Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
    heb dit probleem ook, dealer kan niets vinden en heeft geen weet van een "meer voorkomend probleem"; banden zijn al vervangen, wielen verlegd, maar geen verbetering
    Komt dit 'probleem' voor bij alle motoren of meer bij de zwaardere ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
      Komt dit 'probleem' voor bij alle motoren of meer bij de zwaardere ?
      Er zijn al veel discussies hierover geweest op amerikaanse forums over bmw. Blijkt min of meer opgelost te zijn vanaf oktober 2010 modellen. Voor de vroegere modellen zou er een software update zijn die de electrische aandrijving minder gevoelig maakt.
      Je moet maar eens opzoeken op internet. Je vindt er massa's discussies over. Soms is het er wel over en zijn het mugge-zifters, maar er zal wel een beetje waarheid in zitten.
      Ik hoop dat mijn 5 er geen last zal van hebben als hij geleverd wordt in februari 2011, of hij mag blijven staan in de garage tot het opgelost is

Comment

• het is dus idd niet opgelost .. ze steken het nu op de assymetrische winterbanden ... maar daar geloof ik de ballen van !
        zo snel als mogelijk ga ik mijne maat zijn zomerwielen even testen en als hij het daar ook mee doet kunnen ze zien dat ze een oplossing vinden .

ik had beter mijn e61 nog een jaartje bij gehouden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          het is dus idd niet opgelost .. ze steken het nu op de assymetrische winterbanden ... maar daar geloof ik de ballen van !
          zo snel als mogelijk ga ik mijne maat zijn zomerwielen even testen en als hij het daar ook mee doet kunnen ze zien dat ze een oplossing vinden .

heb dit probleem zowel met zomerbanden gehad, als met winterbanden nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            het is dus idd niet opgelost .. ze steken het nu op de assymetrische winterbanden ... maar daar geloof ik de ballen van !

Heb het hier al eens gepost maar laat ze eens de nul-stand van je (hydraulisch) stuur nakijken.
            Bij mij hebben ze 9 maanden gezocht tot uiteindelijk 1 mecanieker eens wilde luisteren, sindsdien rijdt hij kaarsrecht!!

Comment

• aankoop BMW 5 nieuw model

Hallo,

Ik overweeg mij om het nieuw model BMW 5 te kopen.
              Wat is volgens jullie de MAXIMUM korting die er te krijgen valt?
              Zijn er speciaal condities ivm het salon 2011?

Bedankt,

Eric

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
                Hallo,

Ik overweeg mij om het nieuw model BMW 5 te kopen.
                Wat is volgens jullie de MAXIMUM korting die er te krijgen valt?
                Zijn er speciaal condities ivm het salon 2011?

Bedankt,

Eric
                Denk niet dat ze met het autosalon meer korting gaan geven op de nieuwe 5 F10.
                Doorgaan is het 7 % korting op de basisprijs van de wagen.
                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Da is ook gene vette
                  ik zou willen gaan voor de 520 D spacegrau met enkele opties, zoals automaat , leder, navi, pdc..
                  welke kleine snufjes raden jullie mij nog aan?

Comment

Da is ook gene vette
                    ik zou willen gaan voor de 520 D spacegrau met enkele opties, zoals automaat , leder, navi, pdc..
                    Zeker de Sportautomaat nemen!

De rest is eigenlijk afhankelijk van uw budget en behoeften.
                    Ik raad toch nog wel zeker aan: Xenonlichten en GSM- Voorbereiding Bluetooth
                    en het Hifi systeem of Hifi Professional.

Eigenlijk ben je met het pakket Exclusive Line al aardig op weg.

Daar zit in:

- Metaalkleur
                    - Alu 17' Styling 327
                    - Leder Dakota
                    - Automatisch dimmende binnenspiegel
                    - Verwarmde voorzetels
                    - Sfeerverlichting
                    - Xenon + hogedrukreiniging van de koplampen
                    - PDC
                    - Elektronisch gestuurde airo, 2-zone regeling met bijkomende functies
                    - Navi Professional
                    - GSM- Voorbereiding Bluetooth
                    - USB- aansluiting
                    Last edited by DolF; 20/12/2010, 22:53.

Comment

Da is ook gene vette
                      Ik heb 33% korting op de mijne...in de UK! Stel hem maar es samen daar op de config and you know what I mean..

gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                        Ik heb 33% korting op de mijne...in de UK! Stel hem maar es samen daar op de config and you know what I mean..

gr
                        Kan je hem in LHD dan? Hoeveel kost dit? Is dit inclusief de koplampen die anders schijnen en zo?

What about invoerkosten??
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                          Zeker de Sportautomaat nemen!

De rest is eigenlijk afhankelijk van uw budget en behoeften.
                          Ik raad toch nog wel zeker aan: Xenonlichten en GSM- Voorbereiding Bluetooth
                          en het Hifi systeem of Hifi Professional.

Eigenlijk ben je met het pakket Exclusive Line al aardig op weg.

Daar zit in:

- Metaalkleur
                          - Alu 17' Styling 327
                          - Leder Dakota
                          - Automatisch dimmende binnenspiegel
                          - Verwarmde voorzetels
                          - Sfeerverlichting
                          - Xenon + hogedrukreiniging van de koplampen
                          - PDC
                          - Elektronisch gestuurde airo, 2-zone regeling met bijkomende functies
                          - Navi Professional
                          - GSM- Voorbereiding Bluetooth
                          - USB- aansluiting
                          Enig idee van prijs voor dit pakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Staat dit niet in de carconfigurator?

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            En dan blijkt met de nieuwe configurator ook dat je bij M-pack verplicht bent om die zwarte raamomlijsting te nemen... Ik wil de alu...

Verdomme. Ofwel zit die nieuwe configurator niet goed in elkaar ofwel is de keuze weer eens beperkter geworden...
                            In de UK gaat dit wel, dat alu... Misschien eens vragen aan de dealer.

In kleuren ben je altijd beperkt als je M-pack neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Kan je hem in LHD dan? Hoeveel kost dit? Is dit inclusief de koplampen die anders schijnen en zo?

What about invoerkosten??
                              Natuurlijk is het een LHD met European spec. Kortom, hij wordt ook in Duitsland gemaakt net zoals de Belgische, Nederlandse en Duitse versies. Komt er dan nog es bij dat leder, pdc in de standaarduitrusting zit! Er kruipt natuurlijk meer werk in dan effe bij uw lokale dealer te gaan maar dat heb ik er wel voor over... Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Iemand raad?

In onze F11 wil ik via de usb in het handschoenkastje muziek kopiëren op de HD, maar mijn usb-stick wordt niet herkend. Nochtans, als ik 'm connecteer met de aansluiting in de centrale armsteun, dan kan ik wel de muziek afspelen.
                                Je kan nog lang proberen maar het lukt niet om via de usb in het handschoenkastje iets over te zetten
                                Heb ik vandaag nog van mijn dealer uit zijn mond gehoort. Anders neemt niemand nog de optie USB in de armsteun zegt hij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                  Natuurlijk is het een LHD met European spec. Kortom, hij wordt ook in Duitsland gemaakt net zoals de Belgische, Nederlandse en Duitse versies. Komt er dan nog es bij dat leder, pdc in de standaarduitrusting zit! Er kruipt natuurlijk meer werk in dan effe bij uw lokale dealer te gaan maar dat heb ik er wel voor over... Greetz

Kan je even de naam van de dealer geven waar je de jouwe besteld hebt?

kan evt. via pm.

Ben eigenlijk ook geinteresseerd en voor een west vlaming veel minder ver dan pakweg Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Dit pakket komt op € 8550 btw incl.* (523i, 528i, 520d, 525d, 530d)
                                    Hiermee doet u € 2780 voordeel tov al deze opties apart te nemen.

*€ 8230 535i (€ 2660 voordeel)
                                    € 5190 550i + xDrive (€ 1495 voordeel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Staat dit niet in de carconfigurator?

In de UK gaat dit wel, dat alu... Misschien eens vragen aan de dealer.

In kleuren ben je altijd beperkt als je M-pack neemt.
                                      Als je het M-pakket neemt heb je standaard wel Shadow Line Hoogglans raamomlijstingen maar je
                                      kunt kostenloos kiezen om dit te veranderen naar " Exterieur Line Aluminium gesatineerd" (alu dus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk Berichten
                                        Je kan nog lang proberen maar het lukt niet om via de usb in het handschoenkastje iets over te zetten
                                        Heb ik vandaag nog van mijn dealer uit zijn mond gehoort. Anders neemt niemand nog de optie USB in de armsteun zegt hij.
                                        Hoe belachelijk is dat? Er zit dus een usb-aansluiting maar je kan die enkel gebruiken als je de usb erin laat zitten? En hoe zit dat met iPod, kan je die ook in het handschoenkastje aansluiten of heb je daar iets extra voor nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Euuuhhh

Klopt het dat een zo goed als gelijkaardig uitgeruste 535d touring in UK catalogusprijs 10K minder kost dan in BE?

Wat komt daar nog bij en wat kost het om daar een LHD te bestellen?
                                          Niets. Er wel rekening mee houden dat de service bij problemen minder kan zijn

Comment

Working...
                                          X