Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHad echt knap geweest met een antraciet hemelbekleding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHet is een beetje triestig gesteld met de interieurkleuren voor de 5... Maar je hebt de goeie keuze gemaakt hoor! Dat of zwart zie ik momenteel het liefste, zimt braun is in mijn ogen wat mislukt, te rood, niet fel genoeg, te donker, te overheersend (ofzo).
Het beige vind ik te geel-achtig van kleur
Oyster is zeer snel vuil
Zimt ben ik niet zo'n fan van, om de reden die je beschrijft
Zwart is geen kleur
Dus ja ... echt veel keuze heb je niet.
Idem met de exterieurkleuren vind ik. Space, titan en saphir ben ik een beetje beu gezien ... havanna en champagnetinten zie ik niet graag, tiefseeblau is niet donker genoeg en 't ander blauw (de naam ontglipt mij nu even) is veel te fel. Schiet over: sophisto, maar dat pakt iedereen ... en wit gaat niet op een berline.
Ik zou echt niet weten welk kleur ik zou nemen op een 5 als ik nu zou moeten bestellen.
Ik denk sophisto met oyster/black ... maar 't zou niet met de volledige overtuiging zijn.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 't ook knap, en die zetels zijn toch niet leliljk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVolledig akkoord. Er mankeert een cognackleur en een donkerbruin (zoals er wel op de X3 beschikbaar is) in het gamma.
Oyster is zeer snel vuil
Zwart is geen kleur
Idem met de exterieurkleuren vind ik. Space, titan en saphir ben ik een beetje beu gezien ... havanna en champagnetinten zie ik niet graag, tiefseeblau is niet donker genoeg en 't ander blauw (de naam ontglipt mij nu even) is veel te fel. Schiet over: sophisto, maar dat pakt iedereen ... en wit gaat niet op een berline.
Ik zou echt niet weten welk kleur ik zou nemen op een 5 als ik nu zou moeten bestellen.
Ik denk sophisto met oyster/black ... maar 't zou niet met de volledige overtuiging zijn.
Maar ik denk dat het fel blauw dat jij zegt tiefseeblau is en het donkerblauw is imperialblau.
Wachten op individual hè, een F10 is toch al zo'n dure kar, dan kan dat er ook nog wel af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKan mij hier bijna volledig in vinden.
Maar ik denk dat het fel blauw dat jij zegt tiefseeblau is en het donkerblauw is imperialblau.
Bestond monacoblauw maar nog1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBestond monacoblauw maar nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVolledig akkoord. Er mankeert een cognackleur en een donkerbruin (zoals er wel op de X3 beschikbaar is) in het gamma.
Oyster is zeer snel vuil
Zwart is geen kleur
Ik denk sophisto met oyster/black ... maar 't zou niet met de volledige overtuiging zijn.Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKan mij hier bijna volledig in vinden.
Wachten op individual hè, een F10 is toch al zo'n dure kar, dan kan dat er ook nog wel af.
Vandaag toch enkele kleuren IRL kunnen zien zowel voor berline als touring en ik zou toch voor Havanna gaan. Ben wel benieuwd naar het Kaschmirzilver IRl. Ook het Tasmankleur (misschien net niet olijfkleurig genoeg) vind ik niet slecht maar "chic" op een berline staan, waarschijnlijk beter dan op een touring.Last edited by Metaxa; 13/11/2010, 23:34.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik heb een tijdje terug een kaschmirzilveren 5 touring met die 19" dubbel 5-spaaks gezien. Damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk heb een tijdje terug een kaschmirzilveren 5 touring met die 19" dubbel 5-spaaks gezien. Damn
Wat mij gisteren wel direct opviel was het comfort van de ...euhhh...comfortzetels
Als ik dat vergelijk met mijn huidige A6....niet moeilijk dat ik 3 maanden rugpijn heb gehad nadat ik uit een MB was overgestapt. Deze zetels moeten zowat de beste zijn in hun segment, zeer gevaarlijke zetels zelfs.... in combinatie met de automaat en de CC zou je zo in slaap kunnen vallen vrees ik. , die afstelling van die hoofdsteunen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenImperial is toch quasi hetzelfde?
Ik zeg niet dat imperial lelijk is (want ik zou het zelf ook nog wel durven kiezen icm oyster/schwarz) ... maar wel dat het jammer is dat monaco niet meer bestaat
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKLOPT!!!
Vandaag toch enkele kleuren IRL kunnen zien zowel voor berline als touring en ik zou toch voor Havanna gaan. Ben wel benieuwd naar het Kaschmirzilver IRl. Ook het Tasmankleur (misschien net niet olijfkleurig genoeg) vind ik niet slecht maar "chic" op een berline staan, waarschijnlijk beter dan op een touring.
Ik vind dat echt geen mooie kleur voor een 5 ...
Kaschmir is een hele rare kleur, op een 5 en een 7 vind ik dat redelijk ouwbollige kleuren, op een X1 of een 1 Cabrio werkt het heel goed. Zeer vreemd
Ook Havanna heeft wel iets, maar ik zou het zelf nooit kiezen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenImperial is toch quasi hetzelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDie velgen zijn toch de styling 331?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Wie kent er de ET-waarde en eventuele andere technische gegevens van de volgende velgen: 237 (radiaalspaak) & 329 (turbinestyling)?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment