Het is en blijft een serieuze investering, hoe je het ook draait of keert. Ik overweeg om na acht jaren Saab eens over te stappen naar BMW. Redenen? Eens wat anders, de toch wel lage inruilwaarde van een Saab (en in het bijzonder van een 9-5), vind de actuele BMW 5 mooier dan de vorige (zij het wel wat anoniemer binnen het gamma zelf) en de nieuwe Saab 9-5 is mij te veel 'een schip'.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Ze hebben allebei een bijzonder knap interieur, maar een béétje onderscheid tussen de 7 en de 5 zou toch wel mogen.freude am fahren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenAls je de interieurs bekijkt, dan zijn die quasi identiek...
Ze hebben allebei een bijzonder knap interieur, maar een béétje onderscheid tussen de 7 en de 5 zou toch wel mogen.
Het grootste verschil vind ik de bovenkant van het dashboard en de deurbekledingen. Bij de 5 is dat gewoon kunststof terwijl bij de 7 dat in nepleder is met stiksels en optioneel zelfs in echt leder. Dat maakt het toch wel een stuk 'chiquer'.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten7 serie is toch een beetje mooier zowel interieur als exterieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVoor het interieur kan je dat amper zeggen vind ik. Die lijken zo goed op elkaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten7 serie is toch een beetje mooier zowel interieur als exterieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenVergelijking BMW 7 vs BMW 5:
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDeurpanelen zijn bij een 7 veel mooier
Comment
-
Inderdaad, die deurbekledingen bij 7 zijn niet goed ontworpen.
Ten eerste heb je dat handvat wat bovenaan ingewerkt is. Mensen die de eerste keer meerijden vinden dat niet en zoeken de ganse deur af om ze dicht te trekken. Telkens opnieuw moeten de mensen erop gewezen worden.
Ten tweede kan ik als chauffeur mijn arm niet comfortabel aan de bovenkant van het deurpaneel leggen. Door die handgreep heb je een eerder scherpe hoek dat na een tijdje pijn begint te doen als je er met de elleboog tegen steunt.
Neen, dat hadden ze beter gekunnen...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMja... ik vind ze vooral minder praktisch. Als ik passagier ben in een auto leg ik mijn arm graag op de leuning van de deur. In de 7 mis ik daar altijd een handgreep.
Ja aan dat aspect had ik niet gedacht. Vind gewoon design van deurpanelen mooier
Comment
Comment