Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Dat zal echt heel knap zijn.
    Ik hoop het maar... want dat gaat de combinatie worden!!!
    samen met het pakket 'exclusive line'.

Wie weet of de lampjes onder de buitenklinken er ook bij zijn? In elke garage zeggen ze het bijna anders!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
      Ik hoop het maar... want dat gaat de combinatie worden!!!
      samen met het pakket 'exclusive line'.

Wie weet of de lampjes onder de buitenklinken er ook bij zijn? In elke garage zeggen ze het bijna anders!!!!!
      de optie "Sfeerverlichting" omvat omgevingsverlichting in de deurhandgrepen
      en "Sfeerverlichting" zit in de exclusive line
      2007 BMW Z4 Coupe 3.0si

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dadoke Bekijk Berichten
        thx... en wa vindt je van de kleurencombinatie die ik zal nemen?

Comment

thx... en wa vindt je van de kleurencombinatie die ik zal nemen?
          zimtbraun is niet alledaags alleszins ...
          maar gaat wel meevallen volgens mij icm spacegrau
          2007 BMW Z4 Coupe 3.0si

Comment

zimtbraun is niet alledaags alleszins ...
            maar gaat wel meevallen volgens mij icm spacegrau
            ik heb maar voor 1 ding schrik en dat is dat ik zimtbraun snel moe ga gezien zijn...

Comment

ik heb maar voor 1 ding schrik en dat is dat ik zimtbraun snel moe ga gezien zijn...
              Buiten Schwarz is Zimtbraun toch ook een vrij neutrale kleur tov de andere kleuren
              2014 BMW F32 420 dA M-pakket
              2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
              2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
              2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

De verchroomde inzet in de deurhandgrepen is ook bij de optie sfeerverlichting inbegrepen of is dit enkel icm comforttoegang?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                  De verchroomde inzet in de deurhandgrepen is ook bij de optie sfeerverlichting inbegrepen of is dit enkel icm comforttoegang?
                  Sfeerverlichting
                  omgevingsverlichting in de deurhandgrepen, verlichting deuropener binnen, verlicht opbergvak in de deuren, verlichting aan de inleglijsten van de deuren, uitstaplicht in deur achteraan, opbergvak van middenconsole vanuit hemelbekleding belicht - inzetstuk in chroom in de deurhandgrepen
                  2007 BMW Z4 Coupe 3.0si

Comment

Sfeerverlichting
                    omgevingsverlichting in de deurhandgrepen, verlichting deuropener binnen, verlicht opbergvak in de deuren, verlichting aan de inleglijsten van de deuren, uitstaplicht in deur achteraan, opbergvak van middenconsole vanuit hemelbekleding belicht - inzetstuk in chroom in de deurhandgrepen
                    Bedankt, in mijne optiecatalogus van de 5 staat dat laatste dat jij in het vet gezet hebt er niet bij, misschien foutgedrukt.

Comment

• In de catalogus die ik hier heb staat bij comforttoegang:
                      Sleutelloos openen en sluiten van de wagen - Chroomelementen in de deurhandgrepen - alleen met sfeerverlichting.

Comment

• Indien je de sfeerverlichting aanvinkt in de configurator zie je duidelijk de chroomelementen in de deurhandgrepen. Ik heb ook de exclusive line besteld met de sfeerverlichting , prachtig trouwens , maar had de chroom liever niet gehad . Ik heb nl shadowline en zonnewerende ramen genomen en de chroom past er niet echt bij , maar ja .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                          Indien je de sfeerverlichting aanvinkt in de configurator zie je duidelijk de chroomelementen in de deurhandgrepen. Ik heb ook de exclusive line besteld met de sfeerverlichting , prachtig trouwens , maar had de chroom liever niet gehad . Ik heb nl shadowline en zonnewerende ramen genomen en de chroom past er niet echt bij , maar ja .
                          Het maakt de auto zoveel mooier als het donker is toch he? Die lampjes aan de buitenkant van de klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                            Indien je de sfeerverlichting aanvinkt in de configurator zie je duidelijk de chroomelementen in de deurhandgrepen. Ik heb ook de exclusive line besteld met de sfeerverlichting , prachtig trouwens , maar had de chroom liever niet gehad . Ik heb nl shadowline en zonnewerende ramen genomen en de chroom past er niet echt bij , maar ja .
                            Die zonnewerende ramen is dat dmv een Folie of is dit verdonkerd glas, waarschijnlijk toch het 2de?
                            Last edited by DolF; 01/01/2011, 16:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
                              Dime,

Als uw BMW dealer u dit allemaal vertelt heeft en u verkocht heeft... dan moet die dringend op spoedcursus...

De Dynamic Driving Control is net juist wel wat je minder belangrijk vindt.
                              De mogelijk tot snellere gasrespons en de wijziging van de stuurbekrachting is de Dynamic Driving Control (en die kan je alleen hebben met de sportautomaat - is erbij inbegrepen).

Aanpassingen van de schokdempers heb je met Dynamic Damping Control.

Adaptive Drive is identiek aan Dynamic Damping Control maar de regeling van de stabilisatoren aan de assen komt erbij. Adaptive Drive is pas beschikbaar vanaf 530d, is niet beschikbaar voor de 520d en 525d.
                              Dus op een 520d en 525d heb je Dynamic Damping Control (zonder actieve stabilisatoren) en op de 530d en 535d heb je Adaptive Drive (met actieve stabilisatoren).

Uw 520d heeft zeker geen computergestuurde regeling van de stabilisatoren tenzij je het er zelf hebt ondergevezen.
                              Uw rijplezier heeft dus niets te maken met die gestuurde stabilisatorstangen (links, rechts, voor of achter) maar alles met de instelling van uw schokdempers (dus met Dynamic Damping Control) ;-)

PS: kleinere stuurbewegingen waarvan je spreekt, zijn het gevolg van Integral Active Steering (iets totaal anders) maar ik weet niet of uw auto daarmee is uitgerust...

Dus samengevat:

Dynamic Driving Control: aanpassen van het gasrespons en de wijziging van de stuurbekrachting, aanpassen van de schakelmomenten (sneller en sportiever) - beschikbaar met de sportautomaat (zit erbij).

Dynamic Damping Control: aanpassen van de schokdempers (optie op 520d / 525d).

Adaptive Drive: idem als Dynamic Damping Control maar met daar bovenop: aanpassing van de instelling van de stabilisatoren aan de assen (optie op 530d / 535d).
                              Klopt heb ook opties ddc en sportautomaat. Heb proefgereden met alleen sportautomaat en dit veranderd niets aan de demping.

Comment

Hallo,

Wat vinden jullie van volgende combinatie wat de kleuren betreft:

Spacegrau en leder Dakota Zimtbraun

Gedurfd of totaal verkeerd?

Bedankt voor jullie meningen
                                Prachtige combi. Ben zelf voor zwart en zimmtbraun gegaan. Zimmtbraun nog geen seconde beklaagd. Maakt het geheel net iets specialers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                  Die zonnewerende ramen is dat dmv een Folie of is dit verdonkerd glas, waarschijnlijk toch het 2de?
                                  Het 2de, inderdaad.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En we blijven wachten op onze nieuwe 5.......
                                    Begin het wel beu te worden

Comment

• Ik heb eens in uw topic gekeken. De levering was voorzien voor 30/12. Aangezien dat een sluitingsdag was, zal de levering wel voor een van komende dagen zijn.
                                      De laatste loodjes wegen steeds het zwaarst.
                                      OO 00 OO

Comment

• Idd, de laatste dagen zijn moordend, ik wijk niet meer van mijn gsm

Comment

• Vandaag is het zondag hé, dus zal er niet gebeld worden...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X