Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
    Wie heeft er al ervaring met "Integral Active Steering" op de nieuwe 5?
    Is dat een optie om aan te vinken?

Mijn huidige 5 heeft ook "Active Frontsteering", en dat bevalt eigenlijk heel goed.
    Ik heb echter ergens op een forum gelezen dat iemand "IAS" op de F10 vond resulteren in een wat zoekerig weggedrag, waarbij je op de snelweg voortdurend moet corrigeren.
    op de snelweg ben ik er niet mee gaan rijden ... maar ik kan je wel bevestigen dat het in de binnenbanen echt bangelijk is ... en het was dan nog in een 525 ..ik vraag me af hoe het gaat rijden op een 535.... je kan dat kot overal door de bochten gooien alsof je al driftend de bocht door gaat... ik vond het zwaar de moeite !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Njet... vind de 5 een mini 7, dan zou ik eerder doorsparen voor de 7

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Schoon schoeisel...

Comment

• Comment

• De kleur staat hem ook beeldig vind ik.

Comment

• Inderdaad, is dat Sophisto? In real life komt het goed over als de auto écht proper is. Zodra hij vuil is, dan is het wat flets. Was met Monaco-blauw ook zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                Klopt, een Range op goede winterbanden hebben we op een steile helling moeten voorbijsteken gezien die niet verder kon. Moet dat ergens op film hebben.

Het quattro-systeem van de allroad heeft me zeer verrast, ik weet niet of je daar ervaring mee hebt in sneeuw ?
                Nope, helaas.

En je mag (terecht) erg onder de indruk zijn van het systeem, wat je zegt kan niet, hè. Er zijn nu eenmaal situaties waar een gewone autoband (sneeuwband) zonder spikes (of kettingen) geen soelaas meer biedt. Maakt niet uit quattro of 4-matic of xDrive, die 3 systemen zijn alledrie hyper-geavanceerd en de één de facto niet beter dan de ander (want veel belangrijker dan het systeem is de band, namelijk).

Dat je nooit nog kettingen nodig hebt op een Allroad quattro is quatsch, ik vind je komende winter zelfs hier aan mijn deur in Deinze meteen een plekje waar je niet meer in/uit/op geraakt, sure thing.

Dat een goeie 4WD met goeie winterbanden zo goed als elke wintersportverplaatsing zonder enige problemen kan doen, is nogal wiedes. Mijn 120d'ke doet dat ook (op die éne klim na, toen, en daar gingen 4WD's wel nog makkelijk naar boven, er is er ééntje gepasseerd, nl. een Caravelle Synchro ).

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

bmw

Comment

• Kerel kan rijden
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Scheiß Automatik.

Wel een dikke bak.

Comment

• Flitspalen

Bestaat er op een of andere manier de mogelijkheid om flitspalen te tonen (als POI)? Routes kan je blijkbaar importeren via USB, POI's blijkbaar niet...

Comment

• Net 1 gezien in bruingrijs.
                          Heel mooie auto, wel minder opvallend dan de vorige 5.
                          Vooraanzicht typisch BMW, minder stoer dan de vorige, discreter en eleganter.
                          De achterkant is (maar ik ben geen BMWkenner) sterk gelijkend op de 3 en de 7.
                          Alles bij elkaar wel maar low-profile dan de vorige.
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geradeaus Bekijk Berichten
                            Bestaat er op een of andere manier de mogelijkheid om flitspalen te tonen (als POI)? Routes kan je blijkbaar importeren via USB, POI's blijkbaar niet...
                            Het zou mij eerlijkgezegd verbazen, aangezien dat in veel landen, waaronder ook Duitsland dacht ik, verboden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              Het zou mij eerlijkgezegd verbazen, aangezien dat in veel landen, waaronder ook Duitsland dacht ik, verboden is.
                              Dit is wel mogelijk, en als je een beetje met een pc overweg kan je het zelf te doen. Er staan op het internet handleidingen hoe je het moet doen. Ik geloof dat je ook een dvd kan kopen waar de flitspalen als poi toegevoegd zijn (wel niet origineel bmw). Ik had de flitspalen zelf toegevoegd maar ben toch niet echt tevreden, je ziet de flitspalen wel staan op het scherm van je navigatie, maar je krijgt natuurlijk geen geluidsmelding zoals bij een tomtom of andere. Ben dan overgeschakeld op een mini coyote en dit systeem is perfect gewoon.

Comment

• Comment

• F10 520d

Kogel is door de kerk, de mijne is besteld:

BMW 520D

Opties:

Zwart metallic
                                  Zwart leder
                                  M-sport pakket
                                  Bi-xenon
                                  Business plus pakket
                                  verdonkerde achterruiten
                                  zomervelg type 356 20''
                                  zonder kentekens

Levering 01/12/2010, nog ff wachten dus!!!

Comment

• Die mannen van Schnitzer hebben het andermaal niet begrepen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                      Kogel is door de kerk, de mijne is besteld:

BMW 520D

Opties:

Zwart metallic
                                      Zwart leder
                                      M-sport pakket
                                      Bi-xenon
                                      Business plus pakket
                                      verdonkerde achterruiten
                                      zomervelg type 356 20''
                                      zonder kentekens

Levering 01/12/2010, nog ff wachten dus!!!
                                      Proficiat!

Zwart metallic is dan Carbonzwart, niet? Dat is eerder donkerblauw zoals het Jerez van onze M3.
                                      Levering 1/12/2010, afhalen een paar dagen later en pas inschrijven in 2011.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Die mannen van Schnitzer hebben het andermaal niet begrepen...
                                        Inderdaad. Ooit waren hun velgen nog knap, maar nu...
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Inderdaad. Ooit waren hun velgen nog knap, maar nu...
                                          Voor mooie wielen moet je bij BMW zelf zijn.

Comment

Working...
                                          X