Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
    rij zelf met een 320d Touring met 163pk.

wil gerust eens naast die A4 komen staan hoor...

sloom??? No f***king way.

sleur je er lekker af met m'n vingers in de neus (gelijk nen echte )
    Daar ging het helemaal niet om en inderdaad met een 320d rij je mijn a4 er af, dat is zo. Er staat ook duidelijk te lezen dat de motor in een 320d slomer kan 'aanvoelen' waarbij aanvoelen tussen haakjes staat, het is dus voor interpretatie vatbaar.

Het ging over het rijgedrag van beide motoren, de pompverstuiver diesel is veel zeneuwachtiger om te rijden dan de commonrail 320d. Dat zo'n 320d rapper is dat is waar maar dat ging het geenszins om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
      dat verbruik zou ik wel effe nuanceren.

toen ik enkele weken geleden met de 530d ging touren, kwam ik op de autostrade op 8l en op de gewone weg op 10,5 liter uit.

en ja af en toe eens gas gegeven, maar da gaat ge ook doen als ge er definitief mee rijdt hoor

zou dus op een gemiddeld verbruik voor de 535d van om en bij de 9l rekenen..
      Ja uiteraard moet je dat nuanceren. Die 0 tot 100 tijd ook, maar minder.

Maar dat ze het presteren om dit zelfs op papier te halen vind ik toch knap.

Comment

• Zo'n 535i is toch ook een waanzinnig machien. Moest ik minder dan 30.000km per jaar doen en een 535d willen kopen, dan zou ik zeker ook zo'n 535i overwegen. Die sound alleen al...

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• mss overweeg jij beter eens een amg

Comment

• Als ik dat budget heb zal ik dat zeker overwegen. Ik heb ook altijd gezegd dat ik eens een echte AMG wil.
            OO 00 OO

Comment

• behalve the swede en al zijn beesten kan daar iedereen zijn madamme daar mee naar de beenhouwer laten rijden

Comment

• Review BMW 535i Fifth Gear
                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Iedereen ervaart sloom op een andere manier hé. Mijn pa heeft een 520d handgeschakeld met gereduceerd vermogen en die voelt inderdaad trager aan dan een A6 2.0TDI 136pk. Het hangt gewoon af van dat lineaire karakter dat de wagen iets te steriel maakt naar mijn mening, terwijl die TDI nogal een forse duw gaf. Maar traag zou ik de 520d zeker niet durven noemen. Je voelt het gewoon niet. Een zescilinder zal uiteraard een pak explosiever zijn. Hebben de 1 en 3 Serie andere verhoudingen in de versnellingsbak van de 2.0d? Lijkt mij toch allemaal identiek te zijn, of niet?

Ik ben wel eens benieuwd naar hoe zo'n nieuwe F10 520d 184pk rijdt. Waar is het tijdperk dat de 530d (1998-2000) aan 184pk zat.
                  Tussen een 1 en een 5 zit +- 300kg verschil zonder opties.
                  Zet eens 3 man van 100kg in een 120d tov een lege 5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Na het zien van dit filmpje, kijk ik uit naar de f30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      Tussen een 1 en een 5 zit +- 300kg verschil zonder opties.
                      Zet eens 3 man van 100kg in een 120d tov een lege 5...
                      Correct. Ik voél al verschil in prestaties tussen alleen rijden en 2 man mee hebben...

Comment

• Comment

• Ik vind hem dus superknap met dat M-pakket.

ik zou toch twijfelen tussen een dit en een E klasse break met AMG pakket.

Comment

• bmw 520D M sportpakket

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Nu te configureren op site bmw UK!!

Comment

• Ik weet 't zo (nog) niet. In donker kleur vind ik 't OK (idem voor de F11 die op Goodwood stond), maar in lichte kleur vind ik het alvast niet mooi...

Comment

• Achteraan vind ik het oude model met "M" pack ,toch een heel stuk aggressiever.

Comment

• Ik wacht tot ik het M-sportpakket irl zie rondrijden om een defitief oordeel te vellen.
                                  OO 00 OO

Comment

• Ik denk dat ik er al een paar heb zien rijden, maar ik vind ze heel moeilijk te onderscheiden van de 3-reeks.
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Je bedoelt de 7 reeks
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat ik er al een paar heb zien rijden, maar ik vind ze heel moeilijk te onderscheiden van de 3-reeks.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        Je bedoelt de 7 reeks
                                        Kan toch? Ik snap de verwarring!

Comment

• Nja, ik vind een e90 toch nog zeer duidelijk te onderscheiden van een f10. Nieren en voorbumper zijn echt compleet anders
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X