Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 9% op de basisprijs

Comment

• Hoi Wannes,

Heb zelf een bmw f10. Hij trekt inderdaad naar rechts. Daeler vandaag gemaild maar nog geen bericht gehad. Weet je ook wat de oorzaak is?
      Zodra ik bericht krijg laat ik iets weten op dit forum.

Groet, Hugo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hst Bekijk Berichten
        Hoi Wannes,

Heb zelf een bmw f10. Hij trekt inderdaad naar rechts. Daeler vandaag gemaild maar nog geen bericht gehad. Weet je ook wat de oorzaak is?
        Zodra ik bericht krijg laat ik iets weten op dit forum.

Groet, Hugo
        laat mij dan ook maar weten. Mijn dealer zegt dat BMW's heekl direct sturen en kleine afwijkingen altijd kunnen; mijn F10 is wel de eerste die zo sterk (naar rechts) afwijkt. Dealer stak het eerst op de bandenspanning, maar de wagen had het ook vlak nadat ik bij die dealer winterbanden liet monteren......

Comment

• Wij hebben 11% gekregen op basisprijs ... dat is wel een fleetkorting ... we rijden met 9 5reeksen die van daar komen ...

Comment

• Van welk dealer komt je auto?

Comment

• Wat vinden de meesten hier over het "Kaschmirzilver" kleurtje, zowel voor de F10 als de F11? Hoor en zie hier weinig over, blijkbaar niet echt populair....
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• nieuwe 5

gisteren besteld,
                520d met m-pack,exclusive line,sportautomaat,zonwerende ramen.
                moet de kleur nog doorgeven en twijfel tussen wit of zwart.
                vind alleen de m 18 velgen niet passen bij de witte.

Comment

• Iemand foto's van de Individual versies die blijkbaar onlangs 't licht hebben gezien op één of ander salon? Brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Iemand foto's van de Individual versies die blijkbaar onlangs 't licht hebben gezien op één of ander salon? Brussel?

Hier zie je eerntje op de achtergrond van 1 vd foto's dacht ik...

Comment

• Leuk. Soort zwartblauw? Individual-velgen

Geen interieurpics?

Comment

Leuk. Soort zwartblauw? Individual-velgen

Geen interieurpics?
                        Als je het op de 7 hebt, dat is gewoon een Imperialblauwe met een individual interieur. De naam van de interieurkleur ontgaat me.

Comment

• Ah da's een '7. Vond 't al raar dat er (precies) 20" Individuals onder een '5 werden gegooid.

Comment

• Beste,

bij men eigen dealer 5.5% op een 520d eclusiveline met automaat
                            Dat is gene vette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
                              Beste,

bij men eigen dealer 5.5% op een 520d eclusiveline met automaat
                              Dat is gene vette
                              Op een E-klasse krijg je makkelijk het dubbel van korting. Echt geen flàuw idee hoe dat zou komen!
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Op een E-klasse krijg je makkelijk het dubbel van korting. Echt geen flàuw idee hoe dat zou komen!
                                Maar een E wil ik niet is niets mis mee maar gezien men leeftijd ga ik morgen nog eens naar een andere dealer
                                ook eens om de inruil van men 320 d op een ander te weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  Als je het op de 7 hebt, dat is gewoon een Imperialblauwe met een individual interieur. De naam van de interieurkleur ontgaat me.
                                  Ah, woeps

Comment

Ah da's een '7. Vond 't al raar dat er (precies) 20" Individuals onder een '5 werden gegooid.
                                    Onder de 5 lagen inderdaad "maar" 19". Wel een zalige kleur. En nog een individual X6. Ik zal eens werk maken van de foto's!
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• 'Kweet niet of het hier al gepasseerd is maar voor de liefhebbers te bestellen met M-pack: http://www.bimmertoday.de/2011/01/13...et/#more-30036
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Iemand foto's van de Individual versies die blijkbaar onlangs 't licht hebben gezien op één of ander salon? Brussel?
                                        Er stond een 535d touring.

De volledige reeks foto's staat hier: http://www.bmwblog.com/2010/10/01/20...individual-37/
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wanneer komt er een 530xd?
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X