the saloon.
                                Sports seats featuring Alcantara / fabric upholstery especially developed for the M Sports Package give the interior a particularly sporting ambience. The upholstery’s exclusive character is underlined by high-grade materials, contrasting seams and the M emblem applied to the seat. Further interior features included in the M Sports Package comprise, inter alia, an M leather-clad steering wheel, an M gear lever knob, the M footrest, an anthracite BMW Individual roof lining and M aluminium hexagon interior trim strips.




                                Comment


                                • 535d gaat in 5,7 seconden van 0 tot 100. Nice. Bij een verbruik van 6,1 liter...

                                  Comment


                                  • 5,7 seconden tot 100 voor een diesel...
                                    Er zullen veel eigenaars van menig sportwagen de wenkbrauwen gaan fronsen bij stoplichtsprintjes.
                                    OO 00 OO

                                    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                    Comment


                                    • Daar sta je dan met je E39 M5.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                      Comment


                                      • Lap, nu kan je dus al verliezen met de Z4 van een diesel.

                                        Comment


                                        • Een van de partners op men werk heeft zijn knappe! CLS weggedaan voor een 335i zonder M-pack,... Zonder M-pack is het echt geen sportieve wagen
                                          sigpic

                                          Comment

                                          Working...
                                          X