Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Als je een M-sportpakket neemt, heb je standaard een sportophanging. Dat gaat redelijk stug zijn. Of je nu 18'ers of 19'ers neemt, qua comfort zal dit niet veel uitmaken.
Als je toch meer comfort wil zou ik vragen om de sportophanging te laten vervallen (ik weet niet of dat gaat), ofwel vink je de optie dynamic damping control aan. Dan kan je de stugheid van de ophanging kiezen.
Ik zou eens testrijden met beide mogelijkheden van ophanging.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls je een M-sportpakket neemt, heb je standaard een sportophanging. Dat gaat redelijk stug zijn. Of je nu 18'ers of 19'ers neemt, qua comfort zal dit niet veel uitmaken.
Als je toch meer comfort wil zou ik vragen om de sportophanging te laten vervallen (ik weet niet of dat gaat), ofwel vink je de optie dynamic damping control aan. Dan kan je de stugheid van de ophanging kiezen.
Ik zou eens testrijden met beide mogelijkheden van ophanging.
Maar Xaverius zei toch niet een M-sportpakket te nemen maar M- sportophanging, dus zou ik sportophanging gewoon laten als je bang bent dat je moet inboeten qua comfort of DDC (€ 1490) erbij nemen
Weglaten denk ik niet dat ze dat doen van fabriek uit.Last edited by DolF; 09/11/2010, 23:43.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls je een M-sportpakket neemt, heb je standaard een sportophanging. Dat gaat redelijk stug zijn. Of je nu 18'ers of 19'ers neemt, qua comfort zal dit niet veel uitmaken.
Ik zou eens testrijden met beide mogelijkheden van ophanging.
En Xaverius, voor de looks is 19 inch toch het minimum.
Comment
-
Yep, ik heb te snel gelezen en mij dus vergist.
Nu, stugheid is niet voor iedereen hetzelfde hé. Op mijn 7 heb ik ook die damping control en ik rijd altijd in 'sport'-modus. En nog vind ik de ophanging te slap.
Ik heb eens testgereden met een 520d met 19'ers en de standaard ophanging. Ik vond dus echt dat die vering te soepel was. Voor mij mag dat stugger zijn.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenDag
Overweeg 520D te kopen met o.a. 18 duimers en M sportophanging. Is dit laatste een aan/afrader op vlak van comfort? Ik zou het vooral doen 'voor het zicht'.
Dank
X
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWie zegt dat hij M-pakket neemt?
En Xaverius, voor de looks is 19 inch toch het minimum.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
En Xaverius, voor de looks is 19 inch toch het minimum.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, ik heb te snel gelezen en mij dus vergist.
Nu, stugheid is niet voor iedereen hetzelfde hé. Op mijn 7 heb ik ook die damping control en ik rijd altijd in 'sport'-modus. En nog vind ik de ophanging te slap.
Ik heb eens testgereden met een 520d met 19'ers en de standaard ophanging. Ik vond dus echt dat die vering te soepel was. Voor mij mag dat stugger zijn.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDan toch de Runflats eraf halen als je het verder over comfort wil hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenHad je beter sportophanging gekozen ipv DDC op uw 7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenHad je beter sportophanging gekozen ipv DDC op uw 7OO 00 OO
Comment
-
Weer iets bijgeleerd.
Over de opties van een 7 ben ik niet zo op de hoogte maar vroeg het me al wel af of het wel bestond toen ik het schreef2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZe worden beter en beter, en het geeft toch een groot stuk veiligheid denk ik.
Dan maar 18"2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJa uiteraard.
Ik weet nog toen ik lang geleden in een van de allereerste E46 coupé's zat, een 328i in orientblauw met beige leder en 17", en die had zo'n glazen dak (eerste voor BMW?), ik was daar echt zot van.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenLigt de wagen uitgerust met DDC ook ongeveer een cm lager ? (ben nieuw in het BMW universum...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mve Bekijk BerichtenZou over ddc goed nadenken. Ben gaan rijden met ddc. In comfortstand heb je echt dat limo gevoel in sportstand krijg je een enorm scherpe wagen zonder dat het oncomfortabel word. Heb daarna een wagen zonder ddc gereden een wereld van verschil. De mijne is besteld in volgende configuratie.
520d berline
sportauto
saphirzwart
zimmtbruin
fineline anthrazit
zwarte dakhemel
zetelverwarming
m stuur
velgen 328
cruise control met stop en go
hifi luidsprekersysteem
dyn damper contr