I agree!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
550xi:
welke kleur is dat nu (als kleurgestoorde mens is het tegenwoordig moeilijk)
spacegrau?
wel knappe wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat is het grote verschil tussen de automaat en de sport automaat op de F10?
De sportautomaat heeft t.o.v. de standaard 8-traps automaat:
* schakelflippers aan het stuur
* een extra keuzeknop op de middentunnel voor normaal of sportief schakelgedrag
* een sportievere automaathendel met lederen hoes
Kortom, een absolute Musthave voor slechts 150 euro meerprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenQuote van enkele pagina's geleden
De sportautomaat heeft t.o.v. de standaard 8-traps automaat:
* schakelflippers aan het stuur
* een extra keuzeknop op de middentunnel voor normaal of sportief schakelgedrag
* een sportievere automaathendel met lederen hoes
Kortom, een absolute Musthave voor slechts 150 euro meerprijs.
Comment
-
Ik vind 'm niet knapper dan z'n voorganger, maar ook niet lelijker. Vandaag is de F10 wel nieuwer en de E60 zijn we allemaal beu gezien. Je ziet ze dan ook op alle hoekken en kanten van de straat. Toch was de E60 7 jaren geleden bij z'n intrede ook de knapste in z'n klasse. Het design van de E60 is het meest gewaagde voor een BMW 5. Ik zal 'm blijven smaken, ook omdat ik zo super tevreden ben geweest van mijn 530d.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik ben nooit een fan geweest van de E60 vanwege de steile achterruit. De E61 vind ik echter wel knap maar ook die wordt voorbijgestoken door de F11. Sowieso heeft BMW in dit segment altijd al de bovenhand gehad over Mercedes en dat is nu zeker niet anders, alleen is de afstand tussen de 2 merken iets groter geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind 'm niet knapper dan z'n voorganger, maar ook niet lelijker. Vandaag is de F10 wel nieuwer en de E60 zijn we allemaal beu gezien. Je ziet ze dan ook op alle hoekken en kanten van de straat. Toch was de E60 7 jaren geleden bij z'n intrede ook de knapste in z'n klasse. Het design van de E60 is het meest gewaagde voor een BMW 5. Ik zal 'm blijven smaken, ook omdat ik zo super tevreden ben geweest van mijn 530d.
Comment
-
Idem, en 'm (toen) de knapste in z'n klasse noemen vind ik ook behoorlijk gewaagd. 'Ie was radicaal anders, en vooral in 't interieur vond ik 'm zelfs de minste van z'n klasse (vergeleken met de Audi A6, de Mercedes-Benz E, de Lexus GS, de Volvo S80 enz.).
Nu, tegenover de nieuwe E en de al wat op leeftijd zijnde A6, moet 'ie zich op geen enkel vlak schamen. (vind ik)
Comment
-
De reacties hier leveren het bewijs dat de E60 een echt 'you hate it or you love it' design heeft. Dat maakt(e) de E60 dus specialer dan wat de F10 nu is. Zuiver commercieel gezien doet BMW hiermee nu een goede zet, maar qua persoonlijkheid zal de E60 altijd sterker blijven.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe reacties hier leveren het bewijs dat de E60 een echt 'you hate it or you love it' design heeft. Dat maakt(e) de E60 dus specialer dan wat de F10 nu is. Zuiver commercieel gezien doet BMW hiermee nu een goede zet, maar qua persoonlijkheid zal de E60 altijd sterker blijven.
Veel plezier met Dora.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe reacties hier leveren het bewijs dat de E60 een echt 'you hate it or you love it' design heeft. Dat maakt(e) de E60 dus specialer dan wat de F10 nu is. Zuiver commercieel gezien doet BMW hiermee nu een goede zet, maar qua persoonlijkheid zal de E60 altijd sterker blijven.
Met spijt voor de fantastische duw in de rug die jouw 530d je altijd heeft gegeven, maar ik denk dat je je véél te hard laat leiden door wat jij van die auto vond... truth is dat de E60 nooit potten heeft gebroken, ook niet in de pers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb de E60 altijd een massieve "doos" gevonden.
Zo'n mooi aflopende neus.
Van e28 tot e60 is de neus van verticaal, tot zelfs licht naar binnen lopend, geëvolueerd naar een mooie aerodynamische, schuin aflopende neus, om nu plots terug naar een bijna verticale neus over te schakelen. Spijtig!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk volg je geenszins, en ik ben er zo goed als zeker van dat de E60 nooit de geschiedenis zal ingaan als een E28 of een E39. Het is de minste '5 in de gehele rij. En dat op veel vlakken (altijd vergeleken binnen zijn tijd, uiteraard): kwaliteit en afwerking, looks, rijcapaciteiten én karakter. De auto heeft op (te)veel plaatsen overduidelijk de gevolgen te verdragen van de tijd waarin 'ie werd ontworpen en gemaakt: zeer zware besparingen. Dat haalt nooit de cultstatus zoals een aantal andere '5 wel (zullen) kunnen.
Met spijt voor de fantastische duw in de rug die jouw 530d je altijd heeft gegeven, maar ik denk dat je je véél te hard laat leiden door wat jij van die auto vond... truth is dat de E60 nooit potten heeft gebroken, ook niet in de pers.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Heb zonet de kans gehad om de wagen eens kort te berijden (530d) en kan eigenlijk maar een woord zeggen: UitstekendBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment