Oorspronkelijk geplaatst door E61
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNjet... vind de 5 een mini 7, dan zou ik eerder doorsparen voor de 7
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenKlopt, een Range op goede winterbanden hebben we op een steile helling moeten voorbijsteken gezien die niet verder kon. Moet dat ergens op film hebben.
Het quattro-systeem van de allroad heeft me zeer verrast, ik weet niet of je daar ervaring mee hebt in sneeuw ?
En je mag (terecht) erg onder de indruk zijn van het systeem, wat je zegt kan niet, hè. Er zijn nu eenmaal situaties waar een gewone autoband (sneeuwband) zonder spikes (of kettingen) geen soelaas meer biedt. Maakt niet uit quattro of 4-matic of xDrive, die 3 systemen zijn alledrie hyper-geavanceerd en de één de facto niet beter dan de ander (want veel belangrijker dan het systeem is de band, namelijk).
Dat je nooit nog kettingen nodig hebt op een Allroad quattro is quatsch, ik vind je komende winter zelfs hier aan mijn deur in Deinze meteen een plekje waar je niet meer in/uit/op geraakt, sure thing.
Dat een goeie 4WD met goeie winterbanden zo goed als elke wintersportverplaatsing zonder enige problemen kan doen, is nogal wiedes. Mijn 120d'ke doet dat ook (op die éne klim na, toen, en daar gingen 4WD's wel nog makkelijk naar boven, er is er ééntje gepasseerd, nl. een Caravelle Synchro ).
Comment
-
-
Net 1 gezien in bruingrijs.
Heel mooie auto, wel minder opvallend dan de vorige 5.
Vooraanzicht typisch BMW, minder stoer dan de vorige, discreter en eleganter.
De achterkant is (maar ik ben geen BMWkenner) sterk gelijkend op de 3 en de 7.
Alles bij elkaar wel maar low-profile dan de vorige.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geradeaus Bekijk BerichtenBestaat er op een of andere manier de mogelijkheid om flitspalen te tonen (als POI)? Routes kan je blijkbaar importeren via USB, POI's blijkbaar niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHet zou mij eerlijkgezegd verbazen, aangezien dat in veel landen, waaronder ook Duitsland dacht ik, verboden is.
Comment
-
F10 520d
Kogel is door de kerk, de mijne is besteld:
BMW 520D
Opties:
Zwart metallic
Zwart leder
M-sport pakket
Bi-xenon
Business plus pakket
verdonkerde achterruiten
zomervelg type 356 20''
zonder kentekens
Levering 01/12/2010, nog ff wachten dus!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenKogel is door de kerk, de mijne is besteld:
BMW 520D
Opties:
Zwart metallic
Zwart leder
M-sport pakket
Bi-xenon
Business plus pakket
verdonkerde achterruiten
zomervelg type 356 20''
zonder kentekens
Levering 01/12/2010, nog ff wachten dus!!!
Zwart metallic is dan Carbonzwart, niet? Dat is eerder donkerblauw zoals het Jerez van onze M3.
Levering 1/12/2010, afhalen een paar dagen later en pas inschrijven in 2011.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDie mannen van Schnitzer hebben het andermaal niet begrepen...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad. Ooit waren hun velgen nog knap, maar nu...
Comment
Comment