Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBeetje vreemde reactie.
Elk kiest wat 'ie wil. Ik moei me niet wat de keuze betreft, maar reageer enkel op de uitspraak dat een schuifdak nutteloos zou zijn omdat het de werking van de airco zou tegengaan.
Comment
-
Klopt niet wat je zegt. Men testte toen ook het "raampje een beetje op tvv van een schuifdak op klapstand" en dat haalde geenszins dezelfde efficiëntie maar maakt wel een pak meer lawaai. Bovendien creëert het een turbulentie net om het hoofd van de bestuurder.
Ik begrijp dat je jouw voorkeur in 'n theorie wil gieten, maar 't klopt gewoon niet.
Voor rest -> elk zijn voorkeur, natuurlijk.
Comment
-
't Zal wel, al die gimmicks maken een kar leuk.
't Waren wel tests naar 't effect op de frisheid van 'n bestuurder, de aandacht. Dus niet zozeer iets waar je last van hebt (actief), maar eerder op 't vlak van veiligheid.
Ikzelf vind ook de luchtigheid en het ruimtegevoel dat zo'n glazen dak biedt, een enorm leuk iets. Alleen al daarvoor zou ik 't nooit meer willen missen.
Comment
-
Het beste is nog de ramen en het schuifdak dicht te laten. Zo kan je langer genieten van de aroma's als je eentje hebt laten vliegen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Enorm weinig verschil wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenInterieur overtrokken met natural brown leder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mve Bekijk BerichtenDuidelijk achteraf geplaatst. Komt wat cheap over met middenarmstuun ng in het zwart.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mve Bekijk BerichtenDuidelijk achteraf geplaatst. Komt wat cheap over met middenarmstuun ng in het zwart.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenda's nog het minste, ik stoor mij het meest aan het ontbreken van een antraciete hemelbekleding ...
Comment
-
Dat had ik in mijn eerste BMW 3 e46 van '98 al.
Vond het toen wel iets hebben maar zou het nu niet meer nemen.
Het leder van het zitgedeelte verkleurde ook een beetje door jeans e.d.Bijgevoegde BestandenLast edited by DolF; 13/11/2010, 16:01.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIdd, maar vind het wel een knappere kleur dan zimt braun.
Ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenInterieur overtrokken met natural brown leder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWij hadden het liefst van allemaal zo'n tint gehad in de onze. Jammer genoeg niet beschikbaar... Spijtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHet is een beetje triestig gesteld met de interieurkleuren voor de 5... Maar je hebt de goeie keuze gemaakt hoor! Dat of zwart zie ik momenteel het liefste, zimt braun is in mijn ogen wat mislukt, te rood, niet fel genoeg, te donker, te overheersend (ofzo).
Comment
Comment