Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 530xd is een heerlijk machien.
    Het enige spijtige vind ik dat zo'n x zo hoog op z'n poten staat.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ik dacht niet dat de x-modellen hoger op hun poten stonden , enkel dat je ze niet kan verlagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
        ik dacht niet dat de x-modellen hoger op hun poten stonden , enkel dat je ze niet kan verlagen
        Ja de X modellen staan iets hoger op hun poten, en nee het is niet mogelijk om het m-sport onderstel te bestellen in combinatie met xdrive.

Comment

• Maar voor de E46 en E60/E61 zijn wel verenkits en zelfs schroefkits te krijgen zodat je die x'en toch voldoende dicht tegen de grond krijgt. Dus met wat geluk ook voor de nieuwe modellen, binnenkort?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Maar heel geschikt al wintervelg imo.
            is het niet zo dat wintersloffen voor en acher zelfde breedte moeten hebben voor keuring? Mpack velg is voor 245 en achter 275 ook die 18". Ik zag hier overlaatst nog iemand met een 3-serie met m-pack. Dat is voor 225 en achter 255. Met regenbanden erop werd met een 225 voor en achter naar de keuring gegaan. Die 225 werd ook vanachter gelegd, weliswaar stonden de zijkanten een beetje schuin door de bredere velg, maar was enige manier om door keuring te geraken las ik toen hier ...

Comment

• Lijkt me sterk. Als je 'n gehomologeerde bandenmaat legt, maakt dat niet uit of 't zomer- of winterbanden zijn. Getuige de zovele F10 met staggered set op winterbanden. En zoveel andere auto's. Zie jij al een Porsche turbo met 'n 8J breed velgje rijden achteraan met daarop 235 rubber (b.v.)? Zou nogal een zicht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                530d xDrive komt er dit voorjaar (automaat standaard) ... 535d xDrive productie september.

Als je in 2010 had besteld had je ook nog eens gratis metaalkleur gehad
                Denk dat het op hetzelfde neer komt, in januari kreeg je de renting aan 4,75% en geen metaallak, december wel metaallak gratis, maar nog geen salonconditie op de financ. renting dus dat was renten aan 7%, en dat scheelt toch een hele hap

Comment

• Zeer knap interieur. Is eens wat anders dan het Oyster dat ik nu heb. Veneto beige met zwarte sierlijsten.

Last edited by BMWMB; 18/02/2011, 01:28.
                  OO 00 OO

Comment

• Ik was daar op foto ook tuk op, tot ik 't IRL heb gezien. Vind 't maar een vreemde soort beige, te gelig. En bij de touring is dan ook je koffermat en de plastic kofferrand ook in 't beige, moet er leuk uit zien na een jaartje beladen e.d.

Comment

• Veneto is inderdaad niet mooi irl!

Comment

• Ik vind Oyster nog altijd het knapst! Veneto ziet er overigens goed uit op foto.
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          hoe dik
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Lijkt me sterk. Als je 'n gehomologeerde bandenmaat legt, maakt dat niet uit of 't zomer- of winterbanden zijn. Getuige de zovele F10 met staggered set op winterbanden. En zoveel andere auto's. Zie jij al een Porsche turbo met 'n 8J breed velgje rijden achteraan met daarop 235 rubber (b.v.)? Zou nogal een zicht zijn.
                            Ik zie een 8J breed velgje eigenlijk perfect passen op 235 rubber....

Comment

• Een xdive staat niet hoger op z'n poten dan een gewone 5. Enkel de verlaagde M-sportophanging kan je niet krijgen op de xdrive. Ook zijn de wielen niet 'staggered' en liggen er af fabriek all-season banden op.
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                hoe dik
                                2nd that!
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Een xdive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Lukt perfect hoor .. tegen een kleine meerprijs
                                    En wat dan met de leveringstermijn?
                                    OO 00 OO

Comment

• Oproep aan eigenaars van deze prachtwagens :

BMW 5-reeks F10 ceremonievervoer

Comment

• stalker!

Comment

• De drukgevoede 4-cilindermotor die BMW onlangs introduceerde op de X1 xDrive28i, wordt de nieuwe instapmotor van het Duitse merk. Afhankelijk van de gehanteerde turbo en de ECU-mapping levert het nieuwe 2 liter-blok een vermogen tot 241 pk.
                                          zou deze nog komen in de F10?

Comment

Working...
                                          X