Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Vriend van mij zou volgende week zijn f10 bestellen.. 520 d full option. Maar hij wil graag een uitzonderlijke kleur.. Wij hebben op internet al een paar speciale kleuren tegengekomen maar als we dan bij de garage gaan, kennen ze die kleuren zogezegd niet. Professioneel..
Voorlopig houdt hij het bij een alpineweiss witte.. Maar hij zou graag een exclusiever wit hebben of een andere kleur..
Dus jullie mogen allemaal eens kleuren posten die bestelbaar zijn, eventueel via individual ofzo?
wie hier ervaring mee heeft mag dit zeggen.. prijs maakt niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk BerichtenVriend van mij zou volgende week zijn f10 bestellen.. 520 d full option. Maar hij wil graag een uitzonderlijke kleur.. Wij hebben op internet al een paar speciale kleuren tegengekomen maar als we dan bij de garage gaan, kennen ze die kleuren zogezegd niet. Professioneel..
Voorlopig houdt hij het bij een alpineweiss witte.. Maar hij zou graag een exclusiever wit hebben of een andere kleur..
Dus jullie mogen allemaal eens kleuren posten die bestelbaar zijn, eventueel via individual ofzo?
wie hier ervaring mee heeft mag dit zeggen.. prijs maakt niet uit.
Tip voor uw maat: doe wat minder opties en ga voor een leukere motor!
Comment
-
Alle kleuren vind je op de website van BMW hé
Tot nu toe zijn er nog echt exclusieve kleuren, ik zou voor een blauw gaan (Imperialblau Brillianteffekt of Tiefseeblau) maar echt exclusief kan je dat echt niet noemen. Ofwel wachten op de individual kleuren...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
-
Met die km stand lijkt me dat vrij sterk. Dat is de prijs waar je wel al een gebruikte 528iA voor kunt vinden als je goed zoekt Zoals Maxime al zei is de kleur dan ook heel lelijk in dit geval.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk vind die kleur prachtig.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenZopas een afspraak gemaakt om volgende week de 520D met sportautomaat te testen . Ik ben is benieuwd , rij nu met een A6 2.0 TDI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenZopas een afspraak gemaakt om volgende week de 520D met sportautomaat te testen . Ik ben is benieuwd , rij nu met een A6 2.0 TDI.
uw ogen gaan open gaan...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Comment
-
De garage heeft een paar dagen ervoor helaas afgebeld daar er een andere testpiloot een ongeval had met de testwagen.
Men ging mij eind augustus terug een afspraak bezorgen.
Ik heb bij de lancering reeds met een 530d automaat gereden , ben eens benieuwd wat dit gaat geven?
Comment
-
Individual kleuren voor nieuwe Bmw 5-reeks (limousine F10 + touring F11) leverbaar vanaf maart 2011 !
ZIE OOK : www.alpina.de - technische gegevens, foto's en prijslijst september 2011 nieuwe ALPINA B5 Biturbo beschikbaar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenIndividual kleuren voor nieuwe Bmw 5-reeks (limousine F10 + touring F11) leverbaar vanaf maart 2011 !
Ik moet tegen juni een wagen hebben, dus als de info correct is, het wachten waard???Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Via mijn kontaktpersoon bij Alpina Buchloe vernomen dat de nieuwe 5 reeks, waaronder hun Alpina B5 ook, in maart 2011 verkrijgbaar is in de INDIVIDUAL kleuren ...
Zie ook pdf-prijslijst Alpina B5 (september 2010) (www.alpina.de) waar sprake is van individual kleur vanaf maart 2011 ...
(Reeds 2 x fabriek in Buchloe van Alpina bezocht tijdens BMW-tour (Bmw Welt, Bmw Museum, Bmw Werk Munchen en Bmw Werk Dingolfing + Bmw Mobile Tradition !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHoeveel jaar garantie geeft BMW eigenlijk op zijn nieuwe auto's?
Comment
Comment