Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    Ik vind die velgen erg klein lijken voor 19' te zijn.
    ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² ²²²²²²²

Comment

• [QUOTE=BMWMB;4243259]
      Het was een mooie uitvoering. Sophistograu, 19" wielen styling 331, hoogglans shadowline, exclusive-pakket, sportautomaat, zwart leder en de standaard zwarte sierlijsten. Qua kleuren een sobere maar knappe combinatie.

Deze wagen had standaard zetels. Ik moet zeggen dat ze sterk verbeterd zijn tov die van de E60. Mijn comfortzetels zitten beter, maar het is zeker geen straf om in deze standaard stoelen te zitten.
      De ophanging was standaard en naar mijn zin niet echt stug genoeg. Ik vond de wagen zelfs lichtjes dansen over oneffenheden in de weg. Nu ik met deze wagen heb gereden denk ik toch dat de F10 530d waarmee ik gereden heb sportophanging had. Voor mij is de sportophanging de betere keuze.

Vorige week zaterdag 9/10 een testrit gehad met een F11 520d automaat .
      Kleur was Saphirschwarz met alu style 237 , Shadow Line hochglänzend en zwart lederen interieur.
      De standaard stoelen zaten allezins comfortabeler dan het standaard zitmeubilair in mijn e90 320d, mijn vrouw was
      hier ook zeer over te spreken.

De ophanging was standaard en zoals je reeds zei is deze nogal wobbelig (dansen) dus een sportophanging zal de beste keuze zijn.
      Het origineel stuur is nogal aan de grote kant en te klein van diameter, beter een sportstuur aanvinken.

Wat betreft de motor , deze deed zijn werk en was vlot genoeg .
      Oke het is geen 6 cilinder , ik heb ook ooit een testrit met een F10 530d gereden,maar het was voor mij aanvaardbaar.
      Ik had de indruk dat mijn 320d qua prestaties niet moest onderdoen maar hier kan het gewicht en de 8 traps automaat
      wel voor iets tussen gezeten hebben.Ik vermoed dat deze de prestaties wat afvlakt.

groeten
      Last edited by ; 10/10/2010, 13:13. Reden: schikking

Comment

• Wat is het grote verschil tussen de automaat en de sport automaat op de F10?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Wat is het grote verschil tussen de automaat en de sport automaat op de F10?
          Oh nee, toch niet weer een vraag over 't verschil he zeg!
          Grasduin eerst eens even door de topic van zowel F10 en F11....daar is al genoeg over geschreven, je zal 't antwoord wel vinden, en meerdere zelfs..

Comment

• Alsof ik even 122 pagina's ga doornemen

Comment

Alsof ik even 122 pagina's ga doornemen

Comment

Alsof ik even 122 pagina's ga doornemen
                Als ge 't forum op 50 posts per pagina zet zijn 't er maar 62!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik vind het allerminst een meerwaarde. 't Pack is vooraan veel te hoekig, te agressief gestyled. En de diffusor is alvast geen geslaagd ontwerp...
                  seconded.

X1 styling
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Toch wel fijn imo...

Comment

• mooi maar ik zou nooit die velgen in het compleet zwart zetten ... maakt ze nog kleiner ... en ze tonen al niet groot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Toch wel fijn imo...
                        Bwoa... ik heb het precies wat gehad met zwarte velgen. Zeker onder grote auto's. Niet mijn ding.
                        En wit vind ik ook al lang passé. Wit is een mooie kleur voor kleine, sportieve wagens. Op een 5 vind ik het lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Bwoa... ik heb het precies wat gehad met zwarte velgen. Zeker onder grote auto's. Niet mijn ding.
                          En wit vind ik ook al lang passé. Wit is een mooie kleur voor kleine, sportieve wagens. Op een 5 vind ik het lelijk.
                          You said it sista!

Comment

• 550xi:

Comment

• De 5-reeks is een stijlvolle wagen, verknoei dat dus niet door die in het wit te nemen of door er het M-pakket op te zetten. Bij mij in de buurt rijden er enkele zwarte rond met beige leren interieur. Velgen ook niet te groot, zo ziet die er het beste uit. Donkere kleuren gaan het best.

Comment

Toch knap. Maar 20" lijkt me ideaal, als je zo'n sportief ogende '5 wil.

550xi:

Zot
                                En check die lijn, achterzijde is even vloeiend als de coupé.

Zo'n 550i xDrive valt relatief makkelijk op 500 pk en 700 Nm te brengen... moet wat geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                                  De 5-reeks is een stijlvolle wagen, verknoei dat dus niet door die in het wit te nemen of door er het M-pakket op te zetten. Bij mij in de buurt rijden er enkele zwarte rond met beige leren interieur. Velgen ook niet te groot, zo ziet die er het beste uit. Donkere kleuren gaan het best.
                                  is een kwestie van voorkeur, andere mensen zouden dat saai of "ziet ge op elke hoek van de straat" noemen.

Comment

550xi:

Wow... superknap!

Comment

Nu dat ziet er vet uit. Nice !

Comment

• Liever een exemplaar zonder M-pack.

Comment

Hier vind ik de uitlaten van de 550i zelfs knap passen

Comment

Working...
                                          X