Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAha, de pa van Charles dus?
Ik vind zwart nu net de minst mooie kleur voor een F10, (licht)grijs staat veel vetter:
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIndividual Frozen Silver.
Comment
-
what's up met die nieuwe Angeleyes? ik heb ze toch liever met die gele schijn in zoals vroeger, véél te fel nu2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenwhat's up met die nieuwe Angeleyes? ik heb ze toch liever met die gele schijn in zoals vroeger, véél te fel nu
Ze hebben de weg van de aftermarket tuning gevolgd.
Dat zachte geel van de angel eyes + xenon lichten vind ik echt fantastisch knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWat vinden de meesten hier over het "Kaschmirzilver" kleurtje, zowel voor de F10 als de F11? Hoor en zie hier weinig over, blijkbaar niet echt populair....
Ik hoop eerlijk gezegd dat alle andere mensen een andere kleur bestellen. Mijn vorige wagen (A4 in meteoorgrijs) leek wel als paddestoelen uit de grond te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk heb vandaag mijn F11 besteld, en op het laatste ogenblik Imperial Blau vervangen door Kaschmirsilber. Ik reken dat ik mijn wagen dan wat minder moet wassen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat alle andere mensen een andere kleur bestellen. Mijn vorige wagen (A4 in meteoorgrijs) leek wel als paddestoelen uit de grond te komenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa, veel geluk gewenst met de wagen, en proficiat met je kleur keuze. Vrees wel dat er dan toch al tenminste 2 van gaan rondrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenMaar die andere is in Stabroek dus dat is hier uit de buurt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtende 520d met performance pakket ( 200pk en 420 nm koppel) lijkt me wel wat; je krijgt de prestaties van een 525d maar betaalt een stuk minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtencorrect - maar wel dure cylinders.... als de 525d bij wijze van spreken naar 211 pk zou gaan en kleine 500nm dan zou ik ook eerder voor de 6-cylinder gaan maar nu twijfel ik
Gewoon die extra rust door die 2 cilinders meer en de soepelheid die daarmee gepaard gaat.
Maar bon, ik heb makkelijk praten... ik heb hem niet betaald. Ieder zijn keuze. Slecht kan het alleszins niet worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHier alvast nog niet, zou ook nog Havanna kunnen worden en er moet nog zeker tot september gewacht worden op een 525 Xdrive.
Dat was het grootste voordeel voor de nieuwe A6: mooiere kleurtjes, maar dus toch gekozen voor de BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichtendie matte kleuren dat schijnt echt in te zijn, maar hoe onderhoud je zoiets? als ik het goed voor heb dan is dat verf zonder een vernislaag erbovenop. Dus de minste vuiligheid vreet zich rechtreeks op de lak vast. Mag je daar met klei en wax opzitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtencorrect - maar wel dure cylinders.... als de 525d bij wijze van spreken naar 211 pk zou gaan en kleine 500nm dan zou ik ook eerder voor de 6-cylinder gaan maar nu twijfel ik
Staar je niet te blind op de cijfers. De 6 cilinder heeft een totaal ander karakter. Of de meerprijs (aankoop, verbruik enz...) het waard is, kan alleen jij beslissen. Puur op prestaties zijn het inderdaad 2 dure cilinders maar er is meer dan zuivere prestaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDat is een matte folie die men achteraf op de lak aanbrengt. Deze kan alle tijden gewoon verwijderd worden. Uwe originele lak zal sowieso in perfecte staat blijven(naar 't schijnt toch )1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment