Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenIk heb gisteren afgeklopt op 19% op de totaal prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWanneer komt er een 530xd?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenIk heb gisteren afgeklopt op 19% op de totaal prijsOorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenWaar, want dan komen ze in de buurt van de UK prijzen...Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenPardon?!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAh, ok. Die is dus nu al te bestellen, maar wordt vanaf maart geproduceerd.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSoms heb ik zin om mijn 740d in te ruilen voor een 5. Zo'n 530xd berline zou dan mijn voorkeur hebben.
David toch...
Maar soms zou ik je eens willen wakker schudden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn het is allemaal mijn eigen schuld. Ik moet eens leren wat meer geduld te hebben...
Comment
-
Heel simpel. Die wagen biedt mij niet het rijplezier dat ik van een wagen verlang. Ook is het een groot lomp schip om bijvoorbeeld te parkeren.
Ik heb destijds testgereden met zo'n 7, en heb toen ook ervaren dat een 7 wat logger rijdt dan een 5. Nu ik echter de wagen heb lijkt dat verschil met de 5 precies groter. Zeker nadat ik 2 weken met zo'n nieuwe 530d als vervangwagen heb gereden kan ik met zekerheid stellen dat deze 5 voor mij de betere wagen is.
Mijn vrouw verklaart mij voor gek, maar het enige waar zij naar kijkt is de looks en de exclusiviteit. Let op, daar kan ik ook van genieten, maar rijplezier primeert bij mij.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHeel simpel. Die wagen biedt mij niet het rijplezier dat ik van een wagen verlang. Ook is het een groot lomp schip om bijvoorbeeld te parkeren.
Ik heb destijds testgereden met zo'n 7, en heb toen ook ervaren dat een 7 wat logger rijdt dan een 5. Nu ik echter de wagen heb lijkt dat verschil met de 5 precies groter. Zeker nadat ik 2 weken met zo'n nieuwe 530d als vervangwagen heb gereden kan ik met zekerheid stellen dat deze 5 voor mij de betere wagen is.
Mijn vrouw verklaart mij voor gek, maar het enige waar zij naar kijkt is de looks en de exclusiviteit. Let op, daar kan ik ook van genieten, maar rijplezier primeert bij mij.
Comment
-
Ik denk dat er wel te onderhandelen valt voor een overname zonder (veel) opleg.
Maar... er is ook nog zoiets als BIV. En die kost € 5.000,-...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenMoet je veel opleggen als je de 7 van de hand doet?
Begin niet hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk dat er wel te onderhandelen valt voor een overname zonder (veel) opleg.
Maar... er is ook nog zoiets als BIV. En die kost € 5.000,-...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSoms heb ik zin om mijn 740d in te ruilen voor een 5. Zo'n 530xd berline zou dan mijn voorkeur hebben.
Er zijn nog zekerheden in het leven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk voelde het al aannkomen... BMWMB, de eeuwige twijfelaar
Er zijn nog zekerheden in het leven!
Comment
Comment