Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Je mag op de 5 nog 1 optie kiezen, welke neem je?

Achteruitrijcamera EUR 450.00
    Adaptive Headlights EUR 460.00
    DAB-Tuner EUR 460.00

Zonder twijfel :achteruitrijcamera.

Comment

DAB-Tuner EUR 460.00
      camera!

Adaptive headlights hadden wij op onze X5. Op onze oververlichte wegen hier in België is dat totaal geen meerwaarde. DAB-tuner zegt me ook weinig.

Comment

• Ik heb die lichten en idd hier in belgie is het niet echt doeltreffend .... Maar op vakantie naar spanje of frankrijk is het toch welkom vind ik ... En als er hier in belgie binnenkort ook geen licht meer mag branden op de snelwegen kan dat hier ook wel tof zijn ...

Comment

DAB-Tuner EUR 460.00
          Ik zou de DAB-tuner nemen. Radio in digitale kwaliteit = awesome! But that's just me.

Comment

• Alledrie overbodige opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Alledrie overbodige opties.
              Geld in uw zak steken en later nieuwe banden met kopen
              2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Vind die 3 keuzemogelijkheden ook echt overbodig, dan zijn er interessantere opties.
                Als je die al hebt, geld in uw zakken houden dan.
                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Met de dab-tuner heb ik geen ervaring. De andere 2 opties heb ik wel. Als ik moest kiezen zou ik voor de camera kiezen,
                  Als ik met de M3 moet parkeren merk ik dat je zo'n camera snel gewoon bent.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou ook de camera nemen. Zeer handige optie voor een redelijke prijs vind ik.
                    Alhoewel wij dat hoofdzakelijk genomen hebben omdat we dagelijks een aanhanger moeten aankoppelen...
                    Maar eens je dat hebt gebruik je dat altijd bij het parkeren, vind ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

550xi:

Autogekke Zweden
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

DAB-Tuner EUR 460.00
                        Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                        Zonder twijfel :achteruitrijcamera.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        camera!

Adaptive headlights hadden wij op onze X5. Op onze oververlichte wegen hier in België is dat totaal geen meerwaarde. DAB-tuner zegt me ook weinig.
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Met de dab-tuner heb ik geen ervaring. De andere 2 opties heb ik wel. Als ik moest kiezen zou ik voor de camera kiezen,
                        Als ik met de M3 moet parkeren merk ik dat je zo'n camera snel gewoon bent.
                        Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                        Ik zou ook de camera nemen. Zeer handige optie voor een redelijke prijs vind ik.
                        Alhoewel wij dat hoofdzakelijk genomen hebben omdat we dagelijks een aanhanger moeten aankoppelen...
                        Maar eens je dat hebt gebruik je dat altijd bij het parkeren, vind ik..
                        Yep, hier ook gegaan voor de camera, en op de volgende (BMW?) gaat ie er ook in/op komen, zeker weten. Eens gebruiikt, voor altijd verkocht, al was het maar voor je poes te vrijwaren van één van zijn 7 levens...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Als je een zware aanhangwagen of caravan regelmatig moet aanpikken is achteruitrijcamera zeker zijn geld waard
                          maar anders heb je aan de zeer nauwkeurige parkeersensoren meer dan genoeg.

Zo kan je wel bezig blijven want dan kun je evengoed de park pilot ook erbij nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            je poes te vrijwaren van één van zijn 7 levens...
                            oei, da wil zeggen dat je er al 2 keer hebt tegen gezeten??

poes heeft 9 levens volgens de uitspraak
                            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Na alle positieve commentaar gelezen te hebben, dan ook maar eentje besteld

Voor de 525D gekozen in volgende configuratie:
                              • Safierzwart
                              • Leder Dakota Zwart
                              • Alu velgen styling 328 18"
                              • Exclusive Line
                              • Sportautomaat met sportstuur
                              • Trekhaak
                              • Electrisch doorschijnend dak
                              • Zonnegordijn voor achterruit en ruiten achteraan
                              • Lendensteun vooraan
                              • Internet
                              • Hemelbekleding antraciet
                              Getwijfeld om te kiezen voor shadowline maar door de optie sfeerverlichting bij de Exclusive Line zijn de deurklinken buiten ook voorzien van alu.
                              Dit in combinatie met shadowline vind ik persoonlijk wat vreemd.

Comment

• Ik zou opleggen voor de speciale adapt ophanging en dak laten wegvallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Da's met alle lakken op waterbasis zo. Vroeger, toen men nog lakken met solventen gebruikte (en sommige merken doen dat nu nog), had je dat niet. Die lakken op waterbasis drogen anders, blijkbaar. Plus BMW gebruikt een speciaal droogprocédé die de lak bikkelhard maakt (witte topsheet wordt erover gespoten die transparant droogt onder lampen).

Bij momenten is 't erg geweest, en 't is inderdaad pijnlijk als je ziet dat zo'n dure auto dan zo'n appelsienenpel krijgt als huid...

't Is wel overal zo, maar bij BMW was het soms echt erg.
                                  Met de juiste droogtijden hoeft geen orange peel maar daar mankeert het schoentje, de droogtijden duren te lang en er is blijbkaar teveel onophoud op de lopende band om de juiste droogtijd te respekteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    Met de juiste droogtijden hoeft geen orange peel maar daar mankeert het schoentje, de droogtijden duren te lang en er is blijbkaar teveel onophoud op de lopende band om de juiste droogtijd te respekteren.
                                    Zo is dat inderdaad. De juiste droogtijd hangt meestal rond de 2u in een oven geloof ik... als je dat met duizenden auto's moet doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WeeVee Bekijk Berichten
                                      Na alle positieve commentaar gelezen te hebben, dan ook maar eentje besteld

Voor de 525D gekozen in volgende configuratie:
                                      • Safierzwart
                                      • Leder Dakota Zwart
                                      • Alu velgen styling 328 18"
                                      • Exclusive Line
                                      • Sportautomaat met sportstuur
                                      • Trekhaak
                                      • Electrisch doorschijnend dak
                                      • Zonnegordijn voor achterruit en ruiten achteraan
                                      • Lendensteun vooraan
                                      • Internet
                                      • Hemelbekleding antraciet
                                      Getwijfeld om te kiezen voor shadowline maar door de optie sfeerverlichting bij de Exclusive Line zijn de deurklinken buiten ook voorzien van alu.
                                      Dit in combinatie met shadowline vind ik persoonlijk wat vreemd.
                                      Mooie configuratie, ik heb wel gekozen voor de Shadowline omdat ik vind (persoonlijke smaak en na overtuiging forumleden) dat het anders teveel Chroom gaat zijn.
                                      Rond de ramen, aan de klinken, is ook een beetje passé daarom moet je er nu ook voor betalen om er vanaf te raken.
                                      Vroeger toen het in was moest je ervoor betalen om het te hebben
                                      Shadow line is ook sportiever en daar gaat mijn voorkeur naar uit, als je klasse boven sportiviteit verkiest behoud dan de chrome line.

Verder heb ik ook het Hifi-soundsysteem (12-luidsprekers) genomen, de standaard boxen (6-luidsprekers) is toch iets te min.
                                      Had in mijn 3 ook het soundsysteem (10-luidsprekers) en wil niet teleurgesteld zijn achteraf
                                      Last edited by DolF; 09/11/2010, 14:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Ik zou opleggen voor de speciale adapt ophanging en dak laten wegvallen
                                        Bedoel je Adaptive Drive?

Comment

• De variabele ophanging sportief, normaal, zacht. Vind die echt fantastisch. Hoe die juist noemt weet ik niet vanbuiten.

Comment

Working...
                                          X