Oorspronkelijk geplaatst door Fokko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGeen lay-out vergissing, dat is omdat de automaat standaard is voor die modellen en de sportautomaat dus minder kost dan op andere modellen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten?
Tweede prijslijn is voor de 535i xDrive, 550i, 550i xDrive, 530d xDrive en 535d (150 euro).
Eerste prijslijn is voor de andere miodellen.
Zie de blokjes in de kolommen die aanduiden op welk model de prijs van toepassing is.
Logisch dat de prijs lager is voor de modellen die zoiezo al standaard de gewone automaat hebben.
In de tekst staat, vrij vertaald:
Sportautmaat
Inclusief Dynamic Driving Control en flippers aan het stuur
Alleen in combinatie met sport- of M-stuur.
Kijk maar eens naar de opties erboven: BMW Individual Komposition en M Sportpaket.
Daar heb je ook een andere prijs voor 550i en 550i xDrive.
Prijzen van de diverse sturen staan op pag. 14 en zijn voor alle modellen hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMen vaststelling komt van de .DE-site: http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...oom/index.html > preise > Pdf-file > pagina 10
Op de 530xd en 535d is de gewone automaat standaard. De sportautomaat is een meerprijs van 150 EUR, zoals (mijns inziens) duidelijk en ondubbelzinnig in de optielijst aangegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk BerichtenToch niet moeilijk?
Tweede prijslijn is voor de 535i xDrive, 550i, 550i xDrive, 530d xDrive en 535d (150 euro).
Eerste prijslijn is voor de andere miodellen.
Zie de blokjes in de kolommen die aanduiden op welk model de prijs van toepassing is.
Logisch dat de prijs lager is voor de modellen die zoiezo al standaard de gewone automaat hebben.
In de tekst staat, vrij vertaald:
Sportautmaat
Inclusief Dynamic Driving Control en flippers aan het stuur
Alleen in combinatie met sport- of M-stuur.
Kijk maar eens naar de opties erboven: BMW Individual Komposition en M Sportpaket.
Daar heb je ook een andere prijs voor 550i en 550i xDrive.
Prijzen van de diverse sturen staan op pag. 14 en zijn voor alle modellen hetzelfde.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDan heb je toch behoorlijk verkeerd gekeken. Zie hoger, uitleg van bmwtt.
Op de 530xd en 535d is de gewone automaat standaard. De sportautomaat is een meerprijs van 150 EUR, zoals (mijns inziens) duidelijk en ondubbelzinnig in de optielijst aangegeven.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
13% op de nieuwe 5 lijkt me veel, mij hebben ze 6% geboden (eigenlijk 7 maar dat telt niet op de opties dus 6% op de totale officiële aankoopprijs).
Het model is nog redelijk nieuw en ze verkopen blijkbaar als zoete broodjes dus ik weet niet of BMW de noodzaak ziet om hier ver in te gaan...
Als ge 13% krijgt, weet me dan zeker te zeggen waar!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenKan iemand iets zeggen over de gemiddelde korting wat ze op dit moment geven. Ik kreeg op mijn huidige wagen 13% korting op de totaalprijs maar ik weet niet of ik dit ook mag toepassen op dit model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenKan iemand iets zeggen over de gemiddelde korting wat ze op dit moment geven. Ik kreeg op mijn huidige wagen 13% korting op de totaalprijs maar ik weet niet of ik dit ook mag toepassen op dit model.
Ga je de coupé vervangen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWie we hier hebben. Dat is alweer effe geleden.
Ga je de coupé vervangen?Last edited by IceBlue; 12/01/2011, 18:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenIk kreeg tijdens men eerste bezoek enkel 6% op de wagen . Heb hem uiteindelijk gekocht met 8 % korting op de wagen en opties.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenIemand al iets gehoord van de problemen met de 2.0 liter dieselmotoren?
Distributieketting zou kapotgaan rond de 80000 km.............
Is dezelfde motor als in de 3 serie en daar zouden al verschillende problemen mee geweest zijn....
ong 5000/week2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Ik moet er bij zeggen dat Mercedes ook wel heel erg graag een auto wou verkopen!
Comment
-
Heb effe met een nagelnieuwe 535d gereden en ben verschoten van 't rijcomfort. Zelfs in sportstand en met maatje 19" is het verschil met mijn A5 nog enorm. Maar echt enorm. Heb even een klinkerbaantje opgezocht, die ik meestal niet neem, die veel mensen mijden om dezelfde redenen, de BMW had er niet de minste moeite mee. Het verschil tussen comfort en sport is daar onmiddellijk voelbaar. Als je aan het praten bent, is het opvallend hoe trillingen plots in je stem doordringen en weer verdwijnen, terwijl je wisselt van modus.
Wat de automaat betreft, ook al heeft 'ie 8 versnellingen en een sportstand, het is en blijft een automaat. Zal vast wel sneller schakelen dan ik, maar een automaat met dubbele koppeling is meer mijn ding zijn, die motor vraagt imho gewoon naar een nog sportievere bak.
Tenzij je vooral op zoek bent naar comfort en dan maak je een hele goeie keuze. De auto had ook de comfort zetels en de optelsom van dat alles, maakt er naar mijn gevoel gewoon een 7 serie van. Om maar te zeggen dat ik de 5 serie op het eerste gevoel iets te groot en te comfortabel vind. Gek dat iets te comfortabel kan zijn, maar het gomt sensaties weg die ik nog lijk te missen ook. Hij stuurt als een BMW, met het verschil dat 'ie wat onnauwkeurig aanvoelt in z'n rechtuitstand. Het verlangt wat meer aandacht.
Ik zou er allemaal aan kunnen wennen, zijt daar maar zeker van. Ga nog even laten bezinken of ik zo'n auto überhaupt wel wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luc emonds Bekijk BerichtenIk heb 9% gehad + 2jaar extra garantie+automatisch parkeren
9% op de basisprijs of op alles?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment