Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
    Ik kan h'm ook volledig direct betalen zonder financiering, maar dat raadt men mij af?
    Wa zouden jullie doen?
    Direct betalen, dan betaal je geen rente.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
      Direct betalen, dan betaal je geen rente.

Ja, maar een auto is sowieso geld die je voor een groot deel verliest. Dan kan je beter je geld gebruiken om geld te verdienen hé ipv in een auto te steken Als je het de maandelijkse last natuurlijk kan dragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Interessant om te weten ... mischien in de toekomst toch voor zo een formule gaan ...
        thx

no problemo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
          Ja, maar een auto is sowieso geld die je voor een groot deel verliest. Dan kan je beter je geld gebruiken om geld te verdienen hé ipv in een auto te steken Als je het de maandelijkse last natuurlijk kan dragen.
          Daar heb je zeker een punt. Als je het gewoon op je spaarrekening wil laten staan, kan je beter de wagen direct betalen. Als je inderdaad een betere belegging weet kan je beter lenen, want een autofinanciering blijft relatief goedkoop.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            Heb het even opgezocht...

ET verschil voor is 8mm (20 inch is 33 en 21 inch is 25) en achter 3mm (20 inch is 44 en 21 is 41), maar zoals je zegt kan je dat oplossen met spacers...
            Ik kan mij vergissen, maar volgens mij betekent een lagere ET-waarde dat uw wiel meer naar buiten staat ... Ik denk dus niet dat spacers een oplossing kunnen bieden, integendeel.

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Waar staat diene knop? (niet diene DCC knop in optie tonen, want die zie ik dan wel staan )
            Het is ondertussen al ruimschoots beantwoord, maar zelfs als deze een sportautomaat had, dan nog kon je zeker zeggen dat hij de actieve dempers had, te zien aan de comfortstand op de driving dynamics control (zonder damping control zou er 'normal' ipv 'comfort' gestaan hebben)

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Dat is dus juist. Ik heb bovenop de dynamic driving control ook de dynamic damping control. De SPORT-stand kan je dus programmeren.
            1. Je kiest enkel voor een sprotievere aandrijflijn (gasrespons, servo, schakelgedrag)
            2. Je kiest enkel voor een sportiever chassis (ophanging)
            3. Je kiest beiden
            Als je geen damping control hebt kan je de ophanging niet regelen. Dat staat wel zo in het menu maar er verandert eigenlijk niets aan de ophanging
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Is die comfort stand dan zo comfortabel? En dat beschikt de wagen over luchtvering? Te vergelijken met citroën?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Deze maand zullen er talrijke salonvoorwaarden zijn.
                Zo biedt BMW ook een aantal financieringsmogelijkheden aan die wel eens voordeliger kunnen zijn dan bij een bank. Voor particulieren is er bijvoorbeeld 'BMW select' dat goedkoper kan zijn dan een klassieke financiering.
                Wij hebben onze 2 (firma)wagens beiden gekocht op basis van een financiële leasing over 4 jaren. Bij de M3 had BMW de beste voorwaarden (ook salonperiode), maar bij de 7 was de bank net iets goedkoper. Een operationele leasing is steeds de duurste oplossing en heb ik nog nooit overwogen.
                Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Kan je me dit eens (via PM) uitleggen met cijfers als je wilt ?
                Ben wel geinteresseerd daarin
                Wij hebben dat 1 x gedaan en het zal daar dan ook bij blijven, wees daar zeer voorzichtig mee en denk aan je residuwaarde (zeker als je veel km's maakt) in combinatie met je verzekering in omnium!
                Voertuig nr. 7 zal hier zoals de 5 vorige andere gewoon gefinancieerd worden met een autolening van onze huisbank (als ze de goedkoopste zijn tenminste)
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Is die comfort stand dan zo comfortabel? En dat beschikt de wagen over luchtvering? Te vergelijken met citroën?
                  Het is een elektronisch gestuurde ophanging, geen idee hoe een luchtvering werkt ...

Vergelijkbaar met Citroen, absoluut niet ... het is meer een optie om een auto met 19" toch zeer comfortabel te maken.
                  Op een 5 zou ik het niet nodig hebben, op een X5/X6 is het fenomenaal goed.
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Wij hebben dat 1 x gedaan en het zal daar dan ook bij blijven, wees daar zeer voorzichtig mee en denk aan je residuwaarde (zeker als je veel km's maakt) in combinatie met je verzekering in omnium!
                    Onze wagens zijn sowieso beiden op naam van onze firma ingeschreven, dus niet door de leasing-maatschappij. We hebben de BIV dan ook zelf betaald en ook de jaarlijkse rijtax wordt door ons rechtstreeks betaald. We hebben nu een overeenkomst met vaste maandaflossingen en een vastgelegde verhoogde eindaflossing. Enkel als we de wagen willen inleveren voor het einde van de leasingperiode, wordt er gekeken naar de gereden km's om de restwaarde vast te leggen.
                    De verzekering hebben wij genomen bij de maatschappij waar we al onze wagens/bestelwagens/vrachtwagens verzekerd hebben. Die werd telkens door de leningverstrekker goedgekeurd.
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Het is een elektronisch gestuurde ophanging, geen idee hoe een luchtvering werkt ...

Vergelijkbaar met Citroen, absoluut niet ... het is meer een optie om een auto met 19" toch zeer comfortabel te maken.
                      Deze ophanging van BMW werken hydraulisch, gecombineerd met een elektronische sturing.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Onze wagens zijn sowieso beiden op naam van onze firma ingeschreven, dus niet door de leasing-maatschappij. We hebben de BIV dan ook zelf betaald en ook de jaarlijkse rijtax wordt door ons rechtstreeks betaald. We hebben nu een overeenkomst met vaste maandaflossingen en een vastgelegde verhoogde eindaflossing. Enkel als we de wagen willen inleveren voor het einde van de leasingperiode, wordt er gekeken naar de gereden km's om de restwaarde vast te leggen.
                        De verzekering hebben wij genomen bij de maatschappij waar we al onze wagens/bestelwagens/vrachtwagens verzekerd hebben. Die werd telkens door de leningverstrekker goedgekeurd.
                        Het geen niet in het vet staat, loopt bij jullie gelijkaardig als hier. Het geen ik in het vet heb gezet is zéééééééér opmerkelijk. Wat als de gereden km's veel hoger ligt dan de restwaarde. Hopelijk krijg je dan geen ongeval in die eind periode, ook al ben je 100% in je recht en ook als je denk goed verzekerd te zijn... De details ga ik je besparen maar kijk aub goed de combinatie financ. lease + restwaarde + omnium verzekering GOED NA!!!
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Op een X5/X6 is dat dan Adaptive Drive?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Het geen niet in het vet staat, loopt bij jullie gelijkaardig als hier. Het geen ik in het vet heb gezet is zéééééééér opmerkelijk. Wat als de gereden km's veel hoger ligt dan de restwaarde. Hopelijk krijg je dan geen ongeval in die eind periode, ook al ben je 100% in je recht en ook als je denk goed verzekerd te zijn... De details ga ik je besparen maar kijk aub goed de combinatie financ. lease + restwaarde + omnium verzekering GOED NA!!!
                            Daar heb je volkomen gelijk in. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
                            OO 00 OO

Comment

Op een X5/X6 is dat dan Adaptive Drive?
                              Idd, is in se hetzelfde systeem
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij betekent een lagere ET-waarde dat uw wiel meer naar buiten staat ... Ik denk dus niet dat spacers een oplossing kunnen bieden, integendeel.
                                idd , hoe lager de ET waarde hoe verder naar buiten
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Is die comfort stand dan zo comfortabel? En dat beschikt de wagen over luchtvering? Te vergelijken met citroën?
                                  Luchtvering bij citroen ?

Comment

• Heeft er iemand foto's van het interieur van een 5 met rokerspakket en een foto van niet -rokerspakket?
                                    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      Luchtvering bij citroen ?

hydraulische vering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                        Heeft er iemand foto's van het interieur van een 5 met rokerspakket en een foto van niet -rokerspakket?
                                        Spreek enkel van F11, maar er is geen enkel verschil me dunkt, behalve dat de 'dop' van sigareaansteker een euh.. dopje is én in asbak misschien een ander bergvakje geklikt is.
                                        2014 BMW (F31) 335 d
                                        2011 Mini One D
                                        2007 Kawasaki ZX6R
                                        1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                                        1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                                          Spreek enkel van F11, maar er is geen enkel verschil me dunkt, behalve dat de 'dop' van sigareaansteker een euh.. dopje is én in asbak misschien een ander bergvakje geklikt is.
                                          Ok Bedankt. Daarmee weet ik voldoende ;-)
                                          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Working...
                                          X