Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • I agree!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

      550xi:




      welke kleur is dat nu (als kleurgestoorde mens is het tegenwoordig moeilijk)

      spacegrau?

      wel knappe wagen

      Comment


      • Spacegrau inderdaad!

        Comment


        • Heb gisteren eentje zien rijden, een witte met M-sportpakket en zwarte velgen...
          En damn dat was een vette bak zo !
          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Wat is het grote verschil tussen de automaat en de sport automaat op de F10?
            Quote van enkele pagina's geleden


            De sportautomaat heeft t.o.v. de standaard 8-traps automaat:
            * schakelflippers aan het stuur
            * een extra keuzeknop op de middentunnel voor normaal of sportief schakelgedrag
            * een sportievere automaathendel met lederen hoes

            Kortom, een absolute Musthave voor slechts 150 euro meerprijs.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
              Quote van enkele pagina's geleden


              De sportautomaat heeft t.o.v. de standaard 8-traps automaat:
              * schakelflippers aan het stuur
              * een extra keuzeknop op de middentunnel voor normaal of sportief schakelgedrag
              * een sportievere automaathendel met lederen hoes

              Kortom, een absolute Musthave voor slechts 150 euro meerprijs.
              300 want ge moet het sportstuur erbij nemen ook.

              Comment


              • Zeer mooie auto idd.
                Pakken knapper dan de voorganger.

                Comment


                • Ik vind 'm niet knapper dan z'n voorganger, maar ook niet lelijker. Vandaag is de F10 wel nieuwer en de E60 zijn we allemaal beu gezien. Je ziet ze dan ook op alle hoekken en kanten van de straat. Toch was de E60 7 jaren geleden bij z'n intrede ook de knapste in z'n klasse. Het design van de E60 is het meest gewaagde voor een BMW 5. Ik zal 'm blijven smaken, ook omdat ik zo super tevreden ben geweest van mijn 530d.
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • Ik ben nooit een fan geweest van de E60 vanwege de steile achterruit. De E61 vind ik echter wel knap maar ook die wordt voorbijgestoken door de F11. Sowieso heeft BMW in dit segment altijd al de bovenhand gehad over Mercedes en dat is nu zeker niet anders, alleen is de afstand tussen de 2 merken iets groter geworden.

                    Comment


                    • E60 neus met wenkbrauwkoplampen
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik vind 'm niet knapper dan z'n voorganger, maar ook niet lelijker. Vandaag is de F10 wel nieuwer en de E60 zijn we allemaal beu gezien. Je ziet ze dan ook op alle hoekken en kanten van de straat. Toch was de E60 7 jaren geleden bij z'n intrede ook de knapste in z'n klasse. Het design van de E60 is het meest gewaagde voor een BMW 5. Ik zal 'm blijven smaken, ook omdat ik zo super tevreden ben geweest van mijn 530d.
                        Ik heb de E60 altijd een massieve "doos" gevonden.

                        Comment


                        • Idem, en 'm (toen) de knapste in z'n klasse noemen vind ik ook behoorlijk gewaagd. 'Ie was radicaal anders, en vooral in 't interieur vond ik 'm zelfs de minste van z'n klasse (vergeleken met de Audi A6, de Mercedes-Benz E, de Lexus GS, de Volvo S80 enz.).

                          Nu, tegenover de nieuwe E en de al wat op leeftijd zijnde A6, moet 'ie zich op geen enkel vlak schamen. (vind ik)

                          Comment


                          • De E60 is voor mij de lelijkste 5 reeks ooit, zowel vanbinnen als vanbuiten. Ik ben dan ook blij dat deze F10 daar geen trekken van mee heeft.

                            Comment


                            • De reacties hier leveren het bewijs dat de E60 een echt 'you hate it or you love it' design heeft. Dat maakt(e) de E60 dus specialer dan wat de F10 nu is. Zuiver commercieel gezien doet BMW hiermee nu een goede zet, maar qua persoonlijkheid zal de E60 altijd sterker blijven.
                              OO 00 OO

                              Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                              Comment


                              • Welke kortingen krijg je doorgaans bij BMW op een nieuwe 5?
                                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  De reacties hier leveren het bewijs dat de E60 een echt 'you hate it or you love it' design heeft. Dat maakt(e) de E60 dus specialer dan wat de F10 nu is. Zuiver commercieel gezien doet BMW hiermee nu een goede zet, maar qua persoonlijkheid zal de E60 altijd sterker blijven.
                                  Dora Van Der Groen heeft ook meer persoonlijkheid dan Marie Vinck.

                                  Veel plezier met Dora.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    De reacties hier leveren het bewijs dat de E60 een echt 'you hate it or you love it' design heeft. Dat maakt(e) de E60 dus specialer dan wat de F10 nu is. Zuiver commercieel gezien doet BMW hiermee nu een goede zet, maar qua persoonlijkheid zal de E60 altijd sterker blijven.
                                    Ik volg je geenszins, en ik ben er zo goed als zeker van dat de E60 nooit de geschiedenis zal ingaan als een E28 of een E39. Het is de minste '5 in de gehele rij. En dat op veel vlakken (altijd vergeleken binnen zijn tijd, uiteraard): kwaliteit en afwerking, looks, rijcapaciteiten én karakter. De auto heeft op (te)veel plaatsen overduidelijk de gevolgen te verdragen van de tijd waarin 'ie werd ontworpen en gemaakt: zeer zware besparingen. Dat haalt nooit de cultstatus zoals een aantal andere '5 wel (zullen) kunnen.

                                    Met spijt voor de fantastische duw in de rug die jouw 530d je altijd heeft gegeven, maar ik denk dat je je véél te hard laat leiden door wat jij van die auto vond... truth is dat de E60 nooit potten heeft gebroken, ook niet in de pers.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik heb de E60 altijd een massieve "doos" gevonden.
                                      achterkant ok, maar de voorkant?

                                      Zo'n mooi aflopende neus.

                                      Van e28 tot e60 is de neus van verticaal, tot zelfs licht naar binnen lopend, geëvolueerd naar een mooie aerodynamische, schuin aflopende neus, om nu plots terug naar een bijna verticale neus over te schakelen. Spijtig!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik volg je geenszins, en ik ben er zo goed als zeker van dat de E60 nooit de geschiedenis zal ingaan als een E28 of een E39. Het is de minste '5 in de gehele rij. En dat op veel vlakken (altijd vergeleken binnen zijn tijd, uiteraard): kwaliteit en afwerking, looks, rijcapaciteiten én karakter. De auto heeft op (te)veel plaatsen overduidelijk de gevolgen te verdragen van de tijd waarin 'ie werd ontworpen en gemaakt: zeer zware besparingen. Dat haalt nooit de cultstatus zoals een aantal andere '5 wel (zullen) kunnen.

                                        Met spijt voor de fantastische duw in de rug die jouw 530d je altijd heeft gegeven, maar ik denk dat je je véél te hard laat leiden door wat jij van die auto vond... truth is dat de E60 nooit potten heeft gebroken, ook niet in de pers.
                                        De facelift is wel een massief verschil qua interieur met de pfl. Toch wel grote verbetering. En qua rijgedrag, ik heb nog niet met de f10 gereden, maar ik vrees dat ie minder leuk rijdt dan de e60
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                        Comment


                                        • Heb zonet de kans gehad om de wagen eens kort te berijden (530d) en kan eigenlijk maar een woord zeggen: Uitstekend
                                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

                                          Comment

                                          Working...
                                          X