Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenKomt dit 'probleem' voor bij alle motoren of meer bij de zwaardere ?
Je moet maar eens opzoeken op internet. Je vindt er massa's discussies over. Soms is het er wel over en zijn het mugge-zifters, maar er zal wel een beetje waarheid in zitten.
Ik hoop dat mijn 5 er geen last zal van hebben als hij geleverd wordt in februari 2011, of hij mag blijven staan in de garage tot het opgelost is
Comment
-
het is dus idd niet opgelost .. ze steken het nu op de assymetrische winterbanden ... maar daar geloof ik de ballen van !
zo snel als mogelijk ga ik mijne maat zijn zomerwielen even testen en als hij het daar ook mee doet kunnen ze zien dat ze een oplossing vinden .
ik had beter mijn e61 nog een jaartje bij gehouden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhet is dus idd niet opgelost .. ze steken het nu op de assymetrische winterbanden ... maar daar geloof ik de ballen van !
zo snel als mogelijk ga ik mijne maat zijn zomerwielen even testen en als hij het daar ook mee doet kunnen ze zien dat ze een oplossing vinden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhet is dus idd niet opgelost .. ze steken het nu op de assymetrische winterbanden ... maar daar geloof ik de ballen van !
Bij mij hebben ze 9 maanden gezocht tot uiteindelijk 1 mecanieker eens wilde luisteren, sindsdien rijdt hij kaarsrecht!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenHallo,
Ik overweeg mij om het nieuw model BMW 5 te kopen.
Wat is volgens jullie de MAXIMUM korting die er te krijgen valt?
Zijn er speciaal condities ivm het salon 2011?
Bedankt,
Eric
Doorgaan is het 7 % korting op de basisprijs van de wagen.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenDa is ook gene vette
ik zou willen gaan voor de 520 D spacegrau met enkele opties, zoals automaat , leder, navi, pdc..
welke kleine snufjes raden jullie mij nog aan?
De rest is eigenlijk afhankelijk van uw budget en behoeften.
Ik raad toch nog wel zeker aan: Xenonlichten en GSM- Voorbereiding Bluetooth
en het Hifi systeem of Hifi Professional.
Eigenlijk ben je met het pakket Exclusive Line al aardig op weg.
Daar zit in:
- Metaalkleur
- Alu 17' Styling 327
- Leder Dakota
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Verwarmde voorzetels
- Sfeerverlichting
- Xenon + hogedrukreiniging van de koplampen
- PDC
- Elektronisch gestuurde airo, 2-zone regeling met bijkomende functies
- Navi Professional
- GSM- Voorbereiding Bluetooth
- USB- aansluitingLast edited by DolF; 20/12/2010, 22:53.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenDa is ook gene vette
ik zou willen gaan voor de 520 D spacegrau met enkele opties, zoals automaat , leder, navi, pdc..
welke kleine snufjes raden jullie mij nog aan?
gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenIk heb 33% korting op de mijne...in de UK! Stel hem maar es samen daar op de config and you know what I mean..
gr
What about invoerkosten??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenZeker de Sportautomaat nemen!
De rest is eigenlijk afhankelijk van uw budget en behoeften.
Ik raad toch nog wel zeker aan: Xenonlichten en GSM- Voorbereiding Bluetooth
en het Hifi systeem of Hifi Professional.
Eigenlijk ben je met het pakket Exclusive Line al aardig op weg.
Daar zit in:
- Metaalkleur
- Alu 17' Styling 327
- Leder Dakota
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Verwarmde voorzetels
- Sfeerverlichting
- Xenon + hogedrukreiniging van de koplampen
- PDC
- Elektronisch gestuurde airo, 2-zone regeling met bijkomende functies
- Navi Professional
- GSM- Voorbereiding Bluetooth
- USB- aansluiting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEnig idee van prijs voor dit pakket?
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenEn dan blijkt met de nieuwe configurator ook dat je bij M-pack verplicht bent om die zwarte raamomlijsting te nemen... Ik wil de alu...
Verdomme. Ofwel zit die nieuwe configurator niet goed in elkaar ofwel is de keuze weer eens beperkter geworden...
In kleuren ben je altijd beperkt als je M-pack neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenKan je hem in LHD dan? Hoeveel kost dit? Is dit inclusief de koplampen die anders schijnen en zo?
What about invoerkosten??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIemand raad?
In onze F11 wil ik via de usb in het handschoenkastje muziek kopiëren op de HD, maar mijn usb-stick wordt niet herkend. Nochtans, als ik 'm connecteer met de aansluiting in de centrale armsteun, dan kan ik wel de muziek afspelen.
Heb ik vandaag nog van mijn dealer uit zijn mond gehoort. Anders neemt niemand nog de optie USB in de armsteun zegt hij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenNatuurlijk is het een LHD met European spec. Kortom, hij wordt ook in Duitsland gemaakt net zoals de Belgische, Nederlandse en Duitse versies. Komt er dan nog es bij dat leder, pdc in de standaarduitrusting zit! Er kruipt natuurlijk meer werk in dan effe bij uw lokale dealer te gaan maar dat heb ik er wel voor over... Greetz
Kan je even de naam van de dealer geven waar je de jouwe besteld hebt?
kan evt. via pm.
Ben eigenlijk ook geinteresseerd en voor een west vlaming veel minder ver dan pakweg Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEnig idee van prijs voor dit pakket?
Hiermee doet u € 2780 voordeel tov al deze opties apart te nemen.
*€ 8230 535i (€ 2660 voordeel)
€ 5190 550i + xDrive (€ 1495 voordeel)2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStaat dit niet in de carconfigurator?
In de UK gaat dit wel, dat alu... Misschien eens vragen aan de dealer.
In kleuren ben je altijd beperkt als je M-pack neemt.
kunt kostenloos kiezen om dit te veranderen naar " Exterieur Line Aluminium gesatineerd" (alu dus)2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk BerichtenJe kan nog lang proberen maar het lukt niet om via de usb in het handschoenkastje iets over te zetten
Heb ik vandaag nog van mijn dealer uit zijn mond gehoort. Anders neemt niemand nog de optie USB in de armsteun zegt hij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenEuuuhhh
Klopt het dat een zo goed als gelijkaardig uitgeruste 535d touring in UK catalogusprijs 10K minder kost dan in BE?
Wat komt daar nog bij en wat kost het om daar een LHD te bestellen?
Comment
Comment