Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar voor de E46 en E60/E61 zijn wel verenkits en zelfs schroefkits te krijgen zodat je die x'en toch voldoende dicht tegen de grond krijgt. Dus met wat geluk ook voor de nieuwe modellen, binnenkort?
is het niet zo dat wintersloffen voor en acher zelfde breedte moeten hebben voor keuring? Mpack velg is voor 245 en achter 275 ook die 18". Ik zag hier overlaatst nog iemand met een 3-serie met m-pack. Dat is voor 225 en achter 255. Met regenbanden erop werd met een 225 voor en achter naar de keuring gegaan. Die 225 werd ook vanachter gelegd, weliswaar stonden de zijkanten een beetje schuin door de bredere velg, maar was enige manier om door keuring te geraken las ik toen hier ...
Lijkt me sterk. Als je 'n gehomologeerde bandenmaat legt, maakt dat niet uit of 't zomer- of winterbanden zijn. Getuige de zovele F10 met staggered set op winterbanden. En zoveel andere auto's. Zie jij al een Porsche turbo met 'n 8J breed velgje rijden achteraan met daarop 235 rubber (b.v.)? Zou nogal een zicht zijn.
530d xDrive komt er dit voorjaar (automaat standaard) ... 535d xDrive productie september.
Als je in 2010 had besteld had je ook nog eens gratis metaalkleur gehad
Denk dat het op hetzelfde neer komt, in januari kreeg je de renting aan 4,75% en geen metaallak, december wel metaallak gratis, maar nog geen salonconditie op de financ. renting dus dat was renten aan 7%, en dat scheelt toch een hele hap
Ik was daar op foto ook tuk op, tot ik 't IRL heb gezien. Vind 't maar een vreemde soort beige, te gelig. En bij de touring is dan ook je koffermat en de plastic kofferrand ook in 't beige, moet er leuk uit zien na een jaartje beladen e.d.
Lijkt me sterk. Als je 'n gehomologeerde bandenmaat legt, maakt dat niet uit of 't zomer- of winterbanden zijn. Getuige de zovele F10 met staggered set op winterbanden. En zoveel andere auto's. Zie jij al een Porsche turbo met 'n 8J breed velgje rijden achteraan met daarop 235 rubber (b.v.)? Zou nogal een zicht zijn.
Ik zie een 8J breed velgje eigenlijk perfect passen op 235 rubber....
Een xdive staat niet hoger op z'n poten dan een gewone 5. Enkel de verlaagde M-sportophanging kan je niet krijgen op de xdrive. Ook zijn de wielen niet 'staggered' en liggen er af fabriek all-season banden op.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
De drukgevoede 4-cilindermotor die BMW onlangs introduceerde op de X1 xDrive28i, wordt de nieuwe instapmotor van het Duitse merk. Afhankelijk van de gehanteerde turbo en de ECU-mapping levert het nieuwe 2 liter-blok een vermogen tot 241 pk.
Comment