Heb jij de optie 'comfort-toegang' met chromé sierlijsten in de klinken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHeb jij de optie 'comfort-toegang' met chromé sierlijsten in de klinken?
Comment
-
Comfort-toegang wil zeggen dat de wagen ontgrendelt als je de deurkruk vastneemt. Om te sluiten moet je gewoon met je vinger bovenop de klink aanraken. Als je deze optie hebt, dan heb je ook chromé sierlijsten in de deurkrukken en ingewerkte lichtjes.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichtenneen, da heb ik niet. Ik moet wel de sleutel NIET insteken om te starten. Iets wat in de garage mij zogezegd voorgesteld werd onder de noemer "comforttoegang"...
Bij het bestellen van de auto heb ik nog uitdrukkelijk gevraagd of dit erbij zou zijn... jaja werd mij gezegd...bij de optie sfeerverlichting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichtenop m'n klinken heb ik wel een chromé sierlijstje en zie ik de lampjes steken aan de binnenkant van de klinken... maar ze branden niet
Bij het bestellen van de auto heb ik nog uitdrukkelijk gevraagd of dit erbij zou zijn... jaja werd mij gezegd...bij de optie sfeerverlichting...
Kijk anders eens in de iDrive, misschien kan je dat instellen?
Comment
-
Dan zal het er zeker wel opzitten.
Misschien moet je ze activeren via de instellingen van de wagen via de iDrive.
Kijk eens in je handleiding.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Verdomme, wat is dat toch met die lelijke achterlichten en afgeronde konten zonder lijn bij die nieuwe BMW's.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichtenop m'n klinken heb ik wel een chromé sierlijstje en zie ik de lampjes steken aan de binnenkant van de klinken... maar ze branden niet
Dat is wel degelijk inbegrepen in de Sfeerverlicting (zie bijlage)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichtenneen, da heb ik niet. Ik moet wel de sleutel NIET insteken om te starten. Iets wat in de garage mij zogezegd voorgesteld werd onder de noemer "comforttoegang"...2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIs inderdaad sfeerverlichting. Sfeerverlichting is extra verlichting in het interieur en witte lichtjes in klinken en bover nummerplaat en dat zit in de exclusive line.
Hoe moet ik dit activeren aub? In de garage zeiden ze waarschijnlijk dat iets aan de software moet veranderd worden(iets opengezet ofzo)
Graag uw mening!
DANK U!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenIk zie de lichtjes in m'n klinken steken, maar ze branden NIET!
Hoe moet ik dit activeren aub? In de garage zeiden ze waarschijnlijk dat iets aan de software moet veranderd worden(iets opengezet ofzo)
Graag uw mening!
DANK U!
Als dit niet zo is is er iets niet juist en moet je daarmee naar de garage.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenAls je de optie sfeerverlichting hebt moet je die hebben en branden.
Als dit niet zo is is er iets niet juist en moet je daarmee naar de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenVoila, ik heb de exclusive line. Dus morgen een bezoekje aan de garage brengen...
Een vraag: onze 1 komt binnen 2 weken toe en ik vroeg me af hoe het zit met die "angel eyes". Gaan die vanzelf branden als dagrij lichten of moet daar in de software voor gegaan worden? En is dat ook mogelijk voor een E83 X3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenIk zie de lichtjes in m'n klinken steken, maar ze branden NIET!
Graag uw mening!
DANK U!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJa gewoon is naar de garage mee gaan. Wij moesten met onze x3 ook nog eens apart gaan zodat de centrale vergrendeling automatisch aanspringt. Hopelijk moeten we voor onze 1 ook niet gaan zodat die lichtjes in klinken branden, we hebben de optie lichtpakket
Een vraag: onze 1 komt binnen 2 weken toe en ik vroeg me af hoe het zit met die "angel eyes". Gaan die vanzelf branden als dagrij lichten of moet daar in de software voor gegaan worden? En is dat ook mogelijk voor een E83 X3?
Een 1 heeft enkel corona's als je xenons hebt. Dagrijlicht is in te stellen via de boordcomputer, niet via software ... En E83 heeft enkel corona's als het een facelift met xenon is ... bij mijn weten is daar geen dagrijlicht op mogelijk maar moet je dan met standlicht rijden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichtenhet probleem is opgelost. 15 seconden op de knop van de binnenverlichting drukken en klaar was kees...2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Goed dat het opgelost geraakt is.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAls je lichtpakket hebt zullen de lichtjes in de klinken altijd aangaan bij openen ...
Een 1 heeft enkel corona's als je xenons hebt. Dagrijlicht is in te stellen via de boordcomputer, niet via software ... En E83 heeft enkel corona's als het een facelift met xenon is ... bij mijn weten is daar geen dagrijlicht op mogelijk maar moet je dan met standlicht rijden
Geen angel eyes hier dus
Comment
Comment