Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKan toch? Ik snap de verwarring!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk vind de nieuwe 5 ook lijken op een 3. (en ook een beetje op een 7, maar hij lijkt meer op een 3)
Comment
-
Interessante test met de 5-Reeks Sedan:
De BMW 5-Reeks wordt vaak als benchmark gezien in zijn klasse, doet de nieuwe 5-Reeks zijn naam eer aan? De nieuwe BMW 5-Reeks heeft op technisch vlak erg veel gemeen met de 7-Reeks, en dat merk je ook aan de looks van de nieuwe Beierse zakensedan. De wagen oogt een stuk braver dan zijn voorganger, […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichtenik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een 520D berline + business line plus? Graag ook de looptijd en km vermelden thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVandaag een nieuwe 5 gezien in een soort licht bruin kleur ?
Zeer mooisigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Iemand enig idee of de 530d volgend jaar een up-grade zal krijgen naar 258 pk?
eigenaardig dat bmw de nieuwe X3 3.0d zal aanbieden met een motorisatie van 258 pk; ( 0-100km/u: 6 sec !)
Toch wel vervelend dat een sportieve limousine het op die manier zal moeten afleggen tegen een SUV.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk BerichtenIemand enig idee of de 530d volgend jaar een up-grade zal krijgen naar 258 pk?
eigenaardig dat bmw de nieuwe X3 3.0d zal aanbieden met een motorisatie van 258 pk; ( 0-100km/u: 6 sec !)
Toch wel vervelend dat een sportieve limousine het op die manier zal moeten afleggen tegen een SUV.
Met die 0,3 seconden zal het verschil echt wel groot zijn!! (Alé, op papier dan toch )
Comment
-
september wijzigingen?
Ik las op http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=408469 en http://www.bmwblog.com/2010/07/14/se...es-in-the-u-s/ dat er enkele wijzigingen zouden zijn voor modellen geproduceerd vanaf september. Zo zou je via bluetooth muziek kunnen afspelen, gebruik kunnen maken van de nieuwe ipod-out functie, e.a.
Weet iemand of dit enkel voor U.S. modellen het geval is, of is dit ook zo voor de Europese F10?
Mijn F10 heeft productie-datum augustus, ik hoop dus dat ik toch ook nog kan genieten van deze nieuwe features (eventueel met software-upgrade, alhoewel ik las dat dit niet mogelijk zou zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
Comment