Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    ik zou ook de ophanging kiezen boven het open dak ... het feit dat ik nu het open dak heb is gewoon omdat het in het exlusive line plus pack zat ..anders had het er no way ingezeten ..
    de ophanging daarentegen is wel subliem ... het enige wat ik vind is dat hij een beetje te hoog staat naar mijn goesting ..maar daar zoek ik nu een oplossing voor .
    Je kan gerust 2 cm verlagen. Eibach veren geven geen foutmelding op de ddc Meer dan 2 cm is probs denk ik met de sensoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Beetje vreemde reactie.

Elk kiest wat 'ie wil. Ik moei me niet wat de keuze betreft, maar reageer enkel op de uitspraak dat een schuifdak nutteloos zou zijn omdat het de werking van de airco zou tegengaan.
      Die voordelen kloppen misschien wel maar als ik daar echt last van heb dan kan je uw raampje ook 1 cm openzetten al heb ik van die dingen die je opsomt geen last. Maar goed, iedereen heeft andere noden en gevoeligheden Een airco moet harder werken met ramen open of schuifdaken, maar goed dat hoeft natuurlijk geen nadeel te zijn. Ik blijf de ddc gewoon de max vinden en voor mij is dat optie nr 2 geworden na een goede radio

Comment

• Klopt niet wat je zegt. Men testte toen ook het "raampje een beetje op tvv van een schuifdak op klapstand" en dat haalde geenszins dezelfde efficiëntie maar maakt wel een pak meer lawaai. Bovendien creëert het een turbulentie net om het hoofd van de bestuurder.

Ik begrijp dat je jouw voorkeur in 'n theorie wil gieten, maar 't klopt gewoon niet.

Voor rest -> elk zijn voorkeur, natuurlijk.

Comment

• Uiteraard is het mijn voorkeur, als je zoals ik geen last hebt van de nadelen die je opsomt van de airco zie je uiteraard ook niet het voordeel in van die uit te schakelen met een schuifdak

Comment

• 't Zal wel, al die gimmicks maken een kar leuk.

't Waren wel tests naar 't effect op de frisheid van 'n bestuurder, de aandacht. Dus niet zozeer iets waar je last van hebt (actief), maar eerder op 't vlak van veiligheid.

Ikzelf vind ook de luchtigheid en het ruimtegevoel dat zo'n glazen dak biedt, een enorm leuk iets. Alleen al daarvoor zou ik 't nooit meer willen missen.

Comment

• Het beste is nog de ramen en het schuifdak dicht te laten. Zo kan je langer genieten van de aroma's als je eentje hebt laten vliegen...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Die voorkant in profiel vind ik toch niet geslaagd
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

In profiel komt de neus van de 7 veel beter tot z'n recht dan die van de 5, steekt om goed te zijn iets te ver naar voor imo.

Comment

Ik heb naar de andere foto's moeten kijken om te weten wat waar bij hoorde. Eerst dacht ik dat het bovenste de 7 was...
                    Enorm weinig verschil wel...

Comment

• Maar wel beide subliem mooi!
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Interieur overtrokken met natural brown leder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Interieur overtrokken met natural brown leder...

Duidelijk achteraf geplaatst. Komt wat cheap over met middenarmstuun ng in het zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mve Bekijk Berichten
                            Duidelijk achteraf geplaatst. Komt wat cheap over met middenarmstuun ng in het zwart.
                            da's nog het minste, ik stoor mij het meest aan het ontbreken van een antraciete hemelbekleding ...
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind het knap gedaan.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mve Bekijk Berichten
                                Idd, maar vind het wel een knappere kleur dan zimt braun.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                da's nog het minste, ik stoor mij het meest aan het ontbreken van een antraciete hemelbekleding ...
                                Ook.

Comment

• Dat had ik in mijn eerste BMW 3 e46 van '98 al.

Vond het toen wel iets hebben maar zou het nu niet meer nemen.

Het leder van het zitgedeelte verkleurde ook een beetje door jeans e.d.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by DolF; 13/11/2010, 16:01.
                                  2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                  2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                  2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                  2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Idd, maar vind het wel een knappere kleur dan zimt braun.

Ook.
                                    Twijfelde ook enorm aan zimt braun als ik het nieuw in de schowroom zag. Maar een klant van mij heeft een 5 gt van 1 jaar oud en het felle van het kleur is eraf en dan is het wel mooi. Het is eens iets anders.

Comment

Interieur overtrokken met natural brown leder...

Wij hadden het liefst van allemaal zo'n tint gehad in de onze. Jammer genoeg niet beschikbaar... Spijtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Wij hadden het liefst van allemaal zo'n tint gehad in de onze. Jammer genoeg niet beschikbaar... Spijtig!
                                        Het is een beetje triestig gesteld met de interieurkleuren voor de 5... Maar je hebt de goeie keuze gemaakt hoor! Dat of zwart zie ik momenteel het liefste, zimt braun is in mijn ogen wat mislukt, te rood, niet fel genoeg, te donker, te overheersend (ofzo).

Comment

Het is een beetje triestig gesteld met de interieurkleuren voor de 5... Maar je hebt de goeie keuze gemaakt hoor! Dat of zwart zie ik momenteel het liefste, zimt braun is in mijn ogen wat mislukt, te rood, niet fel genoeg, te donker, te overheersend (ofzo).
                                          Thanks! Het zou een blauwe (exterieur) worden en dan is er eigenlijk bijzonder weinig keuze. Het beige is te geelachtig. Zwart zien mijn ouders niet graag dusja... er was enkel nog oyster. Maar ik vind het ook geslaagd. Zoals je zegt is het wel triestig gesteld met de kleurmogelijkheden!

Comment

Working...
                                          X