Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
    Heb je uw BMW 3 verkocht aan de garage ? Of particulier ? Ben ook aan het kijken voor een 5, en ben benieuwd hoeveel ik nog kan krijgen. Mijn huidige garagehouders is niet echt geinteresseerd om mijn voertuig over te nemen.

Uw eigen BMW dealer wil uw wagen niet overnemen of doet nog geen eens moeite om een overname prijs te geven?
    Daar zagen ze mij nooit meer.

Ik heb mijn wagen particulier verkocht.

Welk type heb je, km, BJ, opties, stuur desnoods PM
    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
      Uw eigen BMW dealer wil uw wagen niet overnemen of doet nog geen eens moeite om een overname prijs te geven?
      Daar zagen ze mij nooit meer.

Ik heb mijn wagen particulier verkocht.

Welk type heb je, km, BJ, opties, stuur desnoods PM
      BMW 320d , 105K, leder, allerlei sport opties, zwart metaalkleur, schnitzer velgen, etc. 12500 euro overnameprijs. Gene vetten vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
        BMW 320d , 105K, leder, allerlei sport opties, zwart metaalkleur, schnitzer velgen, etc. 12500 euro overnameprijs. Gene vetten vind ik
        Jaar?
        Navi business, professional of geen navi?
        PDC?
        Automaat of hand?
        staat?
        Xenon of niet?
        Sportpakket of niet?
        ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
          Jaar?
          Navi business, professional of geen navi?
          PDC?
          Automaat of hand?
          staat?
          Xenon of niet?
          Sportpakket of niet?
          ...
          Alléé, als ge toch zo curieus zijt

bouwjaar 2006, touring, geen navi, geen pdc, hand, geen xenon.

Wel leder, sportzetels, houtafwerking, multifunctioneel sportstuur, sportophanging. Nieuwwaarde 38000 (zonder korting)

Comment

• Ik kreeg ook niet de moeite terug, particulier heb ik eerlijke prijs gekregen.
            Denk dat je particulier wel 15000 kan krijgen.

Spijtig dat er geen navi in zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              ik zou ook de ophanging kiezen boven het open dak ... het feit dat ik nu het open dak heb is gewoon omdat het in het exlusive line plus pack zat ..anders had het er no way ingezeten ..
              de ophanging daarentegen is wel subliem ... het enige wat ik vind is dat hij een beetje te hoog staat naar mijn goesting ..maar daar zoek ik nu een oplossing voor .
              Hoogte past zich inderdaad iets aan. Gewoon in sport zetten als je hem parkeert en klaar is kees.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik heb nu in mijn 7 voor de eerste keer een schuifdak, een glazen.
                Heb je er van plastiek ook misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Staal hè.

(Porsche bijvoorbeeld)

Comment

ja maar dat noemt cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      Een schuifdak vind ik zowieso nutteloos omdat het de airco belemmert in de goede werking.
                      Zware misvatting.

Onderzoek naar 't effect van airco en/of schuifdak op de alertheid van de bestuurder op langere rit bij hogere temperaturen leert dat 1+1=3. Airco helpt, maar heeft nadelen (droge lucht, soms te koud, bacterieel niet altijd koosjer, enz.). Een schuifdak helpt ook (iets minder), maar heeft ook nadelen (koelt niet echt, voorziet enkel duidelijjk sneller verse lucht en creëert een zo goed als tochtvrije circulatie in klapstand), maar de twee samen scoren enorm goed, beter dan elk apart zelfs. Het schuifdak op klapstand doet zo goed als alle nadelen van de airco teniet, en voegt nog zijn eigen voordelen erbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Zware misvatting.

Onderzoek naar 't effect van airco en/of schuifdak op de alertheid van de bestuurder op langere rit bij hogere temperaturen leert dat 1+1=3. Airco helpt, maar heeft nadelen (droge lucht, soms te koud, bacterieel niet altijd koosjer, enz.). Een schuifdak helpt ook (iets minder), maar heeft ook nadelen (koelt niet echt, voorziet enkel duidelijjk sneller verse lucht en creëert een zo goed als tochtvrije circulatie in klapstand), maar de twee samen scoren enorm goed, beter dan elk apart zelfs.
                        Heel zeker gTa, Schuifdak MOET je gewoon hebben op een 5 die standaard aico heeft.
                        Het is van levensbelang.
                        Daar zit je dan met je DDC terwijl je stikt in je airco en tegen een boom beland.

Nee nee, voor mij toch maar een schuifdak aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                          Een schuifdak vind ik zowieso nutteloos omdat het de airco belemmert in de goede werking. Behalve misschien als je rookt in een wagen zie ik daar geen toegevoegde waarde in. Heb al paar schuifdaken gehad in mijn leven en dat stond alleen open voor te roken of als ik geen airco had. (nu rook ik niet meer in de wagen)

Die ophanging veranderd het rijgedrag van de wagen sterk. Wagen ligt zelfs op normale stand een stuk vaster op de baan. Het bootgevoel wordt ermee uitgevlakt en je kan ook met een toets plots een heel sportieve ophanging bekomen of net een heel zachte voor als je uw grootmoeder vervoerd

Ps die ophanging heb ik wel e
                          Beetje vreemde reactie.

Elk kiest wat 'ie wil. Ik moei me niet wat de keuze betreft, maar reageer enkel op de uitspraak dat een schuifdak nutteloos zou zijn omdat het de werking van de airco zou tegengaan.

Comment

• Airco werkt imo zelfs beter met het dak open... (ofja, gezonder vooral)

Comment

• Vind ik inderdaad ook een vreemde redenering maar er mag al eens gelachen worden ook, nietwaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Zware misvatting.

Onderzoek naar 't effect van airco en/of schuifdak op de alertheid van de bestuurder op langere rit bij hogere temperaturen leert dat 1+1=3. Airco helpt, maar heeft nadelen (droge lucht, soms te koud, bacterieel niet altijd koosjer, enz.). Een schuifdak helpt ook (iets minder), maar heeft ook nadelen (koelt niet echt, voorziet enkel duidelijjk sneller verse lucht en creëert een zo goed als tochtvrije circulatie in klapstand), maar de twee samen scoren enorm goed, beter dan elk apart zelfs. Het schuifdak op klapstand doet zo goed als alle nadelen van de airco teniet, en voegt nog zijn eigen voordelen erbij.
                                Dat zijn ook de woorden van mijn schoonvader. Die zweert bij een schuifdak en rijdt ook altijd rond met het schuifdak in klapstand.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Airco werkt imo zelfs beter met het dak open... (ofja, gezonder vooral)
                                  Dat vond ik ook altijd bij mijn 3, dak stond vaak op kantelstand als de airco aan stond.
                                  Vond dit veel aangenamer.

Comment

Dat zijn ook de woorden van mijn schoonvader. Die zweert bij een schuifdak en rijdt ook altijd rond met het schuifdak in klapstand.
                                    Ik gebruik schuifdak altijd sinds ik het gehad heb op mijn laatste 2 wagens en wil het echt niet meer moeten missen.

Comment

Jong, laat u een bril breien door uw bomma...
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Staal hè.

(Porsche bijvoorbeeld)
                                        BMW vroeger ook. Mijn E36 M3 had ook een stalen schuifdak.
                                        OO 00 OO

Comment

BMW vroeger ook. Mijn E36 M3 had ook een stalen schuifdak.
                                          Ja uiteraard.

Ik weet nog toen ik lang geleden in een van de allereerste E46 coupé's zat, een 328i in orientblauw met beige leder en 17", en die had zo'n glazen dak (eerste voor BMW?), ik was daar echt zot van.

Comment

Working...
                                          X