Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een verschil in geluid

Comment

• Vriend van mij zou volgende week zijn f10 bestellen.. 520 d full option. Maar hij wil graag een uitzonderlijke kleur.. Wij hebben op internet al een paar speciale kleuren tegengekomen maar als we dan bij de garage gaan, kennen ze die kleuren zogezegd niet. Professioneel..
      Voorlopig houdt hij het bij een alpineweiss witte.. Maar hij zou graag een exclusiever wit hebben of een andere kleur..

Dus jullie mogen allemaal eens kleuren posten die bestelbaar zijn, eventueel via individual ofzo?
      wie hier ervaring mee heeft mag dit zeggen.. prijs maakt niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
        Vriend van mij zou volgende week zijn f10 bestellen.. 520 d full option. Maar hij wil graag een uitzonderlijke kleur.. Wij hebben op internet al een paar speciale kleuren tegengekomen maar als we dan bij de garage gaan, kennen ze die kleuren zogezegd niet. Professioneel..
        Voorlopig houdt hij het bij een alpineweiss witte.. Maar hij zou graag een exclusiever wit hebben of een andere kleur..

Dus jullie mogen allemaal eens kleuren posten die bestelbaar zijn, eventueel via individual ofzo?
        wie hier ervaring mee heeft mag dit zeggen.. prijs maakt niet uit.
        Geen ervaring met individual kleuren, maar een wit-achtige F10 zou ik toch echt niet (meer) nemen. Wit is nu al echt passé...

Tip voor uw maat: doe wat minder opties en ga voor een leukere motor!

Comment

• Individual bestaat helaas nog niet voor de F10.

Comment

• Alle kleuren vind je op de website van BMW hé

Tot nu toe zijn er nog echt exclusieve kleuren, ik zou voor een blauw gaan (Imperialblau Brillianteffekt of Tiefseeblau) maar echt exclusief kan je dat echt niet noemen. Ofwel wachten op de individual kleuren...

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...=1&tabNumber=1

Too good to be true?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Mooi is ie wel niet in dat kleur...

Comment

• Met die km stand lijkt me dat vrij sterk. Dat is de prijs waar je wel al een gebruikte 528iA voor kunt vinden als je goed zoekt Zoals Maxime al zei is de kleur dan ook heel lelijk in dit geval.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik vind die kleur prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Ik vind die kleur prachtig.
                      Smaken verschillen. En dat is maar goed ook
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zopas een afspraak gemaakt om volgende week de 520D met sportautomaat te testen . Ik ben is benieuwd , rij nu met een A6 2.0 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                          Zopas een afspraak gemaakt om volgende week de 520D met sportautomaat te testen . Ik ben is benieuwd , rij nu met een A6 2.0 TDI.
                          Post zeker je bevindingen neer in vergelijking met de A6

Comment

Zopas een afspraak gemaakt om volgende week de 520D met sportautomaat te testen . Ik ben is benieuwd , rij nu met een A6 2.0 TDI.
                            oh my...

uw ogen gaan open gaan...
                            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Rijdt zeer leuk voor een 2.0d! Ik heb er al meegereden en ik was aangenaam verrast. Zelf dacht ik dat de combinatie 'kleine' diesel en automaat op niet veel zou trekken, maar ik was volledig verkeerd! Laat me weten wat je er van vond.

Comment

Ik had ook een afspraak voor een testrit met een 520d automaat ,eind juli.
                                De garage heeft een paar dagen ervoor helaas afgebeld daar er een andere testpiloot een ongeval had met de testwagen.
                                Men ging mij eind augustus terug een afspraak bezorgen.
                                Ik heb bij de lancering reeds met een 530d automaat gereden , ben eens benieuwd wat dit gaat geven?

Comment

• Individual kleuren voor nieuwe Bmw 5-reeks (limousine F10 + touring F11) leverbaar vanaf maart 2011 !
                                  ZIE OOK : www.alpina.de - technische gegevens, foto's en prijslijst september 2011 nieuwe ALPINA B5 Biturbo beschikbaar !

Comment

• Hoeveel jaar garantie geeft BMW eigenlijk op zijn nieuwe auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                      Individual kleuren voor nieuwe Bmw 5-reeks (limousine F10 + touring F11) leverbaar vanaf maart 2011 !
                                      bmw525 vanwaar deze informatie??
                                      Ik moet tegen juni een wagen hebben, dus als de info correct is, het wachten waard???
                                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Via mijn kontaktpersoon bij Alpina Buchloe vernomen dat de nieuwe 5 reeks, waaronder hun Alpina B5 ook, in maart 2011 verkrijgbaar is in de INDIVIDUAL kleuren ...
                                        Zie ook pdf-prijslijst Alpina B5 (september 2010) (www.alpina.de) waar sprake is van individual kleur vanaf maart 2011 ...
                                        (Reeds 2 x fabriek in Buchloe van Alpina bezocht tijdens BMW-tour (Bmw Welt, Bmw Museum, Bmw Werk Munchen en Bmw Werk Dingolfing + Bmw Mobile Tradition !)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Hoeveel jaar garantie geeft BMW eigenlijk op zijn nieuwe auto's?
                                          Zelfde als de premiums zeker, 2 jaar?

Comment

Working...
                                          X