9% op de basisprijs
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hst Bekijk BerichtenHoi Wannes,
Heb zelf een bmw f10. Hij trekt inderdaad naar rechts. Daeler vandaag gemaild maar nog geen bericht gehad. Weet je ook wat de oorzaak is?
Zodra ik bericht krijg laat ik iets weten op dit forum.
Groet, Hugo
Comment
-
Wat vinden de meesten hier over het "Kaschmirzilver" kleurtje, zowel voor de F10 als de F11? Hoor en zie hier weinig over, blijkbaar niet echt populair....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIemand foto's van de Individual versies die blijkbaar onlangs 't licht hebben gezien op één of ander salon? Brussel?
Hier zie je eerntje op de achtergrond van 1 vd foto's dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLeuk. Soort zwartblauw? Individual-velgen
Geen interieurpics?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk BerichtenBeste,
bij men eigen dealer 5.5% op een 520d eclusiveline met automaat
Dat is gene vette1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOp een E-klasse krijg je makkelijk het dubbel van korting. Echt geen flàuw idee hoe dat zou komen!
ook eens om de inruil van men 320 d op een ander te weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenAls je het op de 7 hebt, dat is gewoon een Imperialblauwe met een individual interieur. De naam van de interieurkleur ontgaat me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh da's een '7. Vond 't al raar dat er (precies) 20" Individuals onder een '5 werden gegooid.
Comment
-
'Kweet niet of het hier al gepasseerd is maar voor de liefhebbers te bestellen met M-pack: http://www.bimmertoday.de/2011/01/13...et/#more-30036Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIemand foto's van de Individual versies die blijkbaar onlangs 't licht hebben gezien op één of ander salon? Brussel?
De volledige reeks foto's staat hier: http://www.bmwblog.com/2010/10/01/20...individual-37/OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment