iemand enig idee wanneer de X-drive zal uitkomen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Toch opmerkelijk...
Ik vind de F10 meer als een evolutie ogen van de E39 dan van de E60
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKomt er zoals bij de E60 een L-versie van de F10? In Hong Kong en China zie je niet anders dan verlengde 5-reeksen, dito voor de Audi A6.
Comment
-
Als ik die foto's bekijk dan moet ik toch toegeven dat de F10 een grote verbetering is hoewel hij op het eerste zicht discreter overkomt.
Deze week zag ik in het nieuws dat Geert Bourgeois in zo'n nieuwe 5 wegreed van de regeringsonderhandelingen. Het is te zeggen, wegreed, hij zat een tijdje vast in de parkeergarage van de PS... Blijkbaar heeft de verkiezingsoverwinning hen geen windeieren geled bij de NVA.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesGisteren voor het eerst meegereden met de 520d van ne maat van mij.
Niet gereduceerd dus 184pk. (of is dat 182?...)
Hij is nog aan het inrijden, dus over de prestaties kan ik niet veel zeggen.
Binnenin ziet het er wel super knap uit, luxueus afgewerkt en zit geweldig.
Ik ben geen optielijst freak maar voornaamste is:
xenon, gps, leder, automaat + stuurpeddels, donkere dakhemel, ruiten geblindeerd en dan nog een hoop technische snufjes die je niet meteen kan zien...
Comment
-
Achterlichten in het kofferdeksel, e34 style!
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenAls ik die foto's bekijk dan moet ik toch toegeven dat de F10 een grote verbetering is hoewel hij op het eerste zicht discreter overkomt.
Deze week zag ik in het nieuws dat Geert Bourgeois in zo'n nieuwe 5 wegreed van de regeringsonderhandelingen. Het is te zeggen, wegreed, hij zat een tijdje vast in de parkeergarage van de PS... Blijkbaar heeft de verkiezingsoverwinning hen geen windeieren geled bij de NVA.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Heb vorige week ook eens mogen rijden met de nieuwe 520D van ne maat.
aangezien we hier thuis de E61 520D hebben, was het interessant voor mij om eens te vergelijken.
wat mij het meest opviel:
- Zowel exterieur als interieur zijn er echt op vooruit gegaan, en dan vooral het interieur.
- De sleutel die je niet langer in het contact moet steken is wel wat onwennig
- Rijdt nog 'smoother' als de vorige
- de GPS is über snel en efficient.
- Qua power is er natuurlijk niet veel verschil met de vorige, maar de sportfunctie maakt het toch wat spannender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenLap, weer 2 verschillende corona's op de nieuwe 5. Heb net een 520d gezien met corona's die minder hard schijnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenLap, weer 2 verschillende corona's op de nieuwe 5. Heb net een 520d gezien met corona's die minder hard schijnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenZopas een afspraak gemaakt om volgende week de 520D met sportautomaat te testen . Ik ben is benieuwd , rij nu met een A6 2.0 TDI.
En zopas terug van de testrit . Was een 520D met gereduceerd vermogen 163PK en sportautomaat .
Rijdt echt geweldig en toch een serieus verschil met mijn A6. Interieur is veel veel stiller , motor hoor je bijna niet . Motor is veel meer lineair en krachtiger dan de Audi . Ook de automaat is een zaligheid om mee te rijden . Schokdemping is ook beter dan de A6 , zowel in normaal stand als in sport modus.
Eén minpunt tov de A6 is de ruimte achterin en de zetels vooraan . Ik vind de A6 zetels vooraan toch beter zitten , ga dan maar voor de sportzetels met lendesteun in de BMW , zitten echt beter.
Volgende maand ga ik hem bestellen , zeker met het M sportpakket . Ziet er geweldig uit vind ik.Last edited by gupe; 18/08/2010, 17:25.
Comment
-
Corona's op niet-Xenon F10's zijn inderdaad wit (niet geel), maar minder fel dan de Xenon versies. (2 laatste foto's zijn toevallig van onze F10, een 520d).
Nu ongeveer 2000km op de teller, daarvoor E90 318d gereden.
Enkele zaken die mij zijn opgevallen:
- Schitterend interieur, sfeerverlichting is terug een aanrader.
- Snelle en praktische navigatie
- Zeer (te?) comfortabel op standaard velgen (17" / 225 / 55), (ook) zonder adaptive drive
- Klank motorgeluid in het interieur is zeer goed te noemen voor een 4-cylinder diesel, goede demping.
- Exterieur ziet er IRL veel beter uit dan op foto's. Verschil is groter in vergelijking met vele andere ontwerpen IMHO.
- Kwaliteit van bekleding in de koffer is niet meteen hoogstaand te noemen.
- Elektrisch inklapbare spiegels is blijkbaar geen deel van de standaarduitrusting, al stond het niet als optioneel aangeduid in de (Duitse) handleiding
- Anders dan een E90, en naar verluid ook een E60, blijft deze wagen toch steeds relatief "groot" aanvoelen. Stuurinrichting verschilt sterk van een 3 reeks en geeft een minder direct, meer "detached" gevoel. Zeker minder erg dan in een A6 maar het gaat wel die richting uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenBen toch nog aan't twijfelen . De 520D reed zeer goed maar als ik een paar opties weglaat kan ik de 525D nemen voor bijna dezelfde kostprijs.
Comment
Comment