Waarom een xd trouwens, en geen 535d?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenIk heb gisteren afgeklopt op 19% op de totaal prijs
Daar kan nog een 1% extra bij als het over een groot wagenpark gaat (>100 BMW)
Ge krijgt er dan wel geen onderhoudscontractje meer exra bij, maar dat betaal je met zulke kortingen met veel plezier zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEn als hij die 5 dan heeft, dan wilt hij een 6...enz
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWaarom een xd trouwens, en geen 535d?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wil eens een keer een 4x4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenIk heb gisteren afgeklopt op 19% op de totaal prijs
Comment
-
Ik denk dat een auto à la A7 3.0 TDI Quattro, Mercedes CLS 350 cdi 4-matic en eventueel de toekomstige BMW 6 "grancoupé". Wendiger, bieden waarschijnlijk veel rijplezier en stralen toch exclusiviteit uit wat uw vrouw ook zal appreciëren...
Comment
-
530d xDrive komt er dit voorjaar (automaat standaard) ... 535d xDrive productie september.
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenIk heb gisteren afgeklopt op 19% op de totaal prijs1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEn als hij die 5 dan heeft, dan wilt hij een 6...enz
Comment
-
Hallo,
zou deze velg passen op mijn 335d Touring (E91) ?
Of kan men deze enkel monteren op de nieuwe 5 en 7-serie?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Toere, thx man...
Zou jij die niet overwegen voor tussen je E61 en F11?
dit weekend eens onder mijn madam haar neus geplaatst wat we het laatste jaar hebben uitgegeven ( want ze trekt er zich nooit niks van aan ) en ze schrok wel efkes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenMijn madam zegt ook zo soms eens dat we de laatste tijd wat weinig sparen... Als ik dan even de grote aankopen opsom die we doen zonder spaargeld aan te spreken is het snel in orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk BerichtenDaar kan nog een 1% extra bij als het over een groot wagenpark gaat (>100 BMW)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenStart een group-buy topic.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenDie eerste link, is dat in kleur Uni Zwart? Blink fel voor niet-metaal anders. Carbonzwart is het alvast niet denk ik.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Comment