Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Je bedoelt de 7 reeks
    Ik vind de nieuwe 5 ook lijken op een 3. (en ook een beetje op een 7, maar hij lijkt meer op een 3)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Kan toch? Ik snap de verwarring!
      Idd ik heb er ook al enkele zien rijden..

Comment

• Voor een niet-autokenner is het idd wel moeilijk om de onderscheid te kennen. Ik heb er al enkele gezien en ik kan toch redelijk snel een onderscheid maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Ik vind de nieuwe 5 ook lijken op een 3. (en ook een beetje op een 7, maar hij lijkt meer op een 3)
          Vooral op een 7 vind ik, ik moet vaak 2x kijken om te zien of het een 5 of een 7 is. Een gelijkenis met de 3 zie ik eigenlijk niet...

Comment

• ditto. De drie heeft opvallend kleinere nieren, achterlichten zijn ook compleet anders
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Interessante test met de 5-Reeks Sedan:

De BMW 5-Reeks wordt vaak als benchmark gezien in zijn klasse, doet de nieuwe 5-Reeks zijn naam eer aan? De nieuwe BMW 5-Reeks heeft op technisch vlak erg veel gemeen met de 7-Reeks, en dat merk je ook aan de looks van de nieuwe Beierse zakensedan. De wagen oogt een stuk braver dan zijn voorganger, […]

Comment

• Zoveel opties!

Een FULL option zal bijna (2dehands) onvindbaar zijn

Comment

• leasen 520D

ik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
                  Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een 520D berline + business line plus? Graag ook de looptijd en km vermelden thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                    ik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
                    Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een 520D berline + business line plus? Graag ook de looptijd en km vermelden thx
                    kijk eens op directlease.be. daar kan je zelf simulaties maken. geeft een goed idee van het budget. Mijn consultants gebruiken deze tool om hun pakket zo optimaal mogelijk te simuleren en gaan dan pas met de garage "praten" om verder te optimaliseren

Comment

• Business line plus komt op 11000 (bijna 12000) Euro. . De prijs van een Dacia Logan aan opties.
                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Xenon zou toch standaard mogen zijn op een 5-reeks, A6, ..

Comment

• Vandaag een nieuwe 5 gezien in een soort licht bruin kleur ?

Zeer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Vandaag een nieuwe 5 gezien in een soort licht bruin kleur ?

Zeer mooi
                            Heb ik ook reeds gezien. Zeer knap! Toch prefereer ik hem in het carbonzwart met M-pack en shadowline.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Iemand enig idee of de 530d volgend jaar een up-grade zal krijgen naar 258 pk?
                              eigenaardig dat bmw de nieuwe X3 3.0d zal aanbieden met een motorisatie van 258 pk; ( 0-100km/u: 6 sec !)
                              Toch wel vervelend dat een sportieve limousine het op die manier zal moeten afleggen tegen een SUV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                                Iemand enig idee of de 530d volgend jaar een up-grade zal krijgen naar 258 pk?
                                eigenaardig dat bmw de nieuwe X3 3.0d zal aanbieden met een motorisatie van 258 pk; ( 0-100km/u: 6 sec !)
                                Toch wel vervelend dat een sportieve limousine het op die manier zal moeten afleggen tegen een SUV.

Met die 0,3 seconden zal het verschil echt wel groot zijn!! (Alé, op papier dan toch )

Comment

• Wanneer worden de 35d's opgeleverd? Alleen nog maar 20d gezien...

Comment

• De 535d wordt vanaf september geleverd.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• september wijzigingen?

Ik las op http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=408469 en http://www.bmwblog.com/2010/07/14/se...es-in-the-u-s/ dat er enkele wijzigingen zouden zijn voor modellen geproduceerd vanaf september. Zo zou je via bluetooth muziek kunnen afspelen, gebruik kunnen maken van de nieuwe ipod-out functie, e.a.

Weet iemand of dit enkel voor U.S. modellen het geval is, of is dit ook zo voor de Europese F10?

Mijn F10 heeft productie-datum augustus, ik hoop dus dat ik toch ook nog kan genieten van deze nieuwe features (eventueel met software-upgrade, alhoewel ik las dat dit niet mogelijk zou zijn).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Ik dacht echt dat er een facelift voor de 3-reeks was .. hij ziet er ook nauwelijks groter dan een 3-reeks uit ... and if you ask me, hij ziet er beter uit, vooral zijn kontje

Comment

• Precies M6 velgen.

Die steken al op iedere tjoener z'n afgeragde BMW...

Comment

Working...
                                          X