Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichteni agree, nog nooit geen spijt gehad van mijn huidige 525d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenGa gewoon voor die zescilinder in de 525d (momenteel 525d - 3 liter facelift E61 touring steptronic) ! Stukken beter dan vorige 525d (2,5 liter) en sneller en zuiniger ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesGisteren voor het eerst meegereden met de 520d van ne maat van mij.
Niet gereduceerd dus 184pk. (of is dat 182?...)
Hij is nog aan het inrijden, dus over de prestaties kan ik niet veel zeggen.
Binnenin ziet het er wel super knap uit, luxueus afgewerkt en zit geweldig.
Ik ben geen optielijst freak maar voornaamste is:
xenon, gps, leder, automaat + stuurpeddels, donkere dakhemel, ruiten geblindeerd en dan nog een hoop technische snufjes die je niet meteen kan zien...
Ik vermoed toch dat het over de mije gaat!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten550i allichtOorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenInderdaad.
Zal wel zo 1 geweest zijn dus ....( hoeveel PK heeft die ?)
Ik wil een 550i
Comment
-
Ik vind het bijzonder jammer (lees lelijk) dat de plastiek onder de inleg in de kleur van het leder is. Voor mij was dat alvast de reden om voor het zwarte interieur te gaan...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo zou ik 'm willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten550i allichtOorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZal wel zo 1 geweest zijn dus ....( hoeveel PK heeft die ?)
Ik wil een 550i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten407 pk en 600 Nm. Echt een raket.
Ik dacht efkes : hmm langs weerszijden een uitlaat zoals de 740d , een 535 of 540d
( is die er eigenlijk al ? )
dus 306 PK ... efkes kijken of hij zal doorblazen als hij de plaats heeft en of ik meekan dus ik zat klaar
peuuttttttttt , verkeerd gedacht , direkt een gat van jewelste tussen ons
Fuck die ging vlug
Binnen 2 jaar zoek ik mij een 550i touring in okkasie in Duitsland
Deze dus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWas hij ook
Ik dacht efkes : hmm langs weerszijden een uitlaat zoals de 740d , een 535 of 540d
( is die er eigenlijk al ? )
dus 306 PK ... efkes kijken of hij zal doorblazen als hij de plaats heeft en of ik meekan dus ik zat klaar
peuuttttttttt , verkeerd gedacht , direkt een gat van jewelste tussen ons
Fuck die ging vlug
Binnen 2 jaar zoek ik mij een 550i touring in okkasie in Duitsland
Deze dus ...
Comment
-
550i
Op de foto is het een 740d,40i of 50i met sportpaket
edit: het is een "L" uitvoering ook
edit2: 40d kan niet in L uitvoeringLast edited by Bert; 23/08/2010, 19:02.
Comment
Comment